|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| | | | ~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Names For Story zo 9 maa 2014 - 15:30 | |
| --zie mijn eerdere voorstel van Willowwing
Naam: Ospreykit Geslacht: boy Clan: Windclan Rang: kitten Leeftijd: 5 moon Uiterlijk: een kortharige bruine tabby kater, erg slank en lenig, klein. Gele doordringende ogen. Karakter: geniepig, jager, steelt graag de show, populair bij de meisjes (nu enkel nog maar bij de kits) Extra: te vroeg geboren = te klein
Naam: Whiskerkit Geslacht: boy Clan: Windclan Rang: kitten Leeftijd: 3 moons Uiterlijk: een witte kitten met een zwart snorretje (net Hitler xP) groot, schattig, helblauwe ogen Karakter: eentje die niet graag in de belangstelling staat, lievelingetje van de mama. Mag bijna niets.. 'te gevaarlijk'. Schichtig.. Extra: /
Naam: Rosekit Geslacht: girl Clan: windclan Rang: kitten Leeftijd: 3 moons Uiterlijk: een kitten die sprekend op haar vader lijkt (de clanleider), net een cloontje van haar vader maar dan in vrouwlijke vorm Karakter: lief, aardig, komt op voor de clan, leeft in een waas van 'ik ben al krijger en kan alles aan!' terwijl ze nog maar een kit is, grote mond, kletspraatjes uitspreken, houdt noooit op met babbelen = dus erg irriterend voor de krijgens en anderen. Extra: / |
| | | Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story zo 9 maa 2014 - 19:56 | |
| Bedankt voor de uitleg nu kan ik ze gebruiken in het deel van de riverclan. |
| | | Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story zo 9 maa 2014 - 20:55 | |
| Naam: Waterkit Geslacht: Female Clan: RiverClan Rang: Kitten Leeftijd: 4 moons Uiterlijk: Grijs-blauwe tabby Karakter: stemmingswisselingen, erg aardig maar kan soms ook wel eens wat harder uitvallen. Niet echt verlegen. Doet zich vrij stoer voor tegenover andere kittens. Extra: Nope
Naam: Ivywish Geslacht: Female Clan: RiverClan Rang: Elder Leeftijd: 47 moons Uiterlijk: Een bruine tabby Karakter: Schichtig en schrikachtig. Houd niet zo erg van gezelschap. Aan de vriendelijke kant. Extra: Ivy is doof en zit daarom bij de Elders
Naam: ShadowStar Geslacht: Male Clan: ThunderClan Rang: Deputy Leeftijd: 25 moons Uiterlijk: Zwarte, halflange vacht. Karakter: Trots, vriendelijk en oprecht. Raakt snel geïrriteerd. Extra: Nope
Naam: Spicefall Geslacht: Male Clan: ThunderClan Rang: Med. Cat Leeftijd: 20 moons Uiterlijk: Bruine, korte vacht. Karakter: vriendelijk tegenover de andere katten en erg hulpzaam. Extra: Nope
Naam: Lightpaw Geslacht: Female Clan: ThunderClan Rang: Med. Cat App. Leeftijd: 8 moons Uiterlijk: Rosse, lange vacht met een zacht tabby patroon. Karakter: Speels en erg aardig. Zeer leergierig maar soms wat té actief. Extra: Nope
Naam: Moonshine Geslacht: Male Clan: ShadowClan Rang: Deputy Leeftijd: 19 moons Uiterlijk: Rosse, vrij korte vacht. Karakter: Aardig en oprecht, soms wat flirterig. Extra: Nope
Naam: Whitepaw Geslacht: Female Clan: WindClan Rang: Apprentice Leeftijd: 7 moons Uiterlijk: Witte, halflange vacht. Karakter: Speels en erg trots. Erg sociaal en houdt van katers. Extra: Nope
Hier hou ik het even bij. Morgen kunnen er misschien nog meer komen, maar ik moet nu weg^^" |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story zo 9 maa 2014 - 21:02 | |
| Mooi stukje ^^
Can't wait for more ;D |
| | | Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story zo 9 maa 2014 - 21:12 | |
|
De voorlopige namen: Cats Starclan Leader: Easterstar(kat,19 moons, partner: Owltree - Shadowclan) Leden: Propje(poes, 12 moons), PugsleyI(poes,79 moons), Mountainkit(kat, 2 moons)
Shadowclan Leader: Oakstar(poes, 27 moons) Deputy: Moonshine(kat, 8 moons) Medicinecat: Leafrock(kat, 30 moons) Medicinecat apprentice: Swingspaw(poes, 9 moons) Warriors: Owltree(poes, 17 moons, partner: Easterstar-Starclan), Wolfheart(kat, 21 moons, partner: Blackrose) Apprentices + Mentoren: Crookedpaw(kat, 7 moons)-Wolfheart Queens: Blackrose(poes, 15 moons, Partner: Wolfheart) Kittens + moeders: Hyenakit(kat, 1 moon)-Starkit(poes,1 moon)-Rockkit(kat, 1 moon)- Goldkit(kat, 3 moons)=Blackrose, Crykit(poes, 5 moons)-Wildkit(kat, quarter moon)= Owltree Elders: Scareaye(kat, 90 moons)
Riverclan Leader: Springstar(kat, 16 moons, partner: Beaverfur) Deputy: Sparrowtail(poes, 6 moons) Medicinecat: Diamondpool(poes, 32 moons) Medicinecat apprentice: Everpaw(kat, 12 moons) Warriors: Beaverfur(poes, 17 moons, partner: Springstar), Littlemoth(poes, 19 moons) Apprentices + Mentoren: Treepaw(poes, 9 moons)-Beaverfur, Dragonpaw(kat, 6 moons)-Littlemoth Queens: Lovestream(poes, 18 moons, old partner: Thunderstar ) Kittens + Moeders: Waterkit(poes, 4 moons)=Lovestream, Bushkit(kat, 1 moon)=Beaverfur Elders: Ivywish(poes,144 moons)
Skyclan Leader: Skystar(kat, 17 moons) Deputy: Roseline(poes, 11 moons) Medicinecat: Blossemtree(poes, 19 moons) Medicinecat apprentice: Dogpaw(kat, 9 moons) Warriors: Littlestone(poes, 12 moons), Powerbird(kat, 20 moons, Partner: Firehole) Apprentices + Mentoren: Flypaw(kat, 6 moons)-Powerbird Queens: Firehole(poes, 21 moons, partner: Powerbird) Kittens + Moeders: Thistlekit(poes, 2 moons)- Leafkit(kat, 5 moons)= Firehole Elders: Flowerleg(kat, 14 moons)
Thunderclan Leader: Cinderstar(poes, 14 moons) Deputy: Sparrowtail(kat, 11 moons) Medicinecat: Spicefall(kat, 21 moons) Medicinecat apprentice: Lightpaw(poes, 11 moons) Warriors: Shadownight(poes, 16 moons), Stormwind(kat, 19 moons, partner: Thunderbolt) Apprentices + Mentoren: Leafpaw(poes, 10 moons)-Shadownight, Lionpaw(poes, 7 moons)-Stormwind Queens: Thunderbolt(poes, 16 moons, partner: Stormwind) Kittens + Moeders: Mothkit(poes, 2 moons)=Thunderbolt Elders: Eaglebolt(kat, 29 moons)
Windclan Leader: Whostar(kat, 19 moons) Deputy: Lavaflight(kat, 11 moons) Medicinecat: Flowertree(poes, 26 moons) Medicinecat apprentice: Leafpaw(poes, 11 moons) Warriors: Earthtail(kat, 17 moons, partner: Willowwing), Lonlywind(kat, 14 moons) Apprentices + Mentoren: Whitepaw(poes, 8 moons)-Lonlywind Queens: Willowwing(poes, 16 moons, Partner: Earthtail) Kittens + Moeders: Ospreykit(kat, 2 moons)-Whiskerkit(kat, 1 moon)-Rosekit(poes, 1 moon)= Willowwing Elders: Swingstone(poes, 97 moons)
Bloodclan Leader: Hellfire(kat, 16 moons) Deputy: Leafhour(poes, 9 moons) Medicinecat: Death(kat, 27 moons) Medicinecat Apprentice: Aye(kat, 8 moons) Warriors: Appletree(poes, 19 moons), Scar(kat, 16 moons)
Rouge Corruption(kat, 14 moons), Legg(poes, 5 moons)
Kittypets Zamu(kat, 59 moons), Rosie(poes, 2 moons), Moth(poes, 15 moons)
Tips en namen zijn nog steeds welkom.
Laatst aangepast door Springleaf op ma 31 maa 2014 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 29 maa 2014 - 16:10 | |
| Ik heb nog behoorlijk wat namen nodig voor een echt goed en volledig verhaal. Iemand ideeën? Lijstje Naam: Geslacht: Leeftijd: Clan: Rang: Karakter: Uiterlijk: Eventuele Partner: Extra: div>
|
|
| | | Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story ma 31 maa 2014 - 9:50 | |
|
Ik heb mijn eerste hoofdstuk geschreven:
- Hoodstuk 1: The nieuw leader:
Springstar werd wakker en wist niet waar hij was. Langzaam stond hij op en keek om zich heen. Waar ben ik? “Oh, ja!” Dacht hij, “Ik ben de nieuwe clanleader.” Hij kroop naar buiten en ging op een rots staan. Willen alle Warriors, Apprentices, Elders, Queens en kittens zich rond mij verzamelen!” Riep hij. Al snel was er een behoorlijke menigte rond hem verzameld. “Aangezien Thunderstar, onze oude leider door een monster is vermoord wil ik in het speciaal Lovestream en Waterkit de nodige troost aanbieden. Maar ook natuurlijk de andere katten die dat nodig hebben. Hij is nu in goede handen bij de Starclan.” Zei hij. “Mag ik terug naar de Nursery?” Vroeg Lovestream. “Natuurlijk, ik begrijp je verdriet.” Zei hij tegen haar. Lovestream liep terug naar de Nursery. De menigte keek gespannen wat Springstar nu zou zeggen. “Ik begin hier mijn eerste ceremonie. Ik begin bij één van de nieuwe Apprentices: Treekit jij zult nu in de Apprentice den slapen en Treepaw heten en Beaverfur zal je mentor zijn. Gefeliciteerd.” Zei hij tegen haar.
Wie geeft er toestemming dat ik zijn of haar naam op warrior cats mag gebruiken in mijn verhaal? Tips en namen zijn nog steeds welkom.
|
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story ma 31 maa 2014 - 11:01 | |
| Naam: Dragonpaw (heart) Geslacht: He-Cat (kater) Leeftijd: 6 moons Clan: RiverClan Rang: Apprentice Karakter: energieke kater die erg eigenwijs is Uiterlijk: Grijze tabby met gouden ogen Eventuele Partner: nope Extra: /
|
| | | Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story ma 31 maa 2014 - 11:31 | |
| |
| | | 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 5 apr 2014 - 10:34 | |
| puma kit en eliteclaw mag je gebruiken kijk mijn verhaal maar vandaag extra lang stuk springleaf |
| | | | Onderwerp: Re: Names For Story | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |