warrior cats x - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

warrior cats x

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Mistfang
Member
warrior cats x - Pagina 2 DPKsfdL
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 20:18

hallo allemaal srry lang geleden maar zal morgen tussen 8 en tien groot deel typen

namen nog altijd welkom

greets alvast bedankt voor de hulp
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: clans   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 14:07

hier is de lijst zodat jullie ze kunnen bij houden oke namen altijd welkom

CLANS
Arendclan

Leider: Grijsster- Grijze cyperse kater
Commandant: Roodklauw- Goudbruine kater met rode klauwen.
medicencat: Sterrenblad- Knappe vrouwtjeskat met vlekken in de vorm van sterren.

kijgers:
Eaglecliff- bruine poes
Streepstaart- Oranje poes met zwarte strepen op haar staart.
leerling: Bliksempoot -(word nog geboren)
Snelklauw- Donkerbruine kater met witte vlekken
leerling: Goudpoot

Zwartoog- Rode kater met puur zwarte ogen

Bliksemklauw- Zandkleurige poes met gele klauwen .
leerling: Arendpoot

Jaaghart- Snelle cyperse kater
leerling: Stropoot (nog geboren worden)

Stormwind- Grijze vrouwtjekat zo grijs als mist.
leerling: Sneeuwpoot

Engelhart- Bleekwitte poes met een hart vol vriendschap

leerlingen;

Zandpoot- Bleekrode poes
Stropoot-Goudbruin gestreepte kater
Goudpoot-zwarte poes met goude poten
Bliksempoot-Blauwe kater
Arendpoot- Zwarte kater met scherpe klauwen.
Witpoot-rode kater met witte poten
Sneeuwpoot-Zwarte poes met sneeuwwitte poten

oudsten:
Scheeloog-Rosse kater met schele ogen
Schramoog- Bruine kater met een schram in zijn oog
Stekelpels- Donkerbruine kater
Kwartstaart-Een blauwgrijze kater die een deel van zijn staart mist.

moederkatten
Roodneus-Knappe rode poes-kittens:( stroopkit)
Ijzelpels-Witte lapjespoes
Goudwolk-Lichtrode poes

Vuurclan
Leider: Halfster- lapjeskat met een halve staart

Commandant: Doodklauw-Zwarte cyperse kater die al veel katten vermoord heeft.

medicijnkat: Vuurblad- Super knappe vrouwtjeskat
leerling: Sparpoot

krijgers
Zwartwolk- Mager zwarte poes
leerling: Kraaienpoot
Natkeel- Donkergrijze poes met een natte keel
Eenklauw- Grotte witte kater met maar een klauw
leerling: Zonpoot

Moederkatten
Ochtendroos- Lichtbruine poes
Klapwolk- Kleine rode poes

Jaguarclan

Leider: Zilverster- Blauwe poes een met zilver staart

Commandant: Steenklauw- Kleine kater met klauwe zo hard als steen

Medicijnkat: Diamantblad- Lichtblauwe poes

Krijgers
Snelstorm- Grijze cyperse kater
leerling: Modderpoot

Nachtklauw- Zwarte kater
leerling: Langpoot

Kopscheur- Donkerbruine kater lijkt vriendelijk maar hij is héél koppig

Doodclan
Leider: Wolkster- Witte poes

Commandant: Zwarthart- Zwarte kater héél onvriendelijk

Medicijnkat: Waterpels- blauwe kater

Krijger
Vlekhart -Gele kater met een vlek waar zijn hart is

Sterrenstaart- Witte kater met sterren op zijn staart
leerling: Knorpoot

Schaduwvacht- Zo donkere poes dat je haar moeilijk ziet
leerling: Zwartpoot

Moederkatten

Tijgerbloem- Oranje poes met zwarte strepen maar heel vriendelijk

Katten die niet in clans leven

Zwartje- Zwart jong die in een huis aan het rand van het woud woont

Roosje- Knappe rode poes
Prinses- Lichtbruine cyperse poes met opvallende witte borst en poten een poesiepoes dus.
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 14:17

De hoofdstukken 1 -3 zal ik tussen 16 tot 18 posten
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 15:46

Hoofdstuk 1

Het was aardedonker Zamu rook iets dichtbij. Met zijn ogen tuurde hij het struikgewas in. Deze plek was hem onbekend maar de geuren lokte hem dieper het woud in .Hij zag een muis hij sloop erheen zijn belletje maakte lawaai en de muis rende weg en hij werd uit zijn slaap ontwaakt. Hij legde zijn kin op de rand van zijn mand even later sprong hij eruit en liep naar buiten. Hij sprong op het hek zijn favoriete plekje hij rekte zich uit en sprong naar benden waarbij zijn belletje verraderlijk lawaai maakte.
'Zamu?' Mauwde een bekende stem achter hem. Hij draaide zich om en herkende Zwartje. 'Dag Zwartje.' miauwde Zamu.....
Mistfang
Member
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 7:10

sorry voor het lang wachten vervolg komt in de paasvakantie te druk met leren nogmaals sorry
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:18

Hey allemaal
ik ben nu bezig met de 2de boek bezig en ik heb meer namen nodig
alvast bedankt

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
karakter:
clan: Lionclan/ Wolfclan/ Pumaclan
extra:
Mintfang
Member
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:27

Je hebt nog maar één hoofdstuk en gaat nu al beginnen met het tweede hoofdstuk? O.O
Naja, ik heb geen namen, maar feel free om mijn karakters namen te gebruiken ;p
(Skunkstripe, Aurynight, Dawnflight, Mintfang, Jack D, Auroradawn)
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:31

Het is wel het 2de boek en in de paasvakantie zal ik heel het eerste boek van alles da ik heb posten.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:32

Mar als je het al hebt kan je het toch al posten? :3 Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je "boek" ^^
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:34

srry dyingblack heb meer tijd nodig echt srry paasvakantie staat het er op examens srry
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:36

Even iets, een boek is iets anders dan een verhaal. Een boek is iets dat je koopt in de winkel of leent bij de bibliotheek, een object waar een verhaal in staat. Dat is dus iets anders dan een verhaal. Ik denk niet dat dit een boek is dat echt uitgegeven gaat worden, want daarmee zou je de copyrights van Erin Hunter en de Warrior Cats boeken schenden en dat is strafbaar (tot zo ver ik weet).
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:38

@Marieke: daarom zet ik het tussen aanhalingstekens ;d
haal hem nou niet uit zijn droom x'D
Mistfang
Member
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimema 7 apr 2014 - 8:49

hallo allemaal morgen zal mijn grootste verhaal er opstaan maar op een aparte topic gelieve in die topic niet te reageren her you can answer/ask me the things en give me names for second part
Mistfang
Member
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimema 7 apr 2014 - 15:29

See warrior cats x old bloodclans revenge
Tallshadow
Member
warrior cats x - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:42

Het idee is leuk! Maar ik denk dat je beter wat meer details kan geven, en dat alle dingen misschien iets te snel achter elkaar gebeuren. Ook is het niet echt duidelijk wie wie is, verder denk ik dat je beter het hardop door kan lezen voor je het echt post, aangezien je dan zelf al veel dingen vindt vaak ^^
Verder denk ik dat je ook eens echt je 'eigen' verhaal moet verzinnen, aangezien dit allemaal niet nieuw meer is ;D
Wel leuk dat je het doet, ga zo door!
Mistfang
Member
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 8:00

Tallpaw ik weet wat je bedoelt maar ik begin met mijn slechtse tot nu toe tot mijn spannenste snap je?
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 12:52

binnnekort komt het nieuwe gedeelte uit ik heb hard gewerkt om de stukken verder te maken warrior cat x 1 & 2 , greystripe's return , old bloddclans revenge en mijn versie van into the wild srr voor het lange wacht het probleem is vooral dat ik moeilijk namen vind dus ik heb nog veel namen te maken daarom kun je me altijd een bericht sturen dan zal jou naam bij een van de clans kom die jij ontwerpt heb dus.
hier is een lijstje voor boek 2.

naam:
leeftijd:
rang:
karakter:
uiterlijk:
clan: hyenaclan/pumaclan/havikclan/cheetaclan
extra:

Laatst aangepast door Jaguarpaw op wo 16 jul 2014 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : paar foutjes)
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 12:53

ik zal je een hint geven wat er gaat gebeuren de donder-schaduw-wind en de rivierclan zullen zich vernenigen met de arend-dood-vuur en jaguarclan

veel leesplezier
Cyber
Member
warrior cats x - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 13:48

naam: Nachtvoet
rang: commandant
clan: deathclan
karakter : Hij is een gevaarlijke krijger met een gemeen karakter. Haat kittens en heeft een afkeur naar zijn leider toe. Niemand snapt waarom hij commandant is gemaakt. Dood graag.
uiterluik: Totaal zwarte kater
extra: x
Jaguarpaw
Member
francesco
71
Actief

CAT'S PROFILE
Jaguarpaw
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 21:34

GREYSTRIPE'S RETURN

HOOFDSTUK 1

Het was stil bij de zonnerotsen de geuren waren oud maar hij was klaarwakker terwijl Millie naast hem sliep. Geritsel kwam op bij de stilte. Voor de struiken open ging stond alles plots stil. Hij zag twee mooie zilvere poezen. Het waren Zilverstroom en Vederstaart, ze begroette hem en Zilverstroom nam het woord,' Grijsstreep je clan wacht, onthoud je vriend Raven wacht om je de weg te wijzen naar waar de clans zijn gegaan.' Vederstaart vervolgde,' Of rivierclankamp Spikkel en Wilg.'
Toen vervaagde ze en de struik werd open gedaan , een cyperse poes met blauwe ogen gevold door Vlekje stapten uit de struik. Vlekje's haren rezen omhoog . toen coby miauwde,' Grijsstreep je bent ontsnapt, nogmaals bedankt.' Vlekje's haren daalden weer en mauwde,' Ohh Rufus vriend.' Millie hief haar hoofd op en sprong van schrik naar achter. Gijsstreep mauwde,' Het is niks Millie, dit is Coby haar heb ik gered voor ik gevangen werd. Grijsstreep vervolgde,' En dit is Vlekje de vriend van mijn leider.' Vlekje grauwde,' We kwamen zoeken voor Prinses.'
Vlekje gaf het teken te volgen. Even later kwamen we bij een tweebeenhek waar een lichtbruine cyperse poes op zat en ze merkte op,' niks gevonden van Wolksstaart en Vuurster.' Grijsstreep stelde zich voor en vertelde,' Vuurster en de andere clans zijn verhuist naar een ander territorium maar ik ben zijn commandant en ben op zoek naar hem je kunt meegaan.' Prinses nam de beslissing om mee te gaan. Ze ging het tweebeennest binnen. Even later kwam ze terug met een sneeuwitte kitten.' We zullen eerst naar het rivierclankamp gaan.' Stelde Grijsstreep voor. 'Ok.' mauwde Millie. Ze waren bijna aan de grens en ze zagen twee krijgers. Ze keken op. En de poes miauwde Grijsstreep!' De kater hoonde,' terug van poeziepoezenjacht.' 'Nee van rattenjacht.' Grapte Grijsstreep. De twee snorden vrolijk. Ze brachten hem naar het kamp. Uit het hol van de oudsten mauwde een poes verward,' Donderclan?'
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: warrior cats x   warrior cats x - Pagina 2 Icon_minitime

warrior cats x
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: