| ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] | |
|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 23:53 | |
| @Hanna, nee dat is niet de bedoeling Moet een foutje zijn geweest, normaal zijn de oren gewoon wit. Maar ik kan het niet meer veranderen sorry to everyone :S @Al de rest, no problemo. En ik maak graag heel de familie eens van Cyber en kits. Maar dat zal wel ten vroegste zaterdag zijn wegens drukke planning van de komende dagen |
|
| |
Elfje 25 Actief "Don't you see what your finding,
This is Heaven in Hiding"
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] do 17 jul 2014 - 4:27 | |
| |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 23 jul 2014 - 19:56 | |
| Een heel klein beetje heel laat van mij maar ja:
AvalancheDemon is echt heel mooi! En dat plaatje van Hurricanesteps is heel leuk! Ik kan niet wachten tot de rest komt ^^ Oh ja bij een van mijn aanvraagjes is wat veranderd aangezien Petal & Thistle nu een andere vachtkleur hebben. |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] ma 28 jul 2014 - 14:00 | |
| ze komen een van de dagen ^^ heb nogal weinig tijd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 17:48 | |
| ik zal proberen dit hele "vergeten en verwilderde" topic op te lappen en dus alle tekeningen af te maken. Maar ik weet niet of ik dat vanavond nog afkrijg Ik zal het proberen, ook aanmeldingen mogen terug maar soms zou je wel eens een weekje kunnen moeten wachten! even om te melden: ik heb (weer) mijn stijl een beeetje aangepast (dan vooral de ogen) dus zo kan ik vanaf nu ook tekenen: |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 18:12 | |
| ik doe tekenacademie (overtekenen, 3d.. maar geen manga) van mijn 6-9 en van mijn 11-nu(14) maar tekenen doe ik al vanaf mijn kleutertijd, heb altijd graag getekent ;3 zo tekende ik in het begin altijd de prachtige mangas van mijn (oudere) vriendin na, en daarna ben ik mijn eigen stijlen gaan "ontwikkelen" TEKEN IS MIJN LEVEN
ik zal het proberen! Vulture komt vanavond nog (omdat ik hem zo'n awesome cat vind) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 18:14 | |
| dit heb ik al voor vulture: aftekeningen (de tabby print en kleurtjes) komen straks als ik klaar ben met badje nemen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 18:47 | |
| - Cyber schreef:
- ik doe tekenacademie (overtekenen, 3d.. maar geen manga) van mijn 6-9 en van mijn 11-nu(14)
maar tekenen doe ik al vanaf mijn kleutertijd, heb altijd graag getekent ;3 zo tekende ik in het begin altijd de prachtige mangas van mijn (oudere) vriendin na, en daarna ben ik mijn eigen stijlen gaan "ontwikkelen" TEKEN IS MIJN LEVEN
ik zal het proberen! Vulture komt vanavond nog (omdat ik hem zo'n awesome cat vind) Super gaaf dat je al zo lang tekent! Manga tekenen is heel moeilijk heb ik gehoord.. zelf zou ik dat graag nog eens willen doen. Manga tekenen. Maar goed- genoeg over mij; Ik neem aan dat je ook later dan voor wil gaan 'studeren'? Een vriendin van mij doet dat, van wat ik daarvan hoor is het echt super gaaf om te doen *lichtelijk jaloers* De tekening: Hij ziet er echt super cute uit op die manier <3 Dank je wel dat je hem zo snel doet joh! Dat had helemaal niet zo snel gehoeven joh, maar toch enorm bedankt <3 Wanneer hij af is prop ik hem meteen in mijn signature (met de © erbij natuurlijk :p) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 19:21 | |
| Wow! Ik wist niet dat je Tall had getekend (A) Supermooi! De nieuwe manga stijl waarmee je nu tekent vind ik echt heel leuk, de katten worden er echt super huggable van <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 20:24 | |
| dat studeren.. nja.. bij ons kun je kiezen voor een KSO (kunst secondair onderwijs) te volgen, dan kun je later iets als acteur, architect, modeontwerper, schilderaar van bv: muurschilderingen,.. doen maar ik wil BIOLOOG worden dus MOEST ik ASO doen (en nadien master-opleiding), die ASO heb ik nodig om de juiste basis etc te hebben om bioloog te worden. Het goed is... als ik deze tekenacademie nog 3 jaar volhoudt (dan zit ik dus int 6de middelbaar) en slaag voor de eindopdracht dan krijg ik bijna hetzelfde diploma als KSO! xd @Ems, jaaa Tall is nuja.. zo inspirerend voor mij xd ik hou van hem! ik zal hem nog inkleuren en hier opnieuw posten. Maar dat zal waarschijnlijk voor morgen zijn Hier is Vulture!: EDIT: hier is er nog eentje van Cyber.. op de pc met mijn cintiq getekent. Maar ik vind hem nogal nep lijken, ik teken liever in mijn schetsboek bij deze stijl :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 7 sep 2014 - 20:41 | |
| Bioloog? Dat is een super tof beroep! Dat is iets wat ik nou ook oprecht zou willen worden:) Gaaf joh. Als ik dat zo lees komt dat dus wel goed met je opleiding straks als het eenmaal zover is (:
Hartstikke bedankt dat je hem getekend hebt! Heb de afbeelding iets verkleind maar hij staat in mijn signature <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] | |
| |
|
| |
|