|
|
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:01 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:06 | |
| *facepalm* Oké ik heb dus een nieuw account aangemaakt en dat heb ik gedaan met 10 minute mail... alleen nu krijg ik daar niets binnen en kan het niet activeren... Ik heb ergens gehoord dat de admins/mods dat kunnen activeren voor me maar ik weet dus niet zeker of mods het ook kunnen, en dan weet ik ook niet naar welke admin ik een pm moet sturen daar voor... |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:08 | |
| FF getekent: Ik ben er best trots op~ Iemand nog tips? --- @Glowpaw: Okie, ik ga posten ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:18 | |
| |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:23 | |
| |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:27 | |
| Ik wil posten maar niemand reageert >c En een open topic heeft toch weinig zin, omdat er amper mensen zijn die daarop reageren :c |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:29 | |
| - Daykit\" schreef:
- Ik wil posten maar niemand reageert >c
En een open topic heeft toch weinig zin, omdat er amper mensen zijn die daarop reageren :c Ik reageer : p |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:30 | |
| - Glowpaw schreef:
- Daykit\" schreef:
En een open topic heeft toch weinig zin, omdat er amper mensen zijn die daarop reageren :c
Ik reageer : p Jeej! toch iemand :3 *heb gereageerd* ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:32 | |
| NEEEE!! ASSIE!!! DEZEDEZEDEZEDEZE! *puppyeyes* Ze is zooooo awesome hierop! nooit zeker geweten of ze nou een stropdas draagt of niet…" |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:38 | |
| @Em: Al gemerkt dat Flashie het kamp uit is *wenkbrauwwiebel* >3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:39 | |
| echt een slechte dag gehad vandaag |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:42 | |
| Auw moeilijk ;s Nou ik wacht nog eerst af, de eerste die aan 5 stemmen is wint ^^
Emma; haha vond deze eig het beste bij slenderman passen vanwege de zwarte vacht xD en die mustache vond ik gewoon awsom xd
Zop ff verder post afwerken en switchen naar lavender
Auw snowcryst ;s *geeft je een hug* I know how it feels heeft zin om gratis knuffels~ wie wil nog een ? |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:48 | |
| - Daykit\" schreef:
- Glowpaw schreef:
- Daykit\" schreef:
En een open topic heeft toch weinig zin, omdat er amper mensen zijn die daarop reageren :c
Ik reageer : p Jeej! toch iemand :3 *heb gereageerd* ^^
Sorry schat, maar ik ga slapen~ |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:49 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Auw moeilijk ;s
Nou ik wacht nog eerst af, de eerste die aan 5 stemmen is wint ^^
Emma; haha vond deze eig het beste bij slenderman passen vanwege de zwarte vacht xD en die mustache vond ik gewoon awsom xd
Auw snowcryst ;s *geeft je een hug* I know how it feels heeft zin om gratis knuffels~ wie wil nog een ? Maak je dan trainingstopic voor Goldepaw? --- @Faye: Oh, jammer :c Slaapwel ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:53 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Auw moeilijk ;s
Nou ik wacht nog eerst af, de eerste die aan 5 stemmen is wint ^^
Auw snowcryst ;s *geeft je een hug* I know how it feels heeft zin om gratis knuffels~ wie wil nog een ? so you know how it feels to have a friend who doesn't care? en wanneer je moet helpen infusen aanleggen bij honden die je allebij bijna bijten*huug* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:54 | |
| Bunny, was ik van plan zodra ik met slender gepost heb ^^
Heb daarna nog een topic en een post te maken, en ben weer behoorlijk afgeleid -.-
Snow;; ik bedoelde hoe je je voelde, maar dat eerste weet ik helaas hoe het voelt ;s En van die honden, ah, pa heeft een hond die nogal graag en veel bijt, maar ik zie hem nog amper eh ;s de hond dan xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 20:56 | |
| @Assie I know moet gwn eigenlijk rage kwijt maar op skype kan ik even niet stalken xd Het waren echt honden die ik wilde wurgen, gillen alsof je ze slachtte en gewoon proberen te bijten echt werd er niet vrolijk van |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 21:02 | |
| Kan ik geloven. Wat voor honden waren het dan ? En ik weet hoe het voelt, tenslotte deed ik dit vroeger ook met m'n hamsters uit pure woede, maar het probleem is, je raakt er mss wel voor even je woede mee kwijt, maar uiteindelijk voel je je schuldig. Als het uiteindelijk dan echt niet lukt om die dieren te negeren of dergelijke is het mss een idee om hun te 'straffen' ? je kunt in zon situatie's toch proberen om de dieren even buiten te steken en hen te laten kalmeren of niet ? Mss zijn het wat nutteloze tips voor een volgende keer, maar dat mag je voor jezelf uitmaken. Het probleem is dat het niet de dieren waren die mij irriteerden, maar ik pestte hén gewoon, dus was het ook iedere keer mijn schuld ;s (en daar ben ik nu erg schuldig over) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 maa 2014 - 21:06 | |
| Een van mijn beste vriendinnen lijkt de laatste tijd... anders...
Ik bedoel daarmee niet dat ze er anders uit ziet, maar dat ze zich anders, irritanter, gedraagt. Ze lijkt minder op de persoon als wie ik haar heb leren kennen en dat wil ik eigenlijk niet... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|