|
|
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:39 | |
| - Smokebreath schreef:
- Shreddedhope schreef:
- Poor Petal & Beauty :C
Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD Probs family van Snowy en Shrew B(
x'D Waarschijnlijk wel D: |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:40 | |
| - Dyingblack schreef:
- @Whisper (marieke, Am I right?): Je kunt als het mag proberen er Linux op te zetten, dat werkt wel goed en is gratis :3
*google het if you don't know what it is* +1,ikzelf heb Linux en mijn vader vind dat de beste,ikzelf natuurlijk niet want ik wil per sé Windows 7 omdat ik daar meer kan instaleren enzo(zoals Minecraft,nu heb ik een oude versie :c) Maar Linux werkt ijgenlijk vrij goed en is best snel(al heb ikzelf soms problemen met verbinding van internet) En nu ik Linux heb heeft mijn laptop niet eens één keer iets irrtants gedaan(zoals opnieuw opstarten ofzo en dan dingen opnieuw opslaan ofzo of er niet op raken omdat die irri is...) |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:45 | |
| - Dyingblack schreef:
- @Whisper (marieke, Am I right?): Je kunt als het mag proberen er Linux op te zetten, dat werkt wel goed en is gratis :3
*google het if you don't know what it is* Ik denk niet dat dat mag... :c |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:48 | |
| - Dyingblack schreef:
- Snakebites schreef:
- (S)he's so perfect and (s)he's so dead :C
R.I.P Frank :C
@Bo, ik maak het topic wel later, mijn inspiratie is weg na Frank's historie te lezen ;s Wie is Frank? late reactie, maar Frank Wolf was een jongen die zich vaak als meisje kleede, hij pleegde een paar maanden geleden zelfmoord ;-; gepest omdat hij bi was .. hij was een model, en bijna perfect van uiterlijk zonder plastische chirurgie. En ik hou van z'n piercings :s maar ik mis hem, oke, ik kende hem niet real, hij was een Amerikaan ofzo, maar hij was knap en schattig en een groot voorbeeld. Hij was trouwens Pikachu verslaafd c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:56 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dyingblack schreef:
*google het if you don't know what it is* +1,ikzelf heb Linux en mijn vader vind dat de beste,ikzelf natuurlijk niet want ik wil per sé Windows 7 omdat ik daar meer kan instaleren enzo(zoals Minecraft,nu heb ik een oude versie :c) Maar Linux werkt ijgenlijk vrij goed en is best snel(al heb ikzelf soms problemen met verbinding van internet) En nu ik Linux heb heeft mijn laptop niet eens één keer iets irrtants gedaan(zoals opnieuw opstarten ofzo en dan dingen opnieuw opslaan ofzo of er niet op raken omdat die irri is...) Minecraft werkt toch perfect op Linux? Of heb ik nu iets gemist? oO Hoe dan ook, ik moet gaan. Byebye! ^^ |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:57 | |
| - Shreddedhope schreef:
- Smokebreath schreef:
- Shreddedhope schreef:
- Poor Petal & Beauty :C
Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD Probs family van Snowy en Shrew B(
x'D Waarschijnlijk wel D: Hahaha, Secretly ;') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:59 | |
| Hmm... Forum of dA-roleplay groep? Forum zal (te) veel werk worden en een dA roleplay groep die gelijkend is aan PARPG qua manier van werken lijkt me ook wel eens leuk om te proberen... |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:00 | |
| Esmée, nu je het zo zegt, het is wel zielig van die mensen. Heb wel respect, door dit te lezen ;s *wil niet verkeerd overkomen ofzo*
'k Wil iets zeggen maar zal maar zwijgen
Ik heb zo geen zin in morgen. In geen enkele dag niet meer. Ik ben het echt kotsbeu geworden vandaag, heb het zo lastig gehad vandaag dat ik die m*rm*nen hun st*mme kop niet meer wil zien.. Heb zo weer zin om vannacht iets uit te halen, ik ben het gewoon zo kotsbeu. Maar ik wil ook niet meer zo zijn. Sinds de tragedie ben ik extreem lui, depressief en wat nog meer geworden... Ik mis gewoon de ouwe tijden. |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:00 | |
| Hartje gelucht bij mijn ma, voel me nu veel beter c: |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:01 | |
| Smoke is zowaar adorable. What happened here. x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:02 | |
| Eigenlijk was Smoke altijd al adorable, in his own, grumpy way ;D |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:03 | |
| @Babs; ergens wil ik met Leafpaw op dat open topic bij boundaries reageren, maar dan zou ze WindClan of ThunderClan moeten passeren xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:04 | |
| Marieke@ Stiekem is 't een teddybear :'D
Bo@ Ghehe, jammerrr (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:08 | |
| Merp, ik ga het proberen, een dA art-roleplay groep (zoals ik het noem) maken xD
Iemand interesse om te helpen? Wotf <33 |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:09 | |
| Pfft ik kan het alsnog doen, ze heeft toch lak aan Dawnflight ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:11 | |
| Haha, moet iemand haar komen halen, meteen drama. xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:13 | |
| ik heb juist ontdekt dat ik deze paasvakantie naar Texel ga, en het was al twee weken gepland... m'n ouders vertellen me altijd alles op het einde :'3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:24 | |
| Look at what I made - Spoiler:
Ben best tevreden over m'n tweede geslaagde gifje c: nou ja, eig alleen de tekst maar ah xd |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 21:48 | |
| Hey peepz wat vinden jullie van men nieuwe OSje??? wees eerlijk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |