| ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] | |
|
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 30 maa 2014 - 18:22 | |
| Kun je Lola kunnen tekenen? |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 30 maa 2014 - 19:44 | |
| Ja ja ja en nog s ja ik zal er vanavond nog wat tekenen. |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] ma 31 maa 2014 - 7:27 | |
| Oh sorry sorry srry xD gistere was er De Zoo op tv en daarna opgenome programmatje van The Voice van vlaandere.. Dus ja. Sorry xP |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] ma 31 maa 2014 - 20:44 | |
| Quietpaw: Nightbreeze: Comettail: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] ma 31 maa 2014 - 21:47 | |
| Kan je als je tijd hebt Nevermind tekenen? Zou je hem in een teking kunnen maken waar hij in het midden zit en waar Aurypaw aan de ene kant van hem zit, te lachen en hem misschien likt en Lone-one aan de andere kant die hem liefdevol aankijkt en haar kop tegen hem aandrukt. Nevermind moet er een beetje verward uitzien. ^^ Ik vind ze echt super schattig <3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 2 apr 2014 - 14:21 | |
| Als je wil heb ik wel een Reference voor Otterflight zodat je weet hoe haar markings zijn? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 2 apr 2014 - 17:16 | |
| @Otterflight. Markings? hoe dat ze eruitziet van vachttekening bedoel je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] za 5 apr 2014 - 15:03 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] do 10 apr 2014 - 23:19 | |
| @everyone die mij n aanzoekje voor tekening stuurde: ik ben de helevakantie onbereikbare door druk schematje :3 veel afgesproke etc. Dus ik zal geen tijdenzu tijdens de vakantie hebbe om te tekenen etc. Dus tot na de vakantie peopel!! :3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] vr 11 apr 2014 - 8:41 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 13 jul 2014 - 17:44 | |
| hey hey, (ik ben ook Willowpaw!) Ik weet dat het wat laat is O:) Maar ik heb nou eenmaal de laatste tijd niet zoveel zin gehad in tekenen enzo. Nu ben ik alles aan het inhalen. Straks komen de tekeningen hier te staan. Ik ben nu bezig met Hurricanesteps en ga zo het lijstje af. Ik zal ook opnieuw beginnen vanaf Quietpaw omdat ik die toch niet zo goed gelukt vond en ondertussen ook weer eens een klein beetje mijn stijl heb aangepast. Wie van voor Quietpaw ook een nieuwe of tweede tekening wilt moet maar gewoon even een nieuw aanvraagje maken ^^ Ik verwacht dat ik vanavond zeker alles afkrijg tot en met Nevermind. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 13 jul 2014 - 20:47 | |
| OK, sorry voor Dubbelpost maar hier zijn de tekeningen. Ik stop voor vandaag. Wel heb ik Otterflight, Nevermind en petal x Thistle nog niet gedaan. Ik ga nu mijn serietjes van Pretty Little Liars kijken en teken waarschijnlijk pas morgen verder. Lola Broken en Willow Hurricanesteps Avanlachedemon Constellationmoon Roseheart en kits Stormysoul Comettail Quietpaw (sorry.. da afbeeldinge zijn verkleind. Weet niet waardoor. Ik probeer het op te lossen, maar als je de tekening wilt zien klik je op de tekening. Dan verschijnt hij in werkelijke groote.)
Laatst aangepast door Cyber op zo 13 jul 2014 - 21:20; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 13 jul 2014 - 20:53 | |
| Hahaha, die van Broken en Willow is zo goed x)
Tx! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 13 jul 2014 - 20:59 | |
| Dankje for drawing Lola! Erg mooi! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] zo 13 jul 2014 - 21:23 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 20:10 | |
| I can't wait to see Otterflight :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 20:36 | |
| Ik kan vandaag wel niet tekenen waarschijnlijk dus het zal zeker nog tot morgen of later moeten wachten ^^ |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 20:41 | |
| Je kunt ook een keer Blacky maken, of de hele familie xD, als je een keer tijd hebt.
O, en ik weet niet of het de bedoeling is maar bij sommige katten oren zie je de achtergrond |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 21:13 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] wo 16 jul 2014 - 21:48 | |
| Te tekeningen zijn echt mooi! Wanneer je tijd en zin hebt, wil je dan Innerghost voor mij tekenen? Innerghost is een lang, zwartharige poes met ijsblauwe ogen. Op dit moment zit ze een beetje gestressed en al in haar fel, maar ze weet haar kop nog wel recht te houden en kracht uit te stralen. Ook heeft ze een nogal intimiderende, en dominante uitstraling (that's how people see her xD) Well, thankyou already <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~Strawberry rainfall~ [tekeningen shopje etc] | |
| |
|
| |
|