Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Grell
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
ISABELLE C:
166
Actief
Grell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 17:48

snatcher schreef:
Thanks ;w;
Hoe ziet Fernie er nu eigenlijk uit?

Sowieso zwart xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:02

Ik moet een motivatiebrief schrijven naar de universiteit waarom ik er moet studeren. I'm fcked. Ik kan dit niet x'D
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:05

Spoiler:
Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven?
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:07

Dustkit schreef:
Spoiler:
Als ik hier een verhaallijn van maak, zijn er dan mensen die hier animo voor hebben om de groep van vier te spelen, waarvan de poes zal sterven, en de ouders en siblings die uiteindelijk ook zullen sterven?
Ik wil wel met White in het groepje katten zitten dan ^^
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:10

Ok. Manipulatie gemaakt op de iPad. Never. Again.
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:16

Dustkit schreef:
Spoiler:
Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:17

Meh ik voel me stom~~
Thans to puberteit...
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:19

Nevermind schreef:
Dustkit schreef:
Spoiler:
Ik zou waarchijnlijk wel een sib of één van de ouders willen spelen, ik vind het wel een leuke Vl ^^
Thanks both!
Bo: Je weet wel dat ze aan het einde sterven, toch? Naja, ze zullen dan ongeveer 4 à 5 manen oud zijn dus er is nog genoeg tijd dan om te rpg'en, aangezien ik eigenlijk wel wil dat ze in de RPG geboren worden ofzo.
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:21

Dustkit schreef:
Nevermind schreef:
Dustkit schreef:
Spoiler:
Thanks both!
Bo: Je weet wel dat ze aan het einde sterven, toch? Naja, ze zullen dan ongeveer 4 à 5 manen oud zijn dus er is nog genoeg tijd dan om te rpg'en, aangezien ik eigenlijk wel wil dat ze in de RPG geboren worden ofzo.
Yeah, dat is ook één van de redenen waarom ik juist zou meedoen. Ik heb al teveel acc's en ik kan er onmogelijk nog bijnemen, maar als ze uiteindelijk sterven, kan ik ze wel maken. En aangezien ik nogal een acc verslaafde ben, is het moeilijk om dat soms in bedwang te houden. xD
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:22

Brokenkit. schreef:
Dustkit schreef:
Nevermind schreef:
Dustkit schreef:
Spoiler:
Thanks both!
Yeah, dat is ook één van de redenen waarom ik juist zou meedoen. Ik heb al teveel acc's en ik kan er onmogelijk nog bijnemen, maar als ze uiteindelijk sterven, kan ik ze wel maken. En aangezien ik nogal een acc verslaafde ben, is het moeilijk om dat soms in bedwang te houden. xD
Ik ken je gevoel c: En dan doe je toch mee met een verhaallijn en dan hoef je na de verhaallijn niets meer met het accountje te doen zeg maar :') Thanks~ Ik schrijf nog even de rollen goed uit en dan zal ik het posten ^-^
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:31

urgh ik haat lintnagels -.- nou kan ik m'n duim niet eens meer gebruiken

Anyway, iem die zin heeft om wat feedback te geven op een forum in wording ?? ik ben er niet zo zeker meer over, en wat er qua layout nog allemaal tekort komt ;s
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:36

Ik wilde eventjes wegblijven van het posten op WC, omdat ik het gewoon erg druk heb en mn motivatie nogal goner is :/
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ...
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:39

Icyrose schreef:
Ik wilde eventjes wegblijven van het posten op WC, omdat ik het gewoon erg druk heb en mn motivatie nogal goner is :/
Misschien dat ik alleen Honeypaw oppak om te posten en Icyrose voor mn modzaken ...
Timeywimeykit? :c
Maar tja, je kan het druk hebben (':
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:40

Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Yeah, ik moet ook nodig wat met Lil' Timey gaan doen :c
Wss als 'ie apprentice is, dan heb ik wat meer te doen met 'm. Ok?<3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:42

Honeypaw. schreef:
Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Is goed hoor :3 Ik heb ook vaak dat ik kits in hun 5e 6e moon wat laat liggen, waarschijnlijk worden ze Apprentices bij de ceremonie na de volgende :'3
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:43

Shrewstar schreef:
Honeypaw. schreef:
Shrewstar schreef:
Icyrose schreef:
Is goed hoor :3 Ik heb ook vaak dat ik kits in hun 5e 6e moon wat laat liggen, waarschijnlijk worden ze Apprentices bij de ceremonie na de volgende :'3
Oké :3 Geef maar een seintje dan ^^'

Nu eerst nog 1 episode Fairy Tail kijken, daarna wat posts met Honey uittypen .w.
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:45

https://www.warriorcatsnl.com/t15949-driving-me-insane#375398
Voor iedereen die hier interesse in heeft~ Verhaallijn :'D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:01

To do list
Cambridge
[x] Afspreken met Boekhoorn over reis Mailen

Enschede
[x] PostNL mailen Mailen
[x] Vragenlijst Maken
[x] Motivatiebrief Maken
[x] Cijferlijst Mailen
[0] Eerste stuk leren Leren

School
[x] Economie Huiswerk Maken
[0] Economie SV paragraaf 4 + 5 Samenvatten
[0] Geschiedenis huiswerk Maken
[0] Het gouden ei lezen Lezen
[0] PWS presentatie startje Maken
[0] Duits presentatie Maken

Optioneel
[0] Duits leesdossier Maken
[0] Duits luisterdossier Luisteren

Dit is alleen voor vanavond. Ik denk nie dat ik aan posten toe ga komen.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:06

Ik wil ook een to do list!

To do list:
niks
hmm.. ik heb niks te doen xD
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:12

Grmpf...
Waarom werken te codes van Atf niet mee --"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: