|
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:07 | |
| - Fawnstep schreef:
- Iemand topicje met Fawn?
We zouden nog een keer Fawn x Finest doen, maar ik was vergeten te maken x'D Maar dit topic zouden we evt nog kunnen doen? |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:08 | |
| @Bobo Mijn paardje reageert ook altijd zo lekker allergisch.. But everything is going to be just fine ^^ Eventjes door de zure appel heen bijten en als alles achter de rug is kun je lekker genieten van je friends, horsie en WC ;3 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:11 | |
| Als de natte hond plotseling op schoot springt... xD Dammit. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:14 | |
| @Babs, ik weet niet hoe het is, maar het lijkt me niet leuk xd |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:15 | |
| Achja, ze is wel lief. x'D |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:16 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:17 | |
| @Daan; Sure, nadat ik een beetje uit getrade ben met X xD |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:19 | |
| @babs, feels the same like a pony that showering you ?? Vorige week hebben we de ponies gewassen op school, en als ik 'der benen wilde afspoelen begon die haar juist uit te schudden -.-
En ik voel me nietig. Rot dag op school en bij thuis komst ook nog es mn ouders en broer die moeilijk/vervelend tegen me doen... Heb vandaag echt moeten wenen op school, het is echt niet leuk meer.. |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:24 | |
| @Babs je zit ook echt op het juiste acc om over dingen te gaan klagen :'D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:24 | |
| - Lavenderfeather schreef:
- @babs, feels the same like a pony that showering you ?? Vorige week hebben we de ponies gewassen op school, en als ik 'der benen wilde afspoelen begon die haar juist uit te schudden -.-
En ik voel me nietig. Rot dag op school en bij thuis komst ook nog es mn ouders en broer die moeilijk/vervelend tegen me doen... Heb vandaag echt moeten wenen op school, het is echt niet leuk meer.. auh.. *hug* et komt wel weer goed meis :3 Waarom kan ik geen ander antwoord bedenken? Xd en ik heb geen verstand om met zo'n situaties om te gaan dat iemand verdrietig is, maar ik doe mijn best 3: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:27 | |
| - Avalanche schreef:
- @Babs je zit ook echt op het juiste acc om over dingen te gaan klagen :'D
In-der-daad. Ik ga er eens goed voor zitten. Wat zit me allemaal dwars x'D Ass@ Ik weet niet, ik ben als de dood voor pony's en paarden, dus kom er niet bij in de buurt. x'D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:28 | |
| We hebben een klaag topic nodig :O Zoiets als lucht-je-hartje, maar waar je over elk onbenullig ding dat je dwarszit kan klagen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:28 | |
| Hmm, het risico daarbij is dat mensen gaan klagen over andere mensen of situaties hier...:'D
Kan nare situaties creëren. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:31 | |
| Ik wil mijn eigen laptop terug, maar die is kapot en kan waarschijnlijk niet meer gerepareerd worden :c En daarom zit ik nu opgescheept met mijn moeders laptop en die is niet echt fijn (haat aan Windows 8 >:U) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:32 | |
| - Smokebreath schreef:
- Hmm, het risico daarbij is dat mensen gaan klagen over andere mensen of situaties hier...:'D
Kan nare situaties creëren. Ja, das wel waar natuurlijk X'D Of een ''ik ben blij" topic, waar je het van de daken kan schreeuwen als je gelukkig bent :3 alles om huiswerk te vermijden Xd |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| @Babs Inderdaad, lijkt me niet heel verstandig. Mensen kunnen hun problemen kwijt in het lucht-je-hartje topic en dat lijkt mij voldoende ^^ En I know how it feels, mijn hond vind het leuk om met zijn grote, modderige poten mijn kleren vies te maken.. ;o |
|
| |
47 Actief
| |
| Poor Petal & Beauty :C Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:33 | |
| @Whisper (marieke, Am I right?): Je kunt als het mag proberen er Linux op te zetten, dat werkt wel goed en is gratis :3 *google het if you don't know what it is* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:34 | |
| - Shreddedhope schreef:
- Poor Petal & Beauty :C
Waarom moet Hawkie ook zo knap zijn? xD Probs family van Snowy en Shrew B( x'D |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 maa 2014 - 20:35 | |
| Bunny;; thnx en het gaat nu al ff hoor. We kijken ook tv eh xD
Babs;; oeh jah... ;s heb ook zo'n klasgenoot die bang is voor paarden. En guess what tijdens het poetsen mocht hij samen met nog wat klasgenoten od mesthoop werken xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|