|
|
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:27 | |
| - Avalanche schreef:
- Lionbeat schreef:
- Annemeike, kleine tip, Er staat bij Clanleader nog Icy, Lítill is de nieuwe leider *fluit onschuldig*
I know, ben lui xD Snatcher heeft wel een bloedhekel aan Lítill en Miles :'D Damn, ben te lui een setje aan te vragen, hoe lui kun je worden? Hoe kan je Lítill nou haten? Wie wilt er nou geen Bi-leader? O_O OMG WOLFGAZE IS OOK BI. NU MOETEN LÍTILL, MILES EN WOLFGAZE EEN THREESOME RELATIE KRIJGEN x'D Ok no. Just no. *hides* |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:27 | |
| @Willow: Ik wil wel.. Maar die kat zijn ogen zijn toe? Xd |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:29 | |
| kan iemand mij een code sturen van een post sheet ? of een goede website met die html postsheet codes ? heb zin om een voledig setje te maken voor Rodeo |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:31 | |
| @Whitelion.. ja, maar 1 oog is open. Kan dat niet blauw worden gekleurd? of moet ik opzoek naar een andere foto? (die ik wel kan vinden :3) |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:32 | |
| - Lionbeat schreef:
- Avalanche schreef:
- Lionbeat schreef:
- Annemeike, kleine tip, Er staat bij Clanleader nog Icy, Lítill is de nieuwe leider *fluit onschuldig*
I know, ben lui xD Snatcher heeft wel een bloedhekel aan Lítill en Miles :'D Damn, ben te lui een setje aan te vragen, hoe lui kun je worden? Hoe kan je Lítill nou haten? Wie wilt er nou geen Bi-leader? O_O
OMG WOLFGAZE IS OOK BI. NU MOETEN LÍTILL, MILES EN WOLFGAZE EEN THREESOME RELATIE KRIJGEN x'D
Ok no. Just no. *hides* Ze is zo van: Uh nupe, Icy was m'n eerste en echte leider fucyuall xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:32 | |
| Ik ben nu op het moment gekomen waarbij ik niet meer weet hoe ik dank je nog anders kan schrijven op fb xD
Pfoe, ik ben moe van dit dagje school, vooral omdat de stress van de dossiertoetsen er nog even werd ingejaagd (': |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 20:57 | |
| Zou de partner van je acc een NPC mogen zijn? |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:03 | |
| Wie wil met Avalanche in het topic waar hij voor het eerst in de Kittypet wereld komt? Liefst Rogue of andere Kittypet ^^
@Mar, zolang de naam niet bestaat onder de andere accounts denk het wel |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:08 | |
| Zouden er kitten geïnteresseerd zijn in weer een fab verhaaltje van Shrew? :'D Of Hawkie voor RC kittehs, of Starling voor RC kittehs [dat ze even het kamp niet uitmag ofzo x'D]
Ik wil zo'n topic ns weer doen (: |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:12 | |
| @Shrewstar: Naturekit uit de RC? Ze moet wat actiever. ;3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: vr 14 maa 2014 - 21:15 | |
| - Shrewstar schreef:
- Zouden er kitten geïnteresseerd zijn in weer een fab verhaaltje van Shrew? :'D
Of Hawkie voor RC kittehs, of Starling voor RC kittehs [dat ze even het kamp niet uitmag ofzo x'D]
Ik wil zo'n topic ns weer doen (: ME. IK BEN ALTIJD IN VOOR VERHAALLIJNTJES ~:3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:20 | |
| @Bo;; Geen verhaallijn, een verhaaltje :'D Als in Nursery Tales x'D EN WE HEBBEN DIE ENE TOCH NOG??? *wenkbrauwkriebel*
Dus.. nog meer in voor de RC tale?:3 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:21 | |
| //Soof Skunkkit zou komen kijken ^^
//Bo Dawnflight heeft gereageerd ;p |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:25 | |
| Twee is genoeg voor t begin :'D *vliegt naar Hawkie* |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:33 | |
| @Soof; Aaaah, Beauty zal ook komen, alhoewel ze nog niks zal zeggen x'D
@Isa; Medelijden met Dawn, Leaf is erg hard voor haar o.o Btw, van mij zouden er ook andere warriors enz mogen komen, zolang ze het gesprek maar niet zouden storen ofzo, dat mag alleen Mousefur xD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:34 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:36 | |
| Ik heb echt medelijden met Dawnflight though, ik denk dat andere leaders haar gwn uit de Clan zouden hebben getrapt xD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:41 | |
| //Bo Ofc not, weet je hoe hard dat is xD En de kitten van Mouse en storm, no way ;o |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:43 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Bo
Ofc not, weet je hoe hard dat is xD En de kitten van Mouse en storm, no way ;o Haha, als ze Dawnflight aanvalt zouden andere leaders haar eruit gekickt hebben xD Tis alleen dat ze de dochter van Storm x Mouse is xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 21:47 | |
| Met dank aan Babs voor Icy's nieuwe setje :'D <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |