|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:13 | |
| - Strawberry schreef:
- To do list
Cambridge [x] Afspreken met Boekhoorn over reis Mailen
Enschede [x] PostNL mailen Mailen [x] Vragenlijst Maken [x] Motivatiebrief Maken [x] Cijferlijst Mailen [0] Eerste stuk leren Leren
School [x] Economie Huiswerk Maken [0] Economie SV paragraaf 4 + 5 Samenvatten [0] Geschiedenis huiswerk Maken [0] Het gouden ei lezen Lezen [0] PWS presentatie startje Maken [0] Duits presentatie Maken
Optioneel [0] Duits leesdossier Maken [0] Duits luisterdossier Luisteren
Dit is alleen voor vanavond. Ik denk nie dat ik aan posten toe ga komen. Wow… Respect >3 Anyways, Im back guys.. en wat zie ik? Wat voor neigingen heeft Lightning nu weer? Mag Tall 'm achterna rennen, of is 't beter als 'ie in 't kamp blijft? Hij en Lightning komen ook wel altijd in de problemen xD |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:14 | |
| - kittypaw schreef:
- Ik wil ook een to do list!
To do list:
niks hmm.. ik heb niks te doen xD Oh, gimme that list! Ik wil ook niks te doen hebben. XD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:15 | |
| Emma: Nou, Lightning is in de rivier gesprongen als je het vervolg nog niet gelezen hebt, Tall mag hem wel komen bezoeken daarna in de medicine den? xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:16 | |
| - Silverthorn schreef:
- kittypaw schreef:
To do list:
niks hmm.. ik heb niks te doen xD Oh, gimme that list! Ik wil ook niks te doen hebben. XD Hey, dat plaatje ken ik x'D That's the same as Softsnows setje x'D Maakt niet uit, je mag 'm houden heuwr xDIk heb eventueel .gif versie ervan met vallende sneeuw :3 Als je wilt maak ik je daar een setje van ^^' |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:16 | |
| - Silverthorn schreef:
- kittypaw schreef:
To do list:
niks hmm.. ik heb niks te doen xD Oh, gimme that list! Ik wil ook niks te doen hebben. XD +1... xD |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:18 | |
| Derp ik wil posten maar ik heb niets te posten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:19 | |
| - Dustkit schreef:
- Emma: Nou, Lightning is in de rivier gesprongen als je het vervolg nog niet gelezen hebt, Tall mag hem wel komen bezoeken daarna in de medicine den? xD
Ik zag het, daarom wist ik niet of ik Tall achter 'm aan zou laten rennen, want dan rent 'ie recht in de poten van Shrew xD Maar med. den topic lijkt me zo-iezo wel leuk >3 Mijn enige vraag is eigenlijk of het erg ik als Tall ook bij in het vervolg topic komt, of dat je liever alleen Shrew en Wolf hebt~ ^^ Waz, dat heb ik altijd, en dan daarna moet ik ineen heel veel posten en heb ik geen zin xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:19 | |
| - Lightningrush schreef:
- Derp ik wil posten maar ik heb niets te posten.
Then spam the world with open topics~ |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:21 | |
| - Dustkit schreef:
- Emma: Nou, Lightning is in de rivier gesprongen als je het vervolg nog niet gelezen hebt, Tall mag hem wel komen bezoeken daarna in de medicine den? xD
De neiging om met Lightning een topic te hebben waarbij Never hem eens goed uitlacht, is zo groot xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:22 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Dustkit schreef:
De neiging om met Lightning een topic te hebben waarbij Never hem eens goed uitlacht, is zo groot xD You badass! xD ik zou dat topic zo enorm gaan stalken |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:23 | |
| - Tallkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik zag het, daarom wist ik niet of ik Tall achter 'm aan zou laten rennen, want dan rent 'ie recht in de poten van Shrew xD Maar med. den topic lijkt me zo-iezo wel leuk >3 Mijn enige vraag is eigenlijk of het erg ik als Tall ook bij in het vervolg topic komt, of dat je liever alleen Shrew en Wolf hebt~
^^ Waz, dat heb ik altijd, en dan daarna moet ik ineen heel veel posten en heb ik geen zin xD Nu liever nog even niet, misschien als het topic langer duurt maar ik denk dat ze hem sowieso meteen naar het kamp terug brengen wanneer ze hem uit het water gevist hebben xD Bo: T-thats just.. so mean xD |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:24 | |
| - Tallkit schreef:
- Brokenkit. schreef:
- Dustkit schreef:
De neiging om met Lightning een topic te hebben waarbij Never hem eens goed uitlacht, is zo groot xD You badass! xD ik zou dat topic zo enorm gaan stalken +1 |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:25 | |
| - Strawberry schreef:
- Silverthorn schreef:
- kittypaw schreef:
To do list:
niks hmm.. ik heb niks te doen xD Oh, gimme that list! Ik wil ook niks te doen hebben. XD +1... xD Ik wil wel ruilen hoor mensen! K verveel me kapot xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:26 | |
| @Em: Yeah... Waarom denk ik dat je echt elke topic stalkt? xD @Linn: Ik heb liever het woord hard -met een tikkeltje pesterig gedrag :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:28 | |
| - Brokenkit. schreef:
- @Em: Yeah...
Waarom denk ik dat je echt elke topic stalkt? xD @Linn: Ik heb liever het woord hard -met een tikkeltje pesterig gedrag :'3 Because I do!! >3.. I'm watching you |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:29 | |
| - Tallkit schreef:
- Brokenkit. schreef:
Waarom denk ik dat je echt elke topic stalkt? xD @Linn: Ik heb liever het woord hard -met een tikkeltje pesterig gedrag :'3 Because I do!! >3.. I'm watching you *Pakt al haar acc's & kruipt in een hoekje* ;;.;; |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:29 | |
| Mensjes, hou even op met quoten XD |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:30 | |
| Yay! Ik weet iets te doen ;D - Spoiler:
Laatst aangepast door Musicheart op wo 5 maa 2014 - 19:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:30 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Tallkit schreef:
- Brokenkit. schreef:
Waarom denk ik dat je echt elke topic stalkt? xD @Linn: Ik heb liever het woord hard -met een tikkeltje pesterig gedrag :'3 Because I do!! >3.. I'm watching you *Pakt al haar acc's & kruipt in een hoekje* ;;.;; *scratches her head* In de positieve zin? EDIT- Haha Bregje xD
Laatst aangepast door Tallkit op wo 5 maa 2014 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:31 | |
| |
|
| |