Severe tantrums

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Severe tantrums

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mothkit
Member
Severe tantrums DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Severe tantrums   Severe tantrums Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 20:30

Mothkit
Een kleine poes trippelde de Medicine Cat Den binnen. Haar ogen werden groot bij die aanblik. "Ehm... Hallo." Ze staarde naar haar pootjes. Het kon haar eigenlijk niet schelen of iemand haar hoorde of niet. "Eh... ik ga Daykit halen. Ze is eh... gewond." Ze slikte en sprintte naar de Nusery. Zou iemand haar gehoord hebben?

Mothkit keek naar de slapende poes. Ze slikte een krop in haar keel weg en porde haar wakker. De poes boog zich over Daykit heen en fluisterde in haar oor: "Daykit wakker worden." Ze vocht tegen de tranen en de schuldgevoelens. "Ik moet je iets uitleggen."

[+Daykit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Severe tantrums DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Severe tantrums   Severe tantrums Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 20:35

"Daykit wakker worden.", werd er in haar oor gefluisterd. De rosse kitten draaide zich nog eens om in haar slap, maar besloot dan toch om op te staan. Gapend stond ze op. de snee op haar schouder prikte een beetje, maar voor nu besteedde ze er geen aandacht aan. Haar korte haartjes rezen omhoog toen ze zag wie er voor haar stond; Mothkit. Die vreemde kitten, waardoor ze die snee in haar schouder had gekregen. "Ik moet je iets uitleggen." Daykit knikte eventjes, om te tonen dat ze mocht uitleggen wat ze uit te leggen had.
Mothkit
Member
Severe tantrums DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Severe tantrums   Severe tantrums Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 20:51

Mothkit
Het deed haar spijt om te zien hoe de haren van Daykit omhoog stonden. Mothkit schuifelde ongemakkelijk heen en weer. "I-ik mocht niet z-zo tegen je doen. S-sorry." Ze keek op haar pootjes neer. "I-ik heb v-vaak last v-van woede a-aanvallen. En." Een eenzame traan werd gevolgd door vele anderen. "Het spijt me gewoon zo..", snikte ze. Ze keek naar Daykit en door haar tranen heen probeerde ze net zo uit te leggen als Daykit. Zonder woorden. Haar tranen drupten op het mosbedje. Hoe kon ze in hemels naam uitleggen, zoals de rossige poes, dat ze naar de Medicine den moesten. Misschien was dat was ze verbond. Ze hadden allemaal iets apart, iets wat niet geacepteerd werd.

[+Daykit]
Daylight
StarClan
Severe tantrums DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Severe tantrums   Severe tantrums Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:13

"I-ik mocht niet z-zo tegen je doen. S-sorry.", antwoordde Mothkit. Ietwat ongelovig bleef Daykit haar aanstaren. "I-ik heb v-vaak last v-van woede a-aanvallen. En." Dat verklaarde wel een heleboel.. "Het spijt me gewoon zo.." Nu begon Mothkit ook echt te huilen. De rosse kitten, die nu toch wel medelijden kreeg, zette een stapje naar voor. Ze haalde haar schouders op, als om aan te tonen dat ze misschien wel van plan was om haar te vergeven.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Severe tantrums   Severe tantrums Icon_minitime

Severe tantrums
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: