|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:04 | |
| - Shrewstar schreef:
- Sure (':
@Emma;; Anders kunnen we ook verder met dat topic of er een vervolg van maken vanwege dat hele Lightning gebeuren x'D Oef.. Dat was best heftig indd xD Prima, ik maak wel, zal ik de link naar Running sturen? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:05 | |
| - Honeypaw' schreef:
- @Soof Ik wens je alvast veel succes, ik zweer, ik heb echt een vreselijke hekel aan dat soort leraren
Wiskunde docent kuch
En jep, heb nu officieel een blaasontsteking. Het is echt ziekelijk irritant. Ik moet om de 10 minuten naar de wc en dan ook nog met vreselijke pijn. Maar ja, veel drinken, vooral cranberry sap, tabletten slikken, speciale thee drinken (we hebben fricking veel gekocht xD) en dan moet ik er bovenop komen Ik ken je pijn meis. Beterschap! |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:07 | |
| Iemand nog een topic met mijn katjes? ik zal anders ff een topic search aanmaken. En heb nog famillie nodig voor Brightie D; |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:07 | |
| - Autumnwish schreef:
- [0] Footstep
[0] Icecream [1] Daylight
Overigens is Flappybird geen valid name, sorry ^^" Ohh, jammer :c Ik kan nog steeds niet kiezen tussen deze drie Xd Waarom is kiezen zo moeilijk? :3 [0] Footstep [0] Icecream [1] Daylight |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:08 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Autumnwish schreef:
- [0] Footstep
Overigens is Flappybird geen valid name, sorry ^^" Ohh, jammer :c
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen deze drie Xd Waarom is kiezen zo moeilijk? :3
[0] Footstep [0] Icecream [2] Daylight |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:09 | |
| |
|
| |
| |
| - Dyingpaw schreef:
- Autumnwish schreef:
- [0] Footstep
Overigens is Flappybird geen valid name, sorry ^^" Ohh, jammer :c
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen deze drie Xd Waarom is kiezen zo moeilijk? :3
[0] Footstep [0] Icecream [1] Daylight Had ik ook, moest kiezen tussen Brightkit, Lightkit of Leafkit ;D En toen ging ik dus naar nummer generator dinges om te kiezen. Daylight vind ik eigenlijk wel mooi ;D |
|
| |
Annemeike 44 Actief
| |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:10 | |
| ik heb een suggestie^^ [0] Footstep [0] Icecream [2] Daylight [1] Wagtail ik vind het gewoon een awesome naam :'3 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:11 | |
| @Emma;; Sure :'3
Ugh, sure peeps, maar over een half uur komt mn vader met een verrassingsbezoek uit Spanje d: I know, super leuk, maar dan heb ik nauwelijks rust vrees ik xD Maar goed, ik wil nog even eten daarvoor, dus ik verdwijn zo weer :c
Sidenote; NOG TIEN DAGEN EN DAN BEN JARIGGGG~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:12 | |
| - Quietkit schreef:
- @Emma;; Sure :'3
Ugh, sure peeps, maar over een half uur komt mn vader met een verrassingsbezoek uit Spanje d: I know, super leuk, maar dan heb ik nauwelijks rust vrees ik xD Maar goed, ik wil nog even eten daarvoor, dus ik verdwijn zo weer :c
Sidenote; NOG TIEN DAGEN EN DAN BEN JARIGGGG~ Yo^^ Dan heb je pm op running als je terugkomt Sidenote; ALVAST GEFELICITEERD DAN MAAR xD |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:13 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Goldenpaw* schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Cinderpaw word officieel Cinderfell XD
Ik ga wachten met reageren op het topic tot de medicine cat/apprentice heeft gereageerd hé ^^ Eerst maar eens reageren met Golden~ XD ik denk dat we lang moeten wachten totdat Brindlepool reageert XD Sorry, waarschijnlijk het ik dat topic over het hoofd gezien D: Als je een linkje stuurt maak ik zo een post voor je. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:15 | |
| - Brindlepool schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Goldenpaw* schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Cinderpaw word officieel Cinderfell XD
Ik ga wachten met reageren op het topic tot de medicine cat/apprentice heeft gereageerd hé ^^ Eerst maar eens reageren met Golden~ XD ik denk dat we lang moeten wachten totdat Brindlepool reageert XD Sorry, waarschijnlijk het ik dat topic over het hoofd gezien D: Als je een linkje stuurt maak ik zo een post voor je. Hier is het linkje: https://www.warriorcatsnl.com/t15771-i-heard-from-your-accident-is-everything-okay-cinderpaw |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:17 | |
| - Snowfinch schreef:
- ik heb een suggestie^^
[0] Footstep [0] Icecream [2] Daylight [1] Wagtail ik vind het gewoon een awesome naam :'3 Dat is eigenlijk wel een awesome naam Xd Maar ik ga toch gaan voor Daylight ^^ Daykit komt eraan >D Nu nog beslissen of ze in Shadow of Thunder komt :3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:18 | |
| Ben benieuwd wie Little's apprentice zal worden. (A) |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:19 | |
| @Bunny, dan ga ik Wagkit aanmaken XD also: vergeet niet met Whitelion te posten in het topic met summertime^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:19 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Snowfinch schreef:
- ik heb een suggestie^^
[0] Footstep [0] Icecream [2] Daylight [1] Wagtail ik vind het gewoon een awesome naam :'3 Dat is eigenlijk wel een awesome naam Xd Maar ik ga toch gaan voor Daylight ^^ Daykit komt eraan >D Nu nog beslissen of ze in Shadow of Thunder komt :3
Bunny,steek haar in Shadow,kan ik zusje voor de'r aanmaken,heb coole namen(dankzij iemand) XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:22 | |
| Welke naam vinden jullie beter als toekomstige warrior naam?
Brightevening [0] Brightglow [0] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:24 | |
| Brightevening [0] Brightglow [1] --
Nu dub ik of ik een poging zal wagen met Crimson als Med. cat apprentice.. Maar dat zou een beetje een rip-off worden van Smokeylief..
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 19:28 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Snowfinch schreef:
- ik heb een suggestie^^
[0] Footstep [0] Icecream [2] