Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Snowfinch
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:39

meh, ik heb een vraag over photoshop cs2, iemand die mij wil helpen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:41

Snowfinch schreef:

Ik heb zelf CS5, maar misschien kan ik helpen? c:
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:45

Waarom zijn Psd files zo gemeen op Adobe photoshop elements? D:

Laatst aangepast door Dustkit op di 4 maa 2014 - 17:45; in totaal 1 keer bewerkt
Snowfinch
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:45

Gloriouskit schreef:
Snowfinch schreef:

okay^^, ik vraag me af hoe je een nieuwe afbeelding opend als laag
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:48

Snowfinch schreef:
Gloriouskit schreef:
Snowfinch schreef:

Je moet hem openen als nieuw bestand, en dan kopier + plak in het bestand waar je het wil hebben ;3
Snowfinch
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:53

Wolfgaze schreef:
Snowfinch schreef:
Gloriouskit schreef:
Snowfinch schreef:

Je moet hem openen als nieuw bestand, en dan kopier + plak in het bestand waar je het wil hebben ;3
thanks! ^^
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 17:57

Snowfinch schreef:
Wolfgaze schreef:
Snowfinch schreef:
Gloriouskit schreef:
Snowfinch schreef:

thanks! ^^

You're welcome C;
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:04

Wooohooo~ Ik kan nu ook setjes maken met photoshop :'D
-happy linn-
Oké, nu even mijn standaard sizes weer opslaan zodat ik ze altijd kan gebruiken.. jep, linn hier is lui en gebruikt altijd dezelfde lengte/breedte voor haar signatures, kijk er maar eens naar xD
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:22

Dustkit schreef:
Wooohooo~ Ik kan nu ook setjes maken met photoshop :'D
-happy linn-
Oké, nu even mijn standaard sizes weer opslaan zodat ik ze altijd kan gebruiken.. jep, linn hier is lui en gebruikt altijd dezelfde lengte/breedte voor haar signatures, kijk er maar eens naar xD

Ik ben dus niet de enige die dat doet xD Mijn signatures hebben altijd een standaard hoogte van 145px en een breedte van ongeveer 500px :3
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:26

Ik hAat leven.......
En ik ben moe en buikkrampen door stress.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:27

Ik ben echt ziekelijk boos :c
Onze bio leraar is naar Australië dus kregen we een vervanger, ik weet dat die vervanger echt zo stom uitleg geeft en gewoon geen orde houdt, maar nu heeft ie het denk ik bij de hele klas verknald. Ik kwam wat later binnen met vrienden en er stond heel groot op het bord dat we DEZE DONDERDAG een proefwerk hadden. Gewoon even lol, twee dagen van tevoren opgegeven. Het is ook nog eens zo'n irritant hoofdstuk met kruisingsschema's en yuk. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen het proefwerk op dezelfde dag, maar nee, wij krijgen het weer als laatste te weten. De regel is dat een proefwerk een week van te voren moet worden opgegeven, maar ja, daar ging ie niet op in. Nu heb ik nog meer huiswerk voor die eerste week school. Lekker..
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:32

Shrewstar schreef:
Onze bio leraar is naar Australië dus kregen we een vervanger, ik weet dat die vervanger echt zo stom uitleg geeft en gewoon geen orde houdt, maar nu heeft ie het denk ik bij de hele klas verknald. Ik kwam wat later binnen met vrienden en er stond heel groot op het bord dat we DEZE DONDERDAG een proefwerk hadden. Gewoon even lol, twee dagen van tevoren opgegeven. Het is ook nog eens zo'n irritant hoofdstuk met kruisingsschema's en yuk. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen het proefwerk op dezelfde dag, maar nee, wij krijgen het weer als laatste te weten. De regel is dat een proefwerk een week van te voren moet worden opgegeven, maar ja, daar ging ie niet op in. Nu heb ik nog meer huiswerk voor die eerste week school. Lekker..

Auwts :c
Als ik jou was zou ik een mail sturen naar de teamleider [hebben jullie die?] of iemand anders met een hoge rang. Als je in je gelijk staat, heeft die vervanger geen poot om op te staan Wink Als het in de regels staat, kan 'ie je niets maken :3
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:32

Haha xD Een gedeelte van het team, lekker huggable <'3:

Soof.. Das balen ja!
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:35

@ Soof,

Als je hulp nodig hebt met de kruisingsschema's roep je maar Smile
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:38

Glowmask schreef:
Shrewstar schreef:

Auwts :c
Als ik jou was zou ik een mail sturen naar de teamleider [hebben jullie die?] of iemand anders met een hoge rang. Als je in je gelijk staat, heeft die vervanger geen poot om op te staan ;)Als het in de regels staat, kan 'ie je niets maken :3
Er gingen mensen naar de coördinator, maar ik heb daar ook niets van gehoord. Maar er waren mensen die met een 'planner' kwamen en daar stond het proefwerk dus blijkbaar op voor deze dag, maar met die planner wordt bijna altijd geschoven en shizz. Maar iedereen kwamen bij die gozer, maar hij was gewoon van; ja, jullie hebben een proefwerk dan, punt uit. Het is gewoon ontzettend naaiend, want ja, niemand wist er van, zelfs de 'nerds' [om het even zo te zeggen] niet xD

@Rebecca;;
Ah thanks, als ik een opgave tegenkom die ik niet snap, zal ik je hulp inroepen :'3
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:41

Graag gedaan hoor Smile
Dat was het hoofdstuk waar ik een 9 voor gehaald heb xD
So, I guess I can help (:
Honeypaw'
Member
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:42

@Soof Ik wens je alvast veel succes, ik zweer, ik heb echt een vreselijke hekel aan dat soort leraren Wiskunde docent kuch

En jep, heb nu officieel een blaasontsteking. Het is echt ziekelijk irritant. Ik moet om de 10 minuten naar de wc en dan ook nog met vreselijke pijn. Maar ja, veel drinken, vooral cranberry sap, tabletten slikken, speciale thee drinken (we hebben fricking veel gekocht xD) en dan moet ik er bovenop komen
Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:42

https://www.warriorcatsnl.com/t15923-autumnwish#374934

Fixed <3

Mijn sigs hebben altijd de standaard breedte van 500px. De hoogte fluctueert nogal. xD

Soof@ Sterkte D:

Annemeike@ Beterschap :c
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask

Kruisingsschema als in genetica? :3 Dat is nog altijd mijn lievelings onderwerp bij biologie xD

En succes @ Shrewstar, ik denk niet dat ik je verder kan helpen dan :c
Honeypaw'
Member
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 18:47

Thanks Babs :c

En wtf, mijn brein is echt heel vreemd bezig. Ik moet randomly keihard lachen for no reason. Ben verslaafd aan het zijn aan carameldansen. What? xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: