Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Lavenderfeather
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 DPKsfdL
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:12

Naar voor je. Kan helaas niet veel raad hierop geven, heb amper zelf zo'n situatie's meegemaakt ;s

Zop op naar m'n volgend topic... deze wordt een trainingske.

Heb trouwens twijfels, zou ik 1/2 van m'n (inactieve) accs helemaal refreshen, te beginnen met nieuwe namen, of niet ? heb nl. nog geen RC en TC katten bij m'n actievelingen, maar wil het dan ook weer niet te druk krijgen ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:15

Slenderpaw schreef:
Kan ik geloven. Wat voor honden waren het dan ?
En ik weet hoe het voelt, tenslotte deed ik dit vroeger ook met m'n hamsters uit pure woede, maar het probleem is, je raakt er mss wel voor even je woede mee kwijt, maar uiteindelijk voel je je schuldig. Als het uiteindelijk dan echt niet lukt om die dieren te negeren of dergelijke is het mss een idee om hun te 'straffen' ? je kunt in zon situatie's toch proberen om de dieren even buiten te steken en hen te laten kalmeren of niet ?
Mss zijn het wat nutteloze tips voor een volgende keer, maar dat mag je voor jezelf uitmaken.
Het probleem is dat het niet de dieren waren die mij irriteerden, maar ik pestte hén gewoon, dus was het ook iedere keer mijn schuld ;s (en daar ben ik nu erg schuldig over)

een of andere kruising yorkshire terrier en een ras wat ik niet ken maar echt wat een rotbeesten waren dat.
De dierenarts die moest opereren gaf op een gegeven moment gwn een rottrap tegen het hok gezien dat beest de hele tijd aan het keffen was en ze het echt zat was.
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:20

Ow jah, kan ik geloven dat het een keffer is, most of time die kleine honden...
Well, het is dan ook mooi om je geduld te kunnen bewaren, maar zou het op de duur ook wel gedaan hebben denk ik ;s
Zat die mss dan te keffen uit angst voor die spuit ? of was het om een andere reden. Probeer me namelijk in het dier in te leven ^^ helpt soms om tot conclussie's/oplossingen te komen ;s
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:23

nee dat was het niet maar dat beest was zo onopgevoed als het maar kon en de ander net zo maar die was veel groter dit was gewoon belachelijk.
Nee maar de dierenarts was het puur zat en ik kan het echt wel snappen
Lionbeat
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:24

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggh
Widm, dont Mousedung with my mind ;______________________;
Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:27

slaapwel he gaste kga morge me de fiets nr school dus vroeg op Smile
Stormysnow
Member
5
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:28

Waarom krijg ik nu suddenly allerlei stomme feels D:
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:30

Snowcrystal schreef:
nee dat was het niet maar dat beest was zo onopgevoed als het maar kon en de ander net zo maar die was veel groter dit was gewoon belachelijk.

In dat geval, valt er natuurlijk wel iets aan te doen, maar dan is dit natuurlijk bij de baasjes.. Persoonlijk denk ik, mocht ik zelf zo'n honden hebben, dat het wellicht een slimme zet zou zijn, ook in hun geval dus, een expert langs te laten komen. Natuurlijk ligt het bij de personen zelf, want in mijn geval zou ik dus eerst zelf de honden hun gedrag proberen te veranderen xD maar das nu mijn mening. En ik kan het wel snappen dat het moeilijk was voor jullie. Heb het zelf niet graag als dieren zo zijn, dus is het mooi gedaan van je om toch te proberen Wink
Lionbeat
StarClan
Bo ~
766
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:31

to.... much.... mindf*ck.... >:C
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:32

Lavenderfeather schreef:
Snowcrystal schreef:

In dat geval, valt er natuurlijk wel iets aan te doen, maar dan is dit natuurlijk bij de baasjes.. Persoonlijk denk ik, mocht ik zelf zo'n honden hebben, dat het wellicht een slimme zet zou zijn, ook in hun geval dus, een expert langs te laten komen. Natuurlijk ligt het bij de personen zelf, want in mijn geval zou ik dus eerst zelf de honden hun gedrag proberen te veranderen xD maar das nu mijn mening. En ik kan het wel snappen dat het moeilijk was voor jullie. Heb het zelf niet graag als dieren zo zijn, dus is het mooi gedaan van je om toch te proberen Wink

een hond, hoe klein hij ook is moet opgevoed worden als een fcking HOND niet als het verwende mormel dat iedereen ervan maakt. en je kan zoveel zeggen maar mensen trekken zich er niks van aan of raken beledigd niemand gaat naar iemand die ze kan helpen dat mormel op te voeden.
Ik heb het toch al meer op katten en heb echt een hekel aan kleine honden
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:34

@Bo, ???

Hmm... ik wil Rover uitwerken, maar ik weet dat ik 'm niet actief kan houden + ik weet zeker dat als ik een topic open en er reageert iemand, ik geen inspi meer heb om terug te reageren (want dat gebeurt 9 van de 10 keer bij mij :C)
Lionbeat
StarClan
Bo ~
766
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:36

@Rover; WIDM
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:37

Lionbeat schreef:
@Rover; WIDM
wat is dat?
Lionbeat
StarClan
Bo ~
766
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:50

Rover schreef:
Lionbeat schreef:
@Rover; WIDM
wat is dat?

Wie Is De Mol.

Is een serie met allerlei bekende Nederlanders, die opdrachten moeten doen om geld te winnen. Máár, er is 1 mol. Niemand weet wie de Mol is, en moet hem/haar achterhalen, terwijl de mol er stiekem voor moet zorgen om zo min mogelijk geld binnen te halen.

De finale is volgende week, deze week was cliffhanger D:
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:54

Lionbeat schreef:
Rover schreef:
Lionbeat schreef:
@Rover; WIDM
wat is dat?

Wie Is De Mol.

Is een serie met allerlei bekende Nederlanders, die opdrachten moeten doen om geld te winnen. Máár, er is 1 mol. Niemand weet wie de Mol is, en moet hem/haar achterhalen, terwijl de mol er stiekem voor moet zorgen om zo min mogelijk geld binnen te halen.

De finale is volgende week, deze week was cliffhanger D:
Ah, ik weet wat Wie is de Mol is, ik heb het alleen nog nooit echt gekeken ^^

En ik ben alweer/nog steeds sad (stupid feels)
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:56

WIDM :OO

Wie denken jullie dat de mol is? Ik denk Susan *Gat maar niet haar uitgebreide theorieën opschrijven*
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 21:59

Over iets minder dan twee uur ben ik 16 >:'D DAN KAN IK NAAR ALLE FILMS MUHAHAHAHAHAHA

Sorry, ik kijk t niet xD
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 22:02

Soof, excuses dat ik nog niet gezorgd heb voor die lay, ik ga maar m'n redenen niet opnoemen xD

Zow guys ik ben es naar bed. Heb nog 2-3 topics te doen maar denk niet dat ik die allemaal zal halen vanaav  op iPod ;s morgen weer naar school eh -.-

EDIT: https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/30secz7.png
Deze doen of haar huidige ?
Is trouwens voor Slenderpaw
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 22:12

ASSIE! Lees mijn eerdere post! Houden deze ava xD, Kidding, als jij graag de nieuwe wilt instellen moe je dat doen 't gaat me wel tijd kosten om Slender dan te herkennen xD

Time to post :'D

EDIT- Soof! What's je favo voetballer?

Laatst aangepast door Tallkit op do 13 maa 2014 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 22:12

Lavenderfeather schreef:
Soof, excuses dat ik nog niet gezorgd heb voor die lay, ik ga maar m'n redenen niet opnoemen xD

Zow guys ik ben es naar bed. Heb nog 2-3 topics te doen maar denk niet dat ik die allemaal zal halen vanaav  op iPod ;s morgen weer naar school eh -.-

EDIT: https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/30secz7.png
Deze doen of haar huidige ?
Is trouwens voor Slenderpaw
Geeft niet joh (; neem je tijd hoor <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: