|
|
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x vr 18 jul 2014 - 21:45 | |
| En er kwamen twee poezen naar buiten die Grijsstreep maar al te goed kende. Hij riep vrolijk,' Spikkelstaart en Wilgvacht!'. 'Grijsstreep!' Riepen de oudsten in koor. 'Waar zijn de andere?' Vroeg Grijsstreep. 'Verhuist ,ze zijn eerst naar Ravenpoot gegaan maar daarna weten we het niet meer.' Antwoorde Wilgvacht vriendelijk. 'Goed dan gaan we naar Ravenpoot. ze wilde net vertrekken maar Sneeuwluipaardvacht snauwde,' Dan gaan wij ook mee hoor.' Toen we de grens over waren zagen ze op het oude Windclan territorium enkele nieuwe tweebeennesten. Het duurde niet lang tot ze Ravenpoot vonden 'Grijsstreep!' Riep hij. En Grijsstreep riep terug ,'Ravenpoot!' |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 19 jul 2014 - 0:51 | |
| Name: Dassenpoot rang: Leerling clan: EagleClan Karakter: Aardige kater, kalm en rustig maar kan ook snel gestrest raken. Uiterlijk: als een das, vandaar zijn naam.
Name: Brandendhout Rank: krijger clan: fireclan Karakter: Meestal aardig ook al kun je na één belediging of fout zijn ergste vijand worden binnen de Clan. Hij probeert heel hard commandant te worden zodat die eindelijk het respect krijgt dat hij volgens zichzelf verdient. Uiterlijk: Rood met bruine vlekken en blauwe ogen.
Name: Brandendeziel / Brandziel, kies zelf maar rang: krijger clan: Fireclan Karakter: Erg aardig en niet snel gemeen, maar raakt wel snel vertrouwen kwijt. Uiterlijk: Zwarte kat rode ogen.
Name: Snelstaart rang: krijger clan: jaguarclan Karakter: aardig en lief, houd veel van vrouwtjeskatten, stoer en heeft een snelle staart. Uiterlijk: Grijze vacht met zwarte strepen.
Name: Nachtpoot rang: leerling clan: deathclan Karakter: onzeker, angstig, stil, lief, houd van de nacht. Uiterlijk: zwarte kater met wit vlekje op zijn staart
Name: Vlokpoot rang: leerling clan: snowclan Uiterlijk: zilveren poes met blauwe ogen en een lange vacht Karakter: hyper en spontaan. Ook erg lief.
Name: Kastanjevacht rang: krijger of deputy clan: foxclan Karakter: een loyale krijger die weet wat goed is voor de Clan door zijn hart te volgen. Uiterlijk: Bruine kater met lichtbruine buik
Name: scherpklauw rang: krijger clan: dragonclan Uiterlijk: Cyperse kater met scherpe klauwen en tanden. Karakter: Een goede vriend, beschermend, wantrouwend, sterk.
Name: Vuuradem rang: krijger clan: dragonclan Karakter: Aardig en dapper. Een goede vriend van Scherpklauw maar met een heel ander karakter. Uiterlijk: rode gestreepde kater met blauwe ogen
Name: Asvacht rang: krijger clan: lavaclan Uiterlijk: grijze kater Innerlijk: Een kater die snel opgeeft en snel twijfelt, maar de beste vriend die je kan hebben.
Name: Zwartgrom rang: krijger clan: PumaClan Uiterlijk/ Zwartwitte kater Karakter: Prikkelbaar en beschermend. Toch kan hij heel aardkg zijn.
