~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Cyber
Member
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 23:53

@Hanna, nee dat is niet de bedoeling Surprised Moet een foutje zijn geweest, normaal zijn de oren gewoon wit. Maar ik kan het niet meer veranderen sorry to everyone :S

@Al de rest, no problemo. En ik maak graag heel de familie eens van Cyber en kits. Maar dat zal wel ten vroegste zaterdag zijn wegens drukke planning van de komende dagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovepaw
Member
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 DPKsfdL
Elfje
25
Actief
"Don't you see what your finding,
This is Heaven in Hiding"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lovepaw
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 4:27

Kun je Love tekenen?
NightShadow
Member
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:56

Een heel klein beetje heel laat van mij maar ja:

AvalancheDemon is echt heel mooi!
En dat plaatje van Hurricanesteps is heel leuk!
Ik kan niet wachten tot de rest komt ^^
Oh ja bij een van mijn aanvraagjes is wat veranderd aangezien Petal & Thistle nu een andere vachtkleur hebben.
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 14:00

ze komen een van de dagen ^^ heb nogal weinig tijd
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 17:48

ik zal proberen dit hele "vergeten en verwilderde" topic op te lappen en dus alle tekeningen af te maken. Maar ik weet niet of ik dat vanavond nog afkrijg Very Happy Ik zal het proberen, ook aanmeldingen mogen terug maar soms zou je wel eens een weekje kunnen moeten wachten!

even om te melden: ik heb (weer) mijn stijl een beeetje aangepast (dan vooral de ogen) dus zo kan ik vanaf nu ook tekenen:
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 2nbu9fb
Vulture
Member
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 17:55

Jouw tekenstijl vind ik mooi Very Happy Leuk om al die verschillende poses en zo te zien. Ben nu toch wel benieuwd hoe lang je ongeveer tekent? In ieder geval ben ik fan van je stijl. Keep it coming ^^

En als je tijd hebt wil je dan Vulture tekenen? Bruine, cyperse kater met een witte buik en onderkin:) Je kunt hem tekenen dat hij er een beetje verward uitziet. (Veel shit is happening in zijn leven atm xD) Het hoeft niet hoor, enkel als je tijd hebt!
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:12

ik doe tekenacademie (overtekenen, 3d.. maar geen manga) van mijn 6-9 en van mijn 11-nu(14)
maar tekenen doe ik al vanaf mijn kleutertijd, heb altijd graag getekent ;3 zo tekende ik in het begin altijd de prachtige mangas van mijn (oudere) vriendin na, en daarna ben ik mijn eigen stijlen gaan "ontwikkelen" TEKEN IS MIJN LEVEN

ik zal het proberen! Vulture komt vanavond nog (omdat ik hem zo'n awesome cat vind)
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:14

dit heb ik al voor vulture:

~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 1yoor5

aftekeningen (de tabby print en kleurtjes) komen straks als ik klaar ben met badje nemen
Vulture
Member
Lianne
539
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:47

Cyber schreef:
ik doe tekenacademie (overtekenen, 3d.. maar geen manga) van mijn 6-9 en van mijn 11-nu(14)
maar tekenen doe ik al vanaf mijn kleutertijd, heb altijd graag getekent  ;3 zo tekende ik in het begin altijd de prachtige mangas van mijn (oudere) vriendin na, en daarna ben ik mijn eigen stijlen gaan "ontwikkelen" TEKEN IS MIJN LEVEN

ik zal het proberen! Vulture komt vanavond nog (omdat ik hem zo'n awesome cat vind)

Super gaaf dat je al zo lang tekent! Manga tekenen is heel moeilijk heb ik gehoord.. zelf zou ik dat graag nog eens willen doen. Manga tekenen. Maar goed- genoeg over mij; Ik neem aan dat je ook later dan voor wil gaan 'studeren'? Een vriendin van mij doet dat, van wat ik daarvan hoor is het echt super gaaf om te doen *lichtelijk jaloers*

De tekening: Hij ziet er echt super cute uit op die manier <3 Dank je wel dat je hem zo snel doet joh! Dat had helemaal niet zo snel gehoeven joh, maar toch enorm bedankt <3 Wanneer hij af is prop ik hem meteen in mijn signature (met de © erbij natuurlijk :p)
Tallshadow
Member
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 19:21

Wow! Ik wist niet dat je Tall had getekend (A) Supermooi! De nieuwe manga stijl waarmee je nu tekent vind ik echt heel leuk, de katten worden er echt super huggable van <3
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 20:24

dat studeren.. nja.. bij ons kun je kiezen voor een KSO (kunst secondair onderwijs) te volgen, dan kun je later iets als acteur, architect, modeontwerper, schilderaar van bv: muurschilderingen,.. doen maar ik wil BIOLOOG worden dus MOEST ik ASO doen (en nadien master-opleiding), die ASO heb ik nodig om de juiste basis etc te hebben om bioloog te worden. Het goed is... als ik deze tekenacademie nog 3 jaar volhoudt (dan zit ik dus int 6de middelbaar) en slaag voor de eindopdracht dan krijg ik bijna hetzelfde diploma als KSO! xd

@Ems, jaaa Tall is nuja.. zo inspirerend voor mij xd ik hou van hem! ik zal hem nog inkleuren en hier opnieuw posten. Maar dat zal waarschijnlijk voor morgen zijn Very Happy

Hier is Vulture!:

~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 2wgyck8

EDIT: hier is er nog eentje van  Cyber.. op de pc met mijn cintiq getekent. Maar ik vind hem nogal nep lijken, ik teken liever in mijn schetsboek bij deze stijl :3
~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Os8tw0
Vulture
Member
Lianne
539
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 20:41

Bioloog? Dat is een super tof beroep! Dat is iets wat ik nou ook oprecht zou willen worden:) Gaaf joh. Als ik dat zo lees komt dat dus wel goed met je opleiding straks als het eenmaal zover is (:

Hartstikke bedankt dat je hem getekend hebt! Heb de afbeelding iets verkleind maar hij staat in mijn signature <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]   ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] - Pagina 3 Icon_minitime

~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: