|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 17:48 | |
| - snatcher schreef:
- Thanks ;w;
Hoe ziet Fernie er nu eigenlijk uit? Sowieso zwart xD |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:02 | |
| Ik moet een motivatiebrief schrijven naar de universiteit waarom ik er moet studeren. I'm fcked. Ik kan dit niet x'D |
| | | Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:05 | |
| - Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen.
Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? |
| | | Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:07 | |
| - Dustkit schreef:
- Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen. Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? Ik wil wel met White in het groepje katten zitten dan ^^ |
| | | Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:10 | |
| Ok. Manipulatie gemaakt op de iPad. Never. Again. |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:16 | |
| - Dustkit schreef:
- Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen. Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^ |
| | | Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:17 | |
| Meh ik voel me stom~~ Thans to puberteit... |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:19 | |
| - Nevermind schreef:
- Dustkit schreef:
- Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen. Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^ Thanks both! Bo: Je weet wel dat ze aan het einde sterven, toch? Naja, ze zullen dan ongeveer 4 à 5 manen oud zijn dus er is nog genoeg tijd dan om te rpg'en, aangezien ik eigenlijk wel wil dat ze in de RPG geboren worden ofzo. |
| | | Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:21 | |
| - Dustkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Dustkit schreef:
- Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen. Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^ Thanks both! Bo: Je weet wel dat ze aan het einde sterven, toch? Naja, ze zullen dan ongeveer 4 à 5 manen oud zijn dus er is nog genoeg tijd dan om te rpg'en, aangezien ik eigenlijk wel wil dat ze in de RPG geboren worden ofzo. Yeah, dat is ook één van de redenen waarom ik juist zou meedoen. Ik heb al teveel acc's en ik kan er onmogelijk nog bijnemen, maar als ze uiteindelijk sterven, kan ik ze wel maken. En aangezien ik nogal een acc verslaafde ben, is het moeilijk om dat soms in bedwang te houden. xD |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:22 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Dustkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Dustkit schreef:
- Spoiler:
Dit verhaal gaat over Smokekit, een kitten die geboren is in een klein nestje van drie kittens. Hij heeft jonge ouders, die ernstig onervaren zijn met het opvoeden van hun kittens. Deze ouders luisteren niet zo zeer naar de regels en nemen hun kittens vaker mee naar buiten om de wereld te ontdekken. Iedere keer gaan ze steeds verder en verder, totdat de ouders uiteindelijk te ver gaan en ze een vreemd groepje katten tegenkomen. De ouders willen eerst hun kinderen beschermen, maar een van deze katten, waarschijnlijk de leider van dit groepje, weet zo tegen ze te praten dat ze geloven dat hij hen niets aan zal doen. Ze worden meegenomen naar een grot, waar het groepje van vier hun beloftes niet na komen. De vier katten duwen meteen de jonge kittens opzij en vallen hun ouders aan, er vindt een werkelijke slachtpartij plaats waar de ouders op een kille, pijnlijke en bovendien hele langzame manier worden omgebracht. Aan de kittens wordt weinig aandacht geschonken, waardoor dezen alles meekrijgen en toekijken hoe hun ouders hun laatste adem uitblazen. Terwijl de andere twee kittens hun verdriet uiten en beginnen te huilen om hun ouders, meteen proberende bij hen te komen, blijft Smokekit met grote ogen naar hun bebloede lichamen staren. Er komt geen geluid uit de kitten en hij maakt geen aanstalten om te bewegen. De vier katten lijken ruzie te maken over wat ze nu moeten doen met deze kittens, de drie katers zeggen bruut dat ze hen gewoon moeten vermoorden en terwijl zijn twee siblings treuren om hun ouders, hoort Smokekit alles wat ze zeggen. De enige kat die tegen hen is, een kleine, maar felle, poes, wordt uiteindelijk afgevoerd door een andere kater en het enige wat Smokekit nog van haar hoort is een ijzige schreeuw, voordat het muisstil wordt. De andere twee katers draaien zich naar hen om en Smokekit begrijpt de situatie meteen, aangezien hij ergens de slimste was van het nest. Meteen sprong de kitten op en zette het op een rennen, maar voordat hij de grot uit kon rennen, probeert een van de katers hem nog tegen te houden, waar hij enkele flinke wonden aan over houdt, waarna hij wegrent en achter zich de laatste kreten van zijn siblings hoort weergalmen. De kitten verstopt zich vervolgens in het hoge struikgewas, proberende het kamp terug te vinden, waar hij wordt gevonden door een van de katers, die hem flink begint toe te takelen. De kat doet precies hetzelfde als bij zijn ouders, de pijn zo hoog mogelijk maken, maar de dood zo veel mogelijk uit te stellen. Net als de kater op het punt staat de laatste klap uit te delen, komt er een patrouille aangerend. Een gevecht ontstaat tussen de patrouille en de drie katers, de patrouille wint dit uiteindelijk maar Smokekit krijgt niet alles meer mee. Hij verliest zijn bewustzijn en wordt terug naar het kamp gedragen. Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven? Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^ Thanks both! Bo: Je weet wel dat ze aan het einde sterven, toch? Naja, ze zullen dan ongeveer 4 à 5 manen oud zijn dus er is nog genoeg tijd dan om te rpg'en, aangezien ik eigenlijk wel wil dat ze in de RPG geboren worden ofzo. Yeah, dat is ook één van de redenen waarom ik juist zou meedoen. Ik heb al teveel acc's en ik kan er onmogelijk nog bijnemen, maar als ze uiteindelijk sterven, kan ik ze wel maken. En aangezien ik nogal een acc verslaafde ben, is het moeilijk om dat soms in bedwang te houden. xD Ik ken je gevoel c: En dan doe je toch mee met een verhaallijn en dan hoef je na de verhaallijn niets meer met het accountje te doen zeg maar :') Thanks~ Ik schrijf nog even de rollen goed uit en dan zal ik het posten ^-^ |
| | | Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:31 | |
| urgh ik haat lintnagels -.- nou kan ik m'n duim niet eens meer gebruiken
Anyway, iem die zin heeft om wat feedback te geven op een forum in wording ?? ik ben er niet zo zeker meer over, en wat er qua layout nog allemaal tekort komt ;s |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:36 | |
| Ik wilde eventjes wegblijven van het posten op WC, omdat ik het gewoon erg druk heb en mn motivatie nogal goner is :/ Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ... |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:39 | |
| - Icyrose schreef:
- Ik wilde eventjes wegblijven van het posten op WC, omdat ik het gewoon erg druk heb en mn motivatie nogal goner is :/
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ... Timeywimeykit? :cMaar tja, je kan het druk hebben (': |
| | | »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:40 | |
| - Shrewstar schreef:
- Icyrose schreef:
- Ik wilde eventjes wegblijven van het posten op WC, omdat ik het gewoon erg druk heb en mn motivatie nogal goner is :/
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ... Timeywimeykit? :c Maar tja, je kan het druk hebben (': Yeah, ik moet ook nodig wat met Lil' Timey gaan doen :c Wss als 'ie apprentice is, dan heb ik wat meer te doen met 'm. Ok?<3 |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:42 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Shrewstar schreef:
- Icyrose schreef:
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ... Timeywimeykit? :c Maar tja, je kan het druk hebben (': Yeah, ik moet ook nodig wat met Lil' Timey gaan doen :c Wss als 'ie apprentice is, dan heb ik wat meer te doen met 'm. Ok?<3 Is goed hoor :3 Ik heb ook vaak dat ik kits in hun 5e 6e moon wat laat liggen, waarschijnlijk worden ze Apprentices bij de ceremonie na de volgende :'3 |
| | | »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:43 | |
| - Shrewstar schreef:
- Honeypaw. schreef:
- Shrewstar schreef:
- Icyrose schreef:
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ... Timeywimeykit? :c Maar tja, je kan het druk hebben (': Yeah, ik moet ook nodig wat met Lil' Timey gaan doen :c Wss als 'ie apprentice is, dan heb ik wat meer te doen met 'm. Ok?<3 Is goed hoor :3 Ik heb ook vaak dat ik kits in hun 5e 6e moon wat laat liggen, waarschijnlijk worden ze Apprentices bij de ceremonie na de volgende :'3 Oké :3 Geef maar een seintje dan ^^' Nu eerst nog 1 episode Fairy Tail kijken, daarna wat posts met Honey uittypen .w. |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 18:45 | |
| |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:01 | |
| To do list Cambridge [x] Afspreken met Boekhoorn over reis Mailen
Enschede [x] PostNL mailen Mailen [x] Vragenlijst Maken [x] Motivatiebrief Maken [x] Cijferlijst Mailen [0] Eerste stuk leren Leren
School [x] Economie Huiswerk Maken [0] Economie SV paragraaf 4 + 5 Samenvatten [0] Geschiedenis huiswerk Maken [0] Het gouden ei lezen Lezen [0] PWS presentatie startje Maken [0] Duits presentatie Maken
Optioneel [0] Duits leesdossier Maken [0] Duits luisterdossier Luisteren
Dit is alleen voor vanavond. Ik denk nie dat ik aan posten toe ga komen. |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:06 | |
| Ik wil ook een to do list!
To do list:
niks hmm.. ik heb niks te doen xD |
| | | Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 19:12 | |
| Grmpf... Waarom werken te codes van Atf niet mee --" |