Name: Glimvacht Rang: oudste Clan: pumaclan Uiterlijk: zwart witte poes met groene ogen en een glimmende vacht en scheurtjes in de oren van vorige gevechten. Innerlijk: vroeger een vechtende krijger. Loyaal en lief, maar kan ook snel geirriteerd raken. Vecht nogsteeds als het kamp word aangevallen, maar niet zo goed meer als vroeger. Extra: eheh, deze i gebaseerd op mijn kat ^^
Name: Vlekhart Rang: krijger clan: pumaclan Uiterlijk: schildpadpoes met groene ogen. Innerlijk: schrikt snel en verlegen. Wel heel lief als je haar eenmaal kent. Houd niet zo van vechten en razendsnel. Vriendin van Glimvacht. Extra: ook gebaseerd op mijn andere kat ^^
Name: Manenvacht rang: krijger Clan: lionclan Karakter: loyaal, dapper en aardig Uiterlijk: lange zandkleurige/oranje vacht
Name: Zandhart rang: krijger Clan: Lynxclan Karakter: aardig en lief, toch een goede krijger. Uiterlijk: korte zandkleurige vacht |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 19 jul 2014 - 13:09 | |
| naam: Hamster rang: leader clan: kies maar karakter : een dikke, vrolijke, vaderlijke kat die alleen maar het beste voorheeft met zijn clan, al is hij soms iets te neutraal bij gevechten uiterlijk: een ietwat mollige, beigekleurige kater extra: Dit moest gewoon :') |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x di 22 jul 2014 - 17:10 | |
| Toen ze terug waker werden was het al bijna zonhoog. Ze vertrokken toen Ravenpoot wees in welke richting de clans waren gegaan. Tegen zonsopgang hoorden ze pootstappen. Hij opende zijn ogen toen iemand in zijn oor fluisterde ,'Vader.' Hij zag een donkere zilvergrijze kater met ambergele ogen. Grijsstreep schreeuwde het uit van blijdschap, de andere katten waren de rest al aan het wakker porren. Stormvacht mauwde, 'Grijsstreep dit zijn beek waar vissen zwemmen, klauw van de neerduikende adelaar en piek waar adelaars nestelen.' ' Wie heb je bij je?', vervolgde hij.' Dit zijn Millie, Vlekje, Coby, Mistttand en Sneeuwluipaardvacht een paar elitekrijgers en dit is Prinses de zus van Vuurster en de moeder van Wolkstaart.' Vertelde hij aan piek, klauw, beek en Stormvacht. Stormvacht knikte dat hij het begreep.' Kom mee jullie zijn beter af in ons kamp dan hier buiten.'
HOOFDSTUK 2
Een bruine cyperse kater met amberkleurige ogen stapte in de richting va de nieuwe katten. Hij mauwde,' Wat doen die hier ze ruiken naar de steltelopers *?' Grijsstreep stapte naar voren en begon,' Ik ben de vader van Stormvacht en Vederstaart en ik ben de commandant van de Donderclan.' Steenspreker miauwde,' Commandant?' |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x wo 30 jul 2014 - 17:33 | |
| Voor je 2de boek;): naam: Wezelpoot(Weaselpaw) leeftijd: 10 manen uiterlijk: Bruin gestreepte poes met een witte buik en blauwe ogen. karakter: Een erg chagrijnige poes die alles stom vindt clan: Lionclan extra: Geslacht ben je vergeten, maar dit is een poes. |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x wo 30 jul 2014 - 18:13 | |
| ik heb een idee gekregen voor boek 2 |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x wo 30 jul 2014 - 22:06 | |
| Het idee is dat de clans worden aangevallen door groepen wolven, Paar van die honden die blauwster gedood hebben, vossen. De Jaguarclan word ook geteisterd door een ziekte. Daardoor moeten de clans hun terretorium verlaten richten het terretorium van de Hyenaclan, Lionclan, Lynxclan |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 2 aug 2014 - 23:16 | |
| de namen zijn allemaal toegevoegt sommige niet zoals kastanjevacht en aspels (die zijn van warrior cats ) Bij de andere heb ik gewoon aanpassingen gedaan. |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x ma 4 aug 2014 - 15:59 | |
| Het volgende dat gepost zal worden is het vervolg van Old Bloodclans Revenge. |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x wo 6 aug 2014 - 15:50 | |
| De Clans
Stormclan
Leiders: - Vuurster - Knappe rode kater - Wolkster - witte poes - Zwartster - Witte kater met enorme pikzwarte poten - Langster - Zwart witte kater met een heel lange staart - Zilverster - Blauwe poes met een zilvere staart - Luipaardster - Ongewoon gevlekte goudbruine vrouwtjeskat - Doodster - Zwarte cyperse kater - Arendster - Zwarte kater met scherpe klauwen Deputy's: - Grijsstreep - Langharige grijze kater - Mistvoet - Grijze poes met blauwe ogen - Kastanjevacht - Donkerrode poes - Eensnor - Bruingestreepte kater - Steenklauw - Kleine kater met klauwen ze hard als steen - Natkeel - Donkergrijze poes met een ambere ogen - Zwarthart - Zwarte kater heel onvriendelijk - Engelhart - Bleekwitte poes met een hart vol vriendschap Medicijnkatten : - Sintelvel - Donkergrijze poes leerling: Loofpoot - Motvleugel- Mooie goudkleurige cyperse poes met ambergele ogen - Kleinwolk - Heel klein gestreepte kater - Sparneus - Bruine kater met een kort staartje - Sterrenblad - Knappe poes met vlekken in de vorm van sterren - Vuurblad - Superknappe vrouwtjeskat Leerling: Sparpoot - Waterpels - Blauwe poes - Diamandblad - Lichtblauwe poes Warriors :
Braamklauw - Donkerbruin gestreepte kater met ambergele ogen Leerling : Rookpoot
Schorspels - Donkerbruin gestreepte kater Leerling: Kwikpoot
Stropels - Goudbruine cyperse kater Leerling: Witpoot
Zandstorm - Bleekrode poes
Lichthart - Witte poes met rode vlekken Leerling: Hemelpoot
Muisbont - Kleine Donkerbruin poes Leerling: Spinpoot
Roetvacht - Lichtgrijze kater met amberkleurige ogen
Vosstaart - Schildpadpoes met witte borst en poten en amberkleurige ogen
Aspels - Lichtgrijze kater met donkerblauwe ogen
Regensnor - Donkergrijze kater met blauwe ogen Leerling: Lavendelpoot
Doornklauw - Goudbruin gestreepte kater
Eikenvacht - Kleine bruine kater
Cederhart - Donkrgrijze kater
Taanpels - Gevlekte schilpadpoes met groen ogen
Nachtvleugel - Zwarte poes
Lijsterstaart - Rossige poes Leerling: Klauwpoot
Asvoet - Grijze poes
Nachtwolk - Zwarte poes
Scheuroor - Cyperse kater Leerling: Uilpoot
Webstaart - Donkergrijze cyperse kater Leerling: Wezelpoot
Modderklauw - Gevlekte bruine kater
Witstorm - Grote witte kater Leerling: Zonpoot
Leeuwenhart - Magnifieke gouden cyperse kater met een vacht zo dik als leeuwen manen
Jaagwind - Snelle cyperse kater
Kraaiveder - Donkergrijze , bijna zwarte kater met blauwe ogen
Zwaluwstaart - Bruingestreepte poes met groen ogen
Zwartklauw - Bruinzwarte kater Leerling: Muispoot
Dikstaart - Zwaargebouwde gestreepte kater Leerling: Steenpoot
Neveltand - Lichtgrijze poes met donkergrijze vlekken
Sneeuwluipaardvacht - Ongewoon gevlekte witte kater
Bloedstreep - Paarse poes met bloedrode strepen
Graspels - Felle groen kater
Jaguarklauw - Speciale kater met 3 patronen ( Kop van een jaguar met leeuwenmanen een tijgerstaart en blauwe jaguarvlekken )
Eenklauw - Grotte witte kater met maar één klauw
Hellvuur - Felle oranje kater
Bliksemklauw - Zandkleurige poes met gele klauwen
Streepstaart - Oranje poes met zwarte strepen op haar staart
Poollicht - Grotte witte kater met donkerblauwe ogen
Snelklauw - Donkerbruine kater met witte vlekken
Jaaghart - Snelle cyperse kater
Zandstroom - Bleekrode vrouwtjeskat Leerling: Sneeuwpoot
Goudklauw - Zwarte poes met goudgele poten Leerling: Ijspoot
Ijzelpels - Witte lapjespoes
Snelstorm - Grijze cypere kater
Nachtklauw - Zwarte kater
Modderstroom - Bruine poes
Roosvacht - Knappe rode poes
Langpels - Lichtbruine langharige kater
Schaduwvacht - Super donkere kater
Knorklauw - Steviggebouwde bruine kater
Zwartstorm - Zwarte poes
Sterrenstaart - Witte kater met sterren op zijn staart
Prinswolk -
Scherphart -
- - (PS: Het volgende deel komt morgen ) ...... |
|
| |
44 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Count the days since I'm born and you will knowGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 9 aug 2014 - 10:06 | |
| Hallo effe een mededeling
ik heb nog een paar leerling namen nodig voor de stormclan zo'n 4 ongeveer 5 is ook goed
Alvast bedankt |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 9 aug 2014 - 13:02 | |
| Mag ik vragen waarom bijna alle namen namen zijn uit de boeken met bijna exact dezelfde beschrijving? o; |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x za 9 aug 2014 - 20:00 | |
| omdat dit overrent komt met mijn versie van de warrior cats vandaar |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x di 16 sep 2014 - 16:19 | |
| - Mistfang schreef:
- hallo allemaal ik ben bezig met een verhaal te schrijven
ik kan altijd nog namen gebruiken ik vind silverfang cool name zou ik die mogen gebruiken silverfang?
lijstje
Name: rang: clan: eagleclan/ Fireclan/ jaguarclan/ deathclan/ snowclan/ foxclan/ dragonclan/ lavaclan/ Pumaclan/ Lionclan/Lynxclan
ideeën zijn ook altijd welkom gelijk een ongeneeselijke ziekte |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x zo 21 sep 2014 - 7:37 | |
| ik weer een idee gekregen eigenlijk komt het door een vriend van mij (hamala koita) dus er komen in boek 2 goden bij |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x vr 12 dec 2014 - 19:14 | |
| srr allemaal voor zo lange wachten maar ik heb geen inspiratie meer ik schreeuw om hulp grrr |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x di 13 jan 2015 - 17:15 | |
| Hallo allemaal het is lang geleden voor mij maar ik ben begonnen met het verhaal uit te typen op word en dan het kopiëren voor hier ik hoop natuurlijk dat jullie mij nog ideën kunnen geven dus geef mij tot midden februari en het staat er op mss wel vroeger |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x wo 11 maa 2015 - 16:38 | |
| ik ben begonnen met een derde te maken al maar ik heb een verzoek ik zou graag mee in het boek tekeningen willen in zetten nu dit kan door een pb te sturen naar me met titel 'tekenaar'. |
|
| |
francesco 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x zo 26 apr 2015 - 21:18 | |
| [center]De Clans
Stormclan
Leiders: - Vuurster - Knappe rode kater - Wolkster - witte poes - Zwartster - Witte kater met enorme pikzwarte poten - Langster - Zwart witte kater met een heel lange staart - Zilverster - Blauwe poes met een zilvere staart - Luipaardster - Ongewoon gevlekte goudbruine vrouwtjeskat - Doodster - Zwarte cyperse kater - Arendster - Zwarte kater met scherpe klauwen Deputy's: - Grijsstreep - Langharige grijze kater - Mistvoet - Grijze poes met blauwe ogen - Kastanjevacht - Donkerrode poes - Eensnor - Bruingestreepte kater - Steenklauw - Kleine kater met klauwen ze hard als steen - Natkeel - Donkergrijze poes met een ambere ogen - Zwarthart - Zwarte kater heel onvriendelijk - Engelhart - Bleekwitte poes met een hart vol vriendschap Medicijnkatten : - Sintelvel - Donkergrijze poes leerling: Loofpoot - Motvleugel- Mooie goudkleurige cyperse poes met ambergele ogen - Kleinwolk - Heel klein gestreepte kater - Sparneus - Bruine kater met een kort staartje - Sterrenblad - Knappe poes met vlekken in de vorm van sterren - Vuurblad - Superknappe vrouwtjeskat Leerling: Sparpoot - Waterpels - Blauwe poes - Diamandblad - Lichtblauwe poes Warriors :
Braamklauw - Donkerbruin gestreepte kater met ambergele ogen Leerling : Rookpoot
Schorspels - Donkerbruin gestreepte kater Leerling: Kwikpoot
Stropels - Goudbruine cyperse kater Leerling: Witpoot
Zandstorm - Bleekrode poes
Lichthart - Witte poes met rode vlekken Leerling: Hemelpoot
Muisbont - Kleine Donkerbruin poes Leerling: Spinpoot
Roetvacht - Lichtgrijze kater met amberkleurige ogen
Vosstaart - Schildpadpoes met witte borst en poten en amberkleurige ogen
Aspels - Lichtgrijze kater met donkerblauwe ogen
Regensnor - Donkergrijze kater met blauwe ogen Leerling: Lavendelpoot
Doornklauw - Goudbruin gestreepte kater
Eikenvacht - Kleine bruine kater
Cederhart - Donkrgrijze kater
Taanpels - Gevlekte schilpadpoes met groen ogen
Nachtvleugel - Zwarte poes
Lijsterstaart - Rossige poes Leerling: Klauwpoot
Asvoet - Grijze poes
Nachtwolk - Zwarte poes
Scheuroor - Cyperse kater Leerling: Uilpoot
Webstaart - Donkergrijze cyperse kater Leerling: Wezelpoot
Modderklauw - Gevlekte bruine kater
Witstorm - Grote witte kater Leerling: Zonpoot
Leeuwenhart - Magnifieke gouden cyperse kater met een vacht zo dik als leeuwen manen
Jaagwind - Snelle cyperse kater
Kraaiveder - Donkergrijze , bijna zwarte kater met blauwe ogen
Zwaluwstaart - Bruingestreepte poes met groen ogen
Zwartklauw - Bruinzwarte kater Leerling: Muispoot
Dikstaart - Zwaargebouwde gestreepte kater Leerling: Steenpoot
Neveltand - Lichtgrijze poes met donkergrijze vlekken
Sneeuwluipaardvacht - Ongewoon gevlekte witte kater
Bloedstreep - Paarse poes met bloedrode strepen
Graspels - Felle groen kater
Jaguarklauw - Speciale kater met 3 patronen ( Kop van een jaguar met leeuwenmanen een tijgerstaart en blauwe jaguarvlekken )
Eenklauw - Grotte witte kater met maar één klauw
Hellvuur - Felle oranje kater
Bliksemklauw - Zandkleurige poes met gele klauwen
Streepstaart - Oranje poes met zwarte strepen op haar staart
Poollicht - Grote witte kater met donkerblauwe ogen
Snelklauw - Donkerbruine kater met witte vlekken
Jaaghart - Snelle cyperse kater
Zandstroom - Bleekrode vrouwtjeskat Leerling: Sneeuwpoot
Goudklauw - Zwarte poes met goudgele poten Leerling: Ijspoot
Ijzelpels - Witte lapjespoes
Snelstorm - Grijze cypere kater
Nachtklauw - Zwarte kater
Modderstroom - Bruine poes
Roosvacht - Knappe rode poes
Langpels - Lichtbruine langharige kater
Schaduwvacht - Super donkere kater
Knorklauw - Steviggebouwde bruine kater
Zwartstorm - Zwarte poes
Sterrenstaart - Witte kater met sterren op zijn staart
Prinswolk – Lichtbruine cyperse poes met opvallende witte borst en poten
Scherphart – Roodbruine kater Leerling: Haaipoot Leerlingen ( Meer dan zes maanden oud,worden getraind tot krijgers) Lavendelpoot- Paarse vrouwtjeskat Hemelpoot- Lichtblauwe poes Zonpoot- Gele kater Uilpoot- Lichtbruine tabby tom Wezelpoot- Rossige kater met witte poten Muispoot- Kleine bruingestreepte kater Loofpoel- Lichtbruin gestreepte poes met ambergele ogen Sneeuwpoot- Sneeuwwitte poes Sparpoot- Gevlekte kater Zilverpoot- Zilvergrijze kater Natuurpoot- Groene vrouwtjeskat Witpoot- Witte poes met gele ogen Spinpoot- Langpotige zwarte kater met een bruine buik en gele ogen Steenpoot- Grijze kater Vlekpoot- Lichtbruin gevlekte poes Tijgerpoot- Oranje gestreepte kater Haaipoot- Blauwtgrijze kater Moederkatten Klaproos-Lichtbruine cyperse poes met lange poes Witstaart- Kleine witte poes Mospels- Schildpadpoes met blauwe ogen Dauwbloem- Lichtgrijze poes Lionclan Leider: Vulcanostar- Roodzwarte kater Leerling: Twistpaw Commandant: Blackstripe- Witte kater met zwarte strepen Medicijnkat: Icewind- Witte poes met ijsblauwe ogen Leerling: Flowerpaw Krijgers: Orcanefur- Oranje kater Leerling: Riverpaw Hawkstorm- Grijze kater met blauwe ogen Leerling: Smokepaw Eagleeye- Goudbruine kater met rode ogen Mintfang- Ijsblauwe poes met groene ogen Leerling: Purplepaw Snowstorm- sneeuwwitte poes met gele ogen Leerling:Snakepaw Skyflight- blauwwitte kater met amberkleurige ogen Sunlight- Geelachtige poes met ambergele ogen LEERLINGEN Twistpaw-Lichtgrijze poes Flowerpaw- rode poes Smokepaw- Donkergrijze kater Riverpaw- Donkerblauwe poes met gele ogen Weaselpaw- Bruingestreepte poes met een witte buik en blauwe ogen Purplepaw- paarse kater met blauwe ogen MOEDERKATTEN Icetail- Zwarte poes met een ijsblauwe staart Flowerfur- Bruine poes met gele vlekken Oudsten: Spiderleg- oranje kater met manke voet Longclaw- Witte kater heeft zich moeten terug trekken vanwege zijn doofheid Hitnose- rode poes Kittens: Laughkit- zwarte poes die om alles lacht Icekit- ijsblauwe kater Sunkit- zongele kater Pinkkit- roze poes Leafkit- Bruine poes Ravenkit- zwarte kater Treaclekit- geheel witte poes Hyanaclan Leader: Hellstar- rode kater Deputy: Hawksound- een lichtgekleurde poes Leerling: Nightpaw Medicinecat: Flamepool – knal oranje poes Leerling: Spiritpaw Warriors : Shadowkill- Donkergrijze kater Thistletail- witte kater met zwarte strepen Leerling: Tigerpaw Sandhearth – korte zandkleurige poes Iciclefur- langharige witte kater met ijsblauwe ogen Eaglescream- gele lapjepoes Leerling Tigerpaw- oranje zwart gestreepte kater Nightpaw- zwarte kater Spiritpaw – witte poes met groene ogen Moederkatten: Flowertail- Cyperse poes Goldtail – gouden poes Kittens Starkit – lichtgrijze kater met bruine ogen Airkit – wittgrijze kater met amberkleurige ogen Forestkit – bruinegestreepte poes Colorkit – Lapjespoes met donkergroene ogen Soundkit -goudbruine gestreepte katertje met zwarte borst Skullkit – Witte kater met zwarte ogen Mountainkit – Lichtgrijze kater met bruine vlekken en groene ogen Lynxclan Leader Wolfstar – Lichtbruine kater Deputy: Windstorm – Grijze kater Leerling: Darkpaw Medicijnkat: Naturetree – Groene poes Leerling : Waterpaw Warriors Flametail – knalrode kater Leerling: Whitepaw Skyflight – blauwe kater Leerling: Foxpaw Hawkstorm – Blauwe kater Moonfur – lange oranje kater Swiftleap – zwartwit gevlekte poes met gele ogen Sootfeather- een donkergrijze kater met donkergrijze ogen Burningeye- Bruine poes met ambergele ogen Leerling: Olivepaw LEERLINGEN Darkpaw- Zwarte kater Foxpaw- rode lapjespoes Waterpaw- Lichtblauwe poes Whitepaw – Witte cyperse kater Olivepaw – een crêmekleurige poes met olijfgroene ogen MOEDERKATTEN Ashflower – donkergrijze poes OUDSTEN Moonflower – Lichtgrijze pluizige poes met lichtgrijze ogen die blind zijn PUMACLAN LEADER : Peakstar – Grijze kater met geelgroene ogen DEPUTY: Sharpfang – cyperse kater met scherpe klauwen en tanden MEDICIJNKAT: Sunray – wit met oranje vlekken WARRIORS Spothearth – schildpadpoes met groene ogen Blackgrowl – zwartwitte kater Leerling: Nightpaw Firebreath – rode gestreepte kater met blauwe ogen Fasttail – Grijze kater met zwarte strepen Burnsoul – Zwarte kater met rode ogen Leerling: Badgerpaw Nightfoot – Zwarte kater Leerlingen Badgerpaw – zwartwitte kater Flockpaw – zilvere poes met blauwe ogen en een lange vacht Nightpaw – Donkergrijze poes met een lange staart Katten die niet in clans leven Whitelion - een grote, gespierde, witte kater. Zijn linkeroog is blauw en zijn rechteroog is groen. Hij heeft een lang litteken op zijn zij, van een groot gevecht wc x tc. Zon – Bruine kater Misty – Grijsgestreepte kater Propje – Zwarte poes God van de sterrenhemel Lightshine – Lichtbruine poes met witte vlekken God van het donkere woud Doombreath- Donkerzwarte kater Rare katachtige Lauren – Rode tijger met blauwe strepen Nathan- Hyena Ben- cheeta Francesco- gele jaguar met blauwe vlekken Poison- dingo Jan- Langharige grijze wolf met donkerblauwe ogen Sting- panter Naska- poolwolvin Anaïs- zilvere leeuwin Cobra- lynx Scharp- serval Blood- coyote Hamala- zwarte leeuw met rode ogen Maury – nevelpanter met een speciale gave Mysterie – jakhals Beast- ocelot
Proloog Het was maanhoog op een klein open plekje zaten verschillende katten, waarvan er één op een rots stond. Een rode kater schreeuwde,' Ik en Hawksound hebben besloten wie onze leider zal zijn.'
srrr voor de dubbelpostes
Laatst aangepast door Jaguarpaw op zo 26 apr 2015 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x zo 26 apr 2015 - 21:21 | |
| Jaguarpaw,
Het is niet toegestaan om zo vaak achter elkaar te dubbelposten. Gelieve de voorgaande post te bewerken of te verwijderen. Reacties hierop in een PM aub.
Mvg, Ashdrizzle |
|
| |
| Onderwerp: Re: warrior cats x | |
| |
|
| |
|