Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Shreddedhope
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 DPKsfdL
47
Actief

CAT'S PROFILE
Shreddedhope
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:39

Smokebreath schreef:
Shreddedhope schreef:
Poor Petal & Beauty :C Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD

Probs family van Snowy en Shrew B(

x'D
Waarschijnlijk wel D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:40

Dyingblack schreef:
@Whisper (marieke, Am I right?): Je kunt als het mag proberen er Linux op te zetten, dat werkt wel goed en is gratis :3
*google het if you don't know what it is*

+1,ikzelf heb Linux en mijn vader vind dat de beste,ikzelf natuurlijk niet want ik wil per sé Windows 7 omdat ik daar meer kan instaleren enzo(zoals Minecraft,nu heb ik een oude versie :c) Maar Linux werkt ijgenlijk vrij goed en is best snel(al heb ikzelf soms problemen met verbinding van internet) En nu ik Linux heb heeft mijn laptop niet eens één keer iets irrtants gedaan(zoals opnieuw opstarten ofzo en dan dingen opnieuw opslaan ofzo of er niet op raken omdat die irri is...)
Crowcall
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:45

Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:45

Dyingblack schreef:
@Whisper (marieke, Am I right?): Je kunt als het mag proberen er Linux op te zetten, dat werkt wel goed en is gratis :3

Ik denk niet dat dat mag... :c
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:48

Dyingblack schreef:
Snakebites schreef:
(S)he's so perfect and (s)he's so dead :C
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 1iegk0
R.I.P Frank :C

@Bo, ik maak het topic wel later, mijn inspiratie is weg na Frank's historie te lezen ;s
Wie is Frank?

late reactie, maar Frank Wolf was een jongen die zich vaak als meisje kleede, hij pleegde een paar maanden geleden zelfmoord ;-; gepest omdat hij bi was .. hij was een model, en bijna perfect van uiterlijk zonder plastische chirurgie. En ik hou van z'n piercings :s maar ik mis hem, oke, ik kende hem niet real, hij was een Amerikaan ofzo, maar hij was knap en schattig en een groot voorbeeld. Hij was trouwens Pikachu verslaafd c:
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:56

Cinderfell schreef:
Dyingblack schreef:

+1,ikzelf heb Linux en mijn vader vind dat de beste,ikzelf natuurlijk niet want ik wil per sé Windows 7 omdat ik daar meer kan instaleren enzo(zoals Minecraft,nu heb ik een oude versie :c) Maar Linux werkt ijgenlijk vrij goed en is best snel(al heb ikzelf soms problemen met verbinding van internet) En nu ik Linux heb heeft mijn laptop niet eens één keer iets irrtants gedaan(zoals opnieuw opstarten ofzo en dan dingen opnieuw opslaan ofzo of er niet op raken omdat die irri is...)
Minecraft werkt toch perfect op Linux? Of heb ik nu iets gemist? oO

Hoe dan ook, ik moet gaan. Byebye! ^^
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:57

Shreddedhope schreef:
Smokebreath schreef:
Shreddedhope schreef:
Poor Petal & Beauty :C Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD

Probs family van Snowy en Shrew B(

x'D
Waarschijnlijk wel D:

Hahaha, Secretly ;')
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 20:59

Hmm... Forum of dA-roleplay groep? Forum zal (te) veel werk worden en een dA roleplay groep die gelijkend is aan PARPG qua manier van werken lijkt me ook wel eens leuk om te proberen...
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:00

Esmée, nu je het zo zegt, het is wel zielig van die mensen. Heb wel respect, door dit te lezen ;s *wil niet verkeerd overkomen ofzo*
'k Wil iets zeggen maar zal maar zwijgen

Ik heb zo geen zin in morgen. In geen enkele dag niet meer. Ik ben het echt kotsbeu geworden vandaag, heb het zo lastig gehad vandaag dat ik die m*rm*nen hun st*mme kop niet meer wil zien.. Heb zo weer zin om vannacht iets uit te halen, ik ben het gewoon zo kotsbeu. Maar ik wil ook niet meer zo zijn. Sinds de tragedie ben ik extreem lui, depressief en wat nog meer geworden... Ik mis gewoon de ouwe tijden.
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:00

Hartje gelucht bij mijn ma, voel me nu veel beter c:
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:01

Smoke is zowaar adorable. What happened here. x'D
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:02

Eigenlijk was Smoke altijd al adorable, in his own, grumpy way ;D
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:03

@Babs; ergens wil ik met Leafpaw op dat open topic bij boundaries reageren, maar dan zou ze WindClan of ThunderClan moeten passeren xD
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:04

Marieke@ Stiekem is 't een teddybear :'D

Bo@ Ghehe, jammerrr (A)
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:08

Merp, ik ga het proberen, een dA art-roleplay groep (zoals ik het noem) maken xD

Iemand interesse om te helpen? Wotf <33
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:09

Pfft ik kan het alsnog doen, ze heeft toch lak aan Dawnflight ;D
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:11

Haha, moet iemand haar komen halen, meteen drama. xD
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:13

ik heb juist ontdekt dat ik deze paasvakantie naar Texel ga, en het was al twee weken gepland...
m'n ouders vertellen me altijd alles op het einde :'3
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:24

Look at what I made
Spoiler:
Ben best tevreden over m'n tweede geslaagde gifje c: nou ja, eig alleen de tekst maar ah xd
Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 21:48

Hey peepz wat vinden jullie van men nieuwe OSje??? Wink

wees eerlijk
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: