|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 16:44 | |
| - Rover schreef:
- Snakebites schreef:
- Is de tekst leesbaar genoeg ? ik twijfel ;-;
Voor mij wel ^^ Oke, dankje (: |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 16:46 | |
| @Snakebites: Wil je voor mij nog een osje maken? Voor Comettail, foto: [img] [/img] |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 16:48 | |
| @Eclipse, die foto is te klein :-/ ^^ |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:25 | |
| Forever family-zoning Q :'D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:25 | |
| *Zucht*
Ik wordt helemaal gek :/ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:26 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Forever family-zoning Q :'D
*Sobbing* :c |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:30 | |
| - Otterflight schreef:
- *Zucht*
Ik wordt helemaal gek :/ +1 stomme plantenfiches -.- But what's up ? @Babs, would u be that nice to chance Dewpaw's name into Snowbell ? Heb nu ff geen zin of de naam eindigt op . op ' of wat dan ook xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:31 | |
| Gewoon mijn hele klas. Dat is er.. De hele klas is tegen mij. Niet een persoon met wie ik het goed kan vinden.
Begin van dit jaar dacht ik; nu kom ik eindelijk met gelijkgestemde mensen in de klas, niks was alleen minder waar. Ik heb me nog nooit zo eenzaam in de klas gevoeld.. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:32 | |
| Morgen een so en ik moet nog beginnen met leren; goed bezig :'D
@Rebecca; Awh :c *hug* Kun je niet naar een andere klas gezet worden? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:33 | |
| Kan niet helaas. Ik heb al thuisscholing overwogen. Zo misplaatst voel ik me in de klas. Ik heb het ook aan mijn 'mentor' gemeld dat ik me niet thuis voel in de klas. Die zei; dat lost zich volgend jaar wel op. Daar kan ik veel mee zeg. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:34 | |
| Rebbec;; begrijp je wel meis. Het is hier niet minder beter, alleen wordt ik wel geaccepteerd, maar nou beginnen er juist klasgenoten me te plagen, en mensen tegen me op te zetten... Ik weet echt hoe het voelt. Heb het zelf jaren lang meegemaakt geweest
*hugt je* ~klopt vast niet maar ach |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:38 | |
| Wat een nog veel groter probleem is is het feit dat we heel veel groepswerken hebben. Ik wil het het liefste alleen maken want ik ben afhankelijk dan voor een punt van andere mensen. In het begin dacht ik nog wel dat het goed zou gaan. Maar, zeker de laatste weken is het bergafwaarts. In de pauzes zit alles in groepjes en dan zit ik daar. Alleen. Ik neem dan wel een boek mee of een tekenschrift maar het vult toch de leegte niet voor mij.
|
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:49 | |
| Heb je dan al es geprobeerd om bij groepswerk af te wachten tot iemand vraagt om met je te werken ? Als je dan geen partner vind, ga je dit dan toch gewoon tegen de lk gaan zeggen... Ik doe het zelf, en hoewel ik soms bij grote stommeriken gestoken word door de lk, het boeit mij niet zoveel met wie ik moet samen werken, als ik al maar een partner heb, of op z'n minst m'n punten haal... In de speeltijd, ah, over de middag ga ik nu met m'n klasgenoten naar de film gaan kijken en tijdens de 10 min. pauzes, sta ik gewoon wat te praten met m'n klasgenoten, of over het algemeen pruts ik wat met m'n iPod, of ben ik echt 10 min. bezig met m'n gsm. Maar in jou geval, zou ik alleen zeggen, houd je mss bezig met tekenen of een boek, want als je je daarin verdiept, zul je merken dat de tijd gauw om is, en mss heb je dan zelfs niets van die eenzaam gemerkt? Echt goeie tips kan ik hier niet om geven, want ik kan me maar moeilijk de situatie inbeelden. Hoewel ik over de middag, als het mooi weer is ook wel es de hele speeltijd ga tekenen of zo, maar dan nog...
Gosh, alsof ik een post ah typen ben 0.0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:56 | |
| Ik zit niet meer op de basisschool of de middelbare. Ik zit op het MBO. Probleem is dat als het tekenen niet lukt ik gefrustreerd raak en als gevolg daarvan aggresief het papier verfrommel. Dan wordt er ook wel heel vreemd gekeken. Maar dat is niet de soort aandacht die ik wil hebben zegmaar.. |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 17:56 | |
| |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 18:02 | |
| - Otterflight schreef:
- Ik zit niet meer op de basisschool of de middelbare. Ik zit op het MBO.
Probleem is dat als het tekenen niet lukt ik gefrustreerd raak en als gevolg daarvan aggresief het papier verfrommel. Dan wordt er ook wel heel vreemd gekeken. Maar dat is niet de soort aandacht die ik wil hebben zegmaar.. Ik verfrommel het papier ook altijd... En mijn laptopscherm is dood :'c |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 18:03 | |
| Rebecc;; ik weet niet of jullie het mogen, maar heb je dan al eens overwogen om wat multimedia mee te nemen voor id speeltijd ? desnoods neem je een mp3 of dergelijke mee om tot rust te komen als je frustratie's hebt, of mss kun je dan gewoon beginnen met lezen om tot rust te komen ? Natuurlijk wil je geen negatieve aandacht, dat wil ikzelf ook niet, en ik begrijp het ook volkomen van die frustratie's, en het is dan ook belangrijk om het een stop te kunnen toe roepen.
Faye, 1e en 3e zijn mooi c: |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 18:19 | |
| |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 18:19 | |