|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:44 | |
| - Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Het vermiste vliegtuig is officieel verdwenen en de mensen zijn dus officieel dood. Dat is best wel heavy shit.
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:45 | |
| - Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Het vermiste vliegtuig is officieel verdwenen en de mensen zijn dus officieel dood. Dat is best wel heavy shit.
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:45 | |
| - Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... ik vind het weird, en erg voor die mensen, de piloot van het vliegtuig had blijkbaar thuis een vliegsimulator staan... |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:46 | |
| - Whippaw schreef:
- Snowykit schreef:
- *Hides in a corner*
Hey :0
Essssssssssss Hoooooiii! :3 ------- Wat voor warrior naam kan je met Blessed maken? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:46 | |
| - Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:47 | |
| - Snowykit schreef:
- Whippaw schreef:
- Snowykit schreef:
- *Hides in a corner*
Essssssssssss Hoooooiii! :3 ------- Wat voor warrior naam kan je met Blessed maken? Blessedhope? dat was het eerste waar ik aan dacht ;'D |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:47 | |
| - Snowykit schreef:
- Whippaw schreef:
- Snowykit schreef:
- *Hides in a corner*
Essssssssssss Hoooooiii! :3 ------- Wat voor warrior naam kan je met Blessed maken? Voor- of achtervoegsel? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:48 | |
| Achtervoegsel ^^ Blessedhope klinkt wel nice :3 |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:50 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. Dat wel, wel vreemd dat ze hij van de radar verdwenen was... |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:55 | |
| - Whirlwind schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. Dat wel, wel vreemd dat ze hij van de radar verdwenen was... De persoon die het vliegtuig kaapte wist duidelijk heel goed waar hij mee bezig was. Hij wist precies wat hij moest doen om van de radar te verdwijnen. Ik ben vooral benieuwd naar het motief om het te doen. Want daar is heel weinig over bekend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 16:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:00 | |
| - Nimblekit schreef:
- Whirlwind schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. Dat wel, wel vreemd dat ze hij van de radar verdwenen was... De persoon die het vliegtuig kaapte wist duidelijk heel goed waar hij mee bezig was. Hij wist precies wat hij moest doen om van de radar te verdwijnen. Ik ben vooral benieuwd naar het motief om het te doen. Want daar is heel weinig over bekend. ik wist niet dat hij gekaapt was O.O Welk motief dan ook, het is waarschijnlijk niet goed genoeg.. Nu weer posten en tekenen :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:01 | |
| - Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Whirlwind schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. Dat wel, wel vreemd dat ze hij van de radar verdwenen was... De persoon die het vliegtuig kaapte wist duidelijk heel goed waar hij mee bezig was. Hij wist precies wat hij moest doen om van de radar te verdwijnen. Ik ben vooral benieuwd naar het motief om het te doen. Want daar is heel weinig over bekend. ik wist niet dat hij gekaapt was O.O Welk motief dan ook, het is waarschijnlijk niet goed genoeg..
Nu weer posten en tekenen :'D Ja dat is juist het hele enge! Of wacht, misschien heb ik het fout. In ieder geval waren ze erachter gekomen dat er 2 mannen aan boord waren met valse id's, en daarom vermoedden ze een kaping? Hmm, ik zet even de tv aan kijk of er ergens een nieuwsbericht is. Trouwens wat vinden jullie van m'n nieuwe ava? Hopelijk is deze niet bezet bcuz i love it <3 _ <3 Oh, en valt het jullie ook op dat actieforum echt met wáárdeloze kwaliteit plaatjes upload? |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:02 | |
| - Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Whirlwind schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Tallkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Tallkit schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Agree.. Dat is echt supererg voor alle mensen die somehow betrokken waren... Eerder geruststellend. Nu weten ze tenminste waar ze voor staan. Tot vandaag zaten ze in een mengeling van hoop en ongerustheid en angst. Nu kunnen ze tenminste beginnen met rouwen. Maar nu is hun de hoop wel ontnomen.. Ze weten nu zeker dat ze dat persoon nooit meer zullen zien, dat is gewoon echt heftig Ik denk eerlijk gezegd ook dat het vliegtuig is neergestort in zee en is gezonken naar de bodem. Dan is het sowieso moeilijk om het terug te vinden, en tja... je doet er helaas niks aan. Dat wel, wel vreemd dat ze hij van de radar verdwenen was... De persoon die het vliegtuig kaapte wist duidelijk heel goed waar hij mee bezig was. Hij wist precies wat hij moest doen om van de radar te verdwijnen. Ik ben vooral benieuwd naar het motief om het te doen. Want daar is heel weinig over bekend. ik wist niet dat hij gekaapt was O.O Welk motief dan ook, het is waarschijnlijk niet goed genoeg..
Nu weer posten en tekenen :'D het vliegtuig is neergestort, dat was juist op de radio^^ |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:04 | |
| - Spoiler:
Shrewie, Tall & Running ;______; <3 @Esmee;; Volgens mij niet :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:04 | |
| |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:05 | |
| Zijn de plaatjes die ik nu heb eigenlijk bezet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:07 | |
| - Quietkit schreef:
- Spoiler:
Shrewie, Tall & Running ;______; <3
@Esmee;; Volgens mij niet :3 Tall is just like 'MINE!' xD I love it <3 jouw beurt om te posten... |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:08 | |
| Ah, fijn om weer eens op Flame te zitten |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 17:28 | |
| Well, 1 van de 2 manips af. Nu eerst eten en miss dat ik zo nog eventjes doorga :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|