| 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) | |
|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) zo 23 maa 2014 - 13:43 | |
| Snowynight keek hem licht ongelovig aan. "Ik.. heb haar echt nooit zo zien doen.." Mompelde Ashdrizzle "Maar je kan ook niet vrienden zijn met iedereen, toch..?" Nee, dat is waar, maar dit was iets anders dan geen vrienden zijn met iemand. Ze haalde dus ook maar haar schouders op. "Zo kun je het ook zien.. ja.." Miauwde ze zachtjes. Waarom zou ze de confrontatie nog aangaan. Als Ashdrizzle gelukkig was met die feeks.. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) zo 23 maa 2014 - 14:10 | |
| "Zo kun je het ook zien.. ja.." Nou.. dat was goed..? Ash beet wat akelig op zijn lip, niet echt wetende wat hij moest zeggen nu. "Erhm.. verder alles goed..?" Vroeg hij zachtjes. Ergens kon hij nu niet meer weggaan, maar waarom?
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) zo 23 maa 2014 - 14:55 | |
| Snowynight's oren gingen weer nerveus achteruit. "Erhm.. verder alles goed..?" Vroeg Ashdrizzle. Het gesprek was blijkbaar ongemakkelijk voor hen beide en geen van beide hadden ze de moed om te vertrekken. "Euh.. ja.. gaat wel.." Miauwde Snowynight. "En.. met jou..?" Mompelde ze. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) zo 23 maa 2014 - 15:01 | |
| "Euh.. ja.. gaat wel.." Oh, mooi.. "En.. met jou..?" De kater haalde zijn schouders wat op. "Niet slecht, maar ook niet goed." Mompelde hij zachtjes. Tja.. zo liep het gesprek natuurlijk dood, maar dit was gewoon.. nog zo moeilijk voor hem.
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) za 5 apr 2014 - 17:56 | |
| Snowynight's oren draaiden licht naar achter terwijl ze zijn antwoord hoorde. "Niet slecht, maar ook niet goed." Miauwde de kater zachtjes. "Ik begrijp het.." Miauwde ze zachtjes. "Sorry..." Ze schuifelde nerveus met haar poten. "Als mijn aanwezigheid je ook ongelukkig maakt.. Je hoeft het maar te zeggen en ik laat je met rust.." Miauwde ze met een treurige glimlach. Konden ze nou maar gewoon vrienden zijn... |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) za 5 apr 2014 - 18:12 | |
| "Ik begrijp het.. Sorry..." De kater zuchtte, niet deze houding, alles behalve die. "Als mijn aanwezigheid je ook ongelukkig maakt.. Je hoeft het maar te zeggen en ik laat je met rust.." De kater schudde zijn kop. "Snowy.. wil je daar alsjeblieft mee ophouden..? Ik beloof je dat ik allang was weggedaan als ik weer steken kreeg, je moet niet doen alsof jij alleen maar verdriet brengt. Is Thrushdive nu gelukkig? Ja. En wie heeft dat dan gedaan? Ik niet hoor."
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) za 5 apr 2014 - 18:50 | |
| Snowynight keek naar de kater toen deze zuchtte. "Snowy.. wil je daar alsjeblieft mee ophouden..? Ik beloof je dat ik allang was weggedaan als ik weer steken kreeg, je moet niet doen alsof jij alleen maar verdriet brengt. Is Thrushdive nu gelukkig? Ja. En wie heeft dat dan gedaan? Ik niet hoor." Miauwde Ashdrizzle. Snowynight keek wat beschaamd weg. "Sorry..." Hiervan schrok ze, nu had ze weer... "Euh.. sorry dat ik so-" Ze viel stil. "Euh... Tja.. Dit is ongemakkelijk. Ik zou hier weer sorry voor kunnen zeggen..?" Miauwde ze, met een voorzichtige glimlach. |
|
| |
| Onderwerp: Re: 50 ways to say goodbye (Ashdrizzle) | |
| |
|
| |
|