|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Names For Story za 8 maa 2014 - 16:35 | |
| Hallo Gast, Ik schrijf graag en ik ben nu bezig met een warrior cats verhaal aan het schrijven en ik heb nu geen inspiratie meer voor namen (het liefst Engelse namen) dus zou ik het fijn vinden als jullie namen hadden. De clans zijn: Riverclan, Shadowclan,Windclan, Thunderclan, Bloodclan, Starclan en de Rouges. Hier is het lijstje.
Naam: Geslacht: Clan: Rang: Leeftijd: Uiterlijk: Karakter: Extra:
Gr.
Laatst aangepast door Springleaf op di 1 apr 2014 - 15:13; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 16:43 | |
| Naam: Springstar Geslacht: Kat Clan: Riverclan Rang: Leader Leeftijd: 14 moons Uiterlijk: Hij is geheel zwart behalve bij zijn linker oog die is omringd door een witte vlek. Karakter: Hij is behulpzaam en is een goede leader. Extra: Ik hoop dat het een leuk verhaal wordt. En kan je een stukje sturen als je die af hebt?
Laatst aangepast door Shadowstone op za 8 maa 2014 - 17:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 16:46 | |
| Bedankt, ik zal een stukje sturen. |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 17:16 | |
| Naam: Crykit Geslacht: Poes Clan: Shadowclan Rang: Kit Leeftijd: 1 moon Uiterlijk: Geheel rood Karakter: Hij is heel erg speels, onhandig en lief Extra: |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 17:19 | |
| Ik ga een lijstje bijhouden met de namen.
Riverclan: Leader:Springstar (m) Deputy: Sparrowtail (v) Medicinecat: Diamondpool (v) Medicincat apprentice: Everpaw (m) Warrior: Beaverfur (v)(apprentice Treesound), Apprentice: Treesound (v) Queen: Lovestream (v) Kit:Waterkit (v) Elder: Ivywish (v)
Thunderclan: Leader: Cinderstar (v) Deputy: Shadowstar (m) Medicinecat: Spicefall (m) Medicincat apprentice: Lightpaw (v) Warrior: Shadownight (v)(apprentice: Leafpaw), Stormwind (v)(apprentice: Lionpaw) Apprentice: Leafpaw (m), Lionpaw (m) Queen: Thunderbolt (v) Kit: Mothkit (v) Elder: Eaglepaw (m)
Shadowclan: Leader: Oakstar (v) Deputy: Moonshine (m) Medicinecat: Medicincat apprentice: Warrior: Owltree (v), Wolfheart (m) Apprentice: Crookedpaw (m) Queen: Blackrose (v) (kittens: Hyenakit, Starkit, Rockkit) Kit: Crykit (v), Hyenakit (m), Starkit (v), Rockkit (m), Goldkit (m) Elder: Scareaye (m)
Windclan: Leader: Whostar (m) Deputy: Lavaflight (m) Medicinecat: Medicincat apprentice: Warrior: Earthtail (m), Lonlywind (m), Apprentice: Whitepaw (v) Queen: Kit: Ospreykit (m), Whiskerkit(m), Rosekit(v), Icekit (v) Elder: Jumprock (m) Moeder: Willowwing (v)(Ospreykit, Whiskerkit, Rosekit)
Bloodclan: Leader: Hellfire (m) Deputy: Leafhour (v) Medicinecat: Medicincat apprentice: Warrior: Appletree (v), Scar (m) Apprentice: Queen: Kit: Elder:
Rouge: Corruption (m)
Kittypets: Zamu (m)
Starclan: Leader: Easterstar (m) Deputy: Medicinecat: Propje (v) was mijn poes, Medicincat apprentice: Warrior: Apprentice: Queen: Kit: Elder:
Laatst aangepast door Springleaf op ma 10 maa 2014 - 14:49; in totaal 26 keer bewerkt |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 17:35 | |
| Naam: Jumprock Geslacht: Cat Clan: Windclan Rang: Elder Leeftijd: 120 moons Uiterlijk: Grijs met witte strepen achter zijn oren. Karakter: Ook al is hij oud hij leert nog steeds en houdt er van om kittens te vermaken met verhalen. Extra: Hij is de oudste van alle clans.
Naam: Corruption Geslacht: Kat Clan: Rouge Rang: Leeftijd: 14 moons Uiterlijk: geheel wit met bruine vlekken. Karakter: Houdt er van om dieren en clankatten te doden Extra: |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 18:14 | |
| ik verveelde mij ^^ - ThunderClan:
Naam: Mothkit Geslacht: Poes Clan: TC Rang: Kit Leeftijd: 2 moons Uiterlijk: Breedgebouwde poes met een bruingestreepte tabbyvacht. Bijzonder blauwe ogen. Karakter: Opvallend vriendelijk en erg snel op haar pootjes getrapt. Creatief en soms wel eens pissig. Extra: /
- ShadowClan:
Naam: Crookedpaw Geslacht: Kater Clan: SC Rang: Apprentice Leeftijd: 9 moons Uiterlijk: Plompe witte kater. Korte pootjes en bruine oogjes. Karakter: Nieuwsgierig en vaak hyperactief. Extra: /
- RiverClan:
Naam: Sparrowtail Geslacht: Poes Clan: RC Rang: Deputy Leeftijd: 34 moons Uiterlijk: Flame point poes, met donkergroene ogen. Karakter: Pesterig, wijs en doet graag een gokje. Extra: Ze is niet echt geliefd in haar clan.
- WindClan:
Naam: Whostar Geslacht: Kater Clan: TC Rang: Kit Leeftijd: 25 moons Uiterlijk: Knappe tabby kater met bijna zwarte strepen. Wit achtige ogen. Karakter: Hij is te vergelijken met Stormstar. Extra: Hij is homoseksueel.
|
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 18:43 | |
| Bedankt maar hoe kan whostar als kit clanleader zijn? |
|
| |
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 19:04 | |
| Woops foutje. Clanleader moet dat zijn ^^ |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 20:13 | |
| Ik vind het gewoon leuk om die namen te bedenken. Wilde ik stoppen had ik er tijdens het eten toch weer èèn bedacht. Naam: Appletree Geslacht: Poes Clan: Bloodclan Rang: Warrior Leeftijd: 15 moons Uiterlijk: Vuurrood Karakter: Ze haat kits en is snel geprikkeld Extra: Ze wil geen kits krijgen en is vaak alleen want ze houd niet van de clandrukte. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 20:16 | |
| Naam:Cinderstar Geslacht:Poes Clan:Thunderclan Rang:Leader Leeftijd:22 moons Uiterlijk:Een grijze poes met lichte strepen. Karakter:Een vriendelijke poes die toch serieus kan zijn. Extra:~ |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 21:47 | |
| Bedankt, ze staat er ook bij. Komt goed uit want ik was begonnen met een stukje over de Thunderclan en een leader kan daar niet uitgehouden worden toch? |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:39 | |
| Naam: shadownight Geslacht: poes Clan: thunderclan Rang: warrior Leeftijd: 13 moons Uiterlijk: schaduwgrijze poes Karakter: vriendelijk, strek en snel Extra:goede mentor want ze kan met elke leerling met opscheppen |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:41 | |
| Hij staat er in, vriendin van Thunderbolt? En Mentor dus. |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:44 | |
| Naam: diamondpool Geslacht: poes Clan: river Rang: medicine Leeftijd: 11 moons Uiterlijk: lichtblauwe cypers poes Karakter: opwinndig, behulpzaam ,nieuwsgierig Extra: / |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:49 | |
| Naam: Willowwing Geslacht: poes Clan: Windclan Rang: Moederpoes Leeftijd: 13 moons Uiterlijk: een prachtige witte poes met zilvere strepen en hemelsblauwe ogen. Karakter: Erg aardig, altijd sympathiek, houdt van haar kits, heeft iets tegen de leider. Waarom? De leider is de vader... maar dat weet niemand. En zowel Willowwing als de leider zijn niet van plan dat te vertellen Extra: heeft 3 kits: Ospreykit, Whiskerkit, Rosekit
-word afgemaakt
|
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:52 | |
| Ze staan er in. Willowkit de kits komen bij de kits. Butterstorm Shadownight wordt mentor van Leafpaw. |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:53 | |
| Naam: scareye Geslacht: kater Clan: schadowclan Rang: elder Leeftijd: 26 moons Uiterlijk: bruine kater vol littekens Karakter: onhumeurig Extra:heeft kitten gekregen toen hij net bij de oudsten trok goldkit pos same clan 1moon &cras in zijn rechteroog
Laatst aangepast door butterstorm op za 8 maa 2014 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vergeten naam) |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:55 | |
| Naam: lavaflight Geslacht: kater Clan: windclan Rang: deputy Leeftijd: 16 Uiterlijk: lavarode tabby Karakter: cool ,sterk ,snel Extra:lavarood & doode voet |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story za 8 maa 2014 - 22:57 | |
| Bedankt Butterstorm maar een ding hoe heet de kat voor lavaflight? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Names For Story | |
| |
|
| |