|
| A cloak of mist around me. | |
| Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A cloak of mist around me. za 22 maa 2014 - 21:49 | |
| -May I?- De kersverse Warrior liep met een raar gevoel door het Territorium heen en vertrok naar de plaats van haar laatste training. Carrionplace. Het leek nog zo dichtbij, de blijdschap die ze had en het verdriet wat ze kreeg. Toen ze de naam Ratpaw droeg, nu spraken ze haar anders aan. Ratbite. Het voelde vreemd genoeg vrij, niet meer alsof ze een soort gedeelte van iets was. Ratbite versnelde haar pas toen ze open plek zag. Al vlug kwam ze aan bij de Carrionplace. Rustig liep ze naar het afval toe en besloot om eens wat te vinden. Net toen ze een hoop op wou gaan, schoot er een dikke grijze rat weg. Geschrokken deinsde ze achteruit en keek toe hoe de rat vlug verdween. Hij deed haar denken...aan haar. Ze schudde de gedachte weg en giechelde zachtjes. Maar haar voorvoegsel had voor de helft met haar vacht te maken, voor de rest..."Die tijd is voorbij"Zei ze tegen zichzelf en besloot om verderop te gaan. Straks was die rat er weer. Plots trok iets haar aandacht. Ashdrizzle, haar oude mentor, maar vooral waarop hij zat. Een paaltje. Net als bij de laaste training. Ratbite glimlachte en zette richting naar Ashdrizzle. "Hallo"begroette ze hem. |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A cloak of mist around me. zo 23 maa 2014 - 13:18 | |
| Haar oude mentor krulde zijn mondhoeken en begroette haar terug. Daarna keek hij even rond en leek afgeleid te zijn door het afval. Plots sprak hij weer,"Is het leuk om een Warrior te zijn?"vroeg Ashdrizzle aan Ratbite en die knikte onzeker. "Het blijft wennen, ik liep gisteren nog bijna de verkeerde den in" met een glimlach dacht ze aan het voorval van gisteravond, waarbij ze nog net op tijd was omgedraaid. "Toch geeft zo'n naam je vrijheid". En vragen? Waarom heette ze Ratbite, wat was haar naam van betekenis. Slechtheid kon het niet zijn. Ze ontweek slechte gedachten's. Dapper als een rat...Ratten waren toch wel dapper, als ze grote katten durfde aan te vallen. Plots klonk er gekras van een kraai en ze schrok op. Verbaasd keek ze Ashdrizzle aan, had hij nog wat gezegd? |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: A cloak of mist around me. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |