|
|
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 13:58 | |
| Marieke: Well thank you C: -- Hoe denken jullie dat hij zal zijn na de verhaallijn? XD |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 13:58 | |
| - Reno schreef:
- Marieke: Well thank you C:
-- Hoe denken jullie dat hij zal zijn na de verhaallijn? XD Gestoord, hij wil wraak nemen op de katten die zijn familie uitgeroeid hebben, misschien een tikkeltje asociaal? |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:00 | |
| - Daykit\" schreef:
- Reno schreef:
-- Hoe denken jullie dat hij zal zijn na de verhaallijn? XD Gestoord, hij wil wraak nemen op de katten die zijn familie uitgeroeid hebben, misschien een tikkeltje asociaal? Fout, denk ik xD Hoe bedoel je gestoord? |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:01 | |
| - Reno schreef:
- Daykit\" schreef:
- Reno schreef:
-- Hoe denken jullie dat hij zal zijn na de verhaallijn? XD Gestoord, hij wil wraak nemen op de katten die zijn familie uitgeroeid hebben, misschien een tikkeltje asociaal? Fout, denk ik xD Hoe bedoel je gestoord? Nou, misschien dat hij niet logisch kan nadenken en overal een complot in ziet? Ik weet niet, gewoon een wilde gok Xd |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:02 | |
| @Bunny; Kan je met White bij Broken posten? Ik wil dit nog afronden voordat hij apprentice wordt ^^
@Linn; Hij ziet er zo... Ik wilde dronken zeggen Euh... Zal hij een waaghals worden? :3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:03 | |
| - Brokenkit. schreef:
- @Bunny; Kan je met White bij Broken posten? Ik wil dit nog afronden voordat hij apprentice wordt ^^
@Linn; Hij ziet er zo... Ik wilde dronken zeggen Euh... Zal hij een waaghals worden? :3 Ik zal 'm is gaan updaten :3 (dus overal bij posten) *kraakt vingers* |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:07 | |
| Bunny: Close, maar ik denk het niet xD Bo: Wat dacht je van slapeloosheid door nachtmerries die hem iedere nacht overvallen? Daar leg ik in ieder geval het verband van de rode aders in zijn ogen xD Nee, ook geen waaghals, misschien een beetje omdat hij het niet allemaal meer op een rijtje heeft xD
Nee, als je zijn karakter als kitten leest, zie je uiteindelijk staan dat hij mentaal niet sterk is. Daar ligt het aan. En dan de titel 'Driving me insane' dat moeten toch genoeg tips zijn? :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:08 | |
| Bijles in de vakantie, wat een hel ;w; Maar ik heb het overleeft :'D |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:09 | |
| - Reno schreef:
- Bunny: Close, maar ik denk het niet xD
Bo: Wat dacht je van slapeloosheid door nachtmerries die hem iedere nacht overvallen? Daar leg ik in ieder geval het verband van de rode aders in zijn ogen xD Nee, ook geen waaghals, misschien een beetje omdat hij het niet allemaal meer op een rijtje heeft xD
Nee, als je zijn karakter als kitten leest, zie je uiteindelijk staan dat hij mentaal niet sterk is. Daar ligt het aan. En dan de titel 'Driving me insane' dat moeten toch genoeg tips zijn? :'D Misschien gaat hij zelfmoord proberen te plegen? |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:09 | |
| @Linn; Ik ben nog steeds traag van begrip xD Dus ik had het niet echt door... |
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:10 | |
| Bunny: Misschien, ooit, in de toekomst. Maar dat zijn nog geen vaste plannen xD Bo: Tssk :") Ik ga het niet weggeven hoor, je komt er nog wel achter als de verhaallijn afgelopen is xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:12 | |
| Bo is mn mentor :'D Gezellig Bo xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:16 | |
| - Whitelion schreef:
- Broken, ik heb gepost >D
En ik ook >3 |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:17 | |
| Net terug vd winkel, blijkt dat ze geen cosmo en mojito meer verkopen... Ah dan maar piña gekocht ;s En het zonnetje schijnt dan ben ik maar es oefenen met de cruzer ;p |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:43 | |
| - Dustkit schreef:
- Voorsteltopic sheet Smokekit:
- Setje Smokekit:
OH and please, don't get scared by this little guy, this is how he looks after the storyline :') Nu ziet hij er precies zo uit, maar dan liever en kleiner en de aders zijn nu niet te zien in zijn ogen xD Dat ziet er zo gaaf uit! Ik zit nog na te denken over een karakter, mijn aanmelding komt bijna zeker vanavond n.n
|
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:44 | |
| - Clearpaw. schreef:
- Dustkit schreef:
- Setje Smokekit:
OH and please, don't get scared by this little guy, this is how he looks after the storyline :') Nu ziet hij er precies zo uit, maar dan liever en kleiner en de aders zijn nu niet te zien in zijn ogen xD Dat ziet er zo gaaf uit! Ik zit nog na te denken over een karakter, mijn aanmelding komt bijna zeker vanavond n.n Okay great~! Dat wordt nog een moeilijke keuze straks x'D
|
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 14:47 | |
| - Reno schreef:
- Clearpaw. schreef:
- Dustkit schreef:
- Setje Smokekit:
OH and please, don't get scared by this little guy, this is how he looks after the storyline :') Nu ziet hij er precies zo uit, maar dan liever en kleiner en de aders zijn nu niet te zien in zijn ogen xD Dat ziet er zo gaaf uit! Ik zit nog na te denken over een karakter, mijn aanmelding komt bijna zeker vanavond n.n Okay great~! Dat wordt nog een moeilijke keuze straks x'D Veel succes alvast dan maar xD
|
|
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 15:06 | |
| Eigenlijk past de naam Smokekit nog beter bij hem met zijn uiterlijk. Ik had het eerst alleen afgeleid van de donkergrijze vacht die veel leek op de rook, maar door de rode plekken, waarvan die rode vlam op zijn voorhoofd het felst is, lijkt het alsof die rode plekken vuur zijn en de rest rook :'D |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 maa 2014 - 15:35 | |
| And suddenly you're sad and you don't know why... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |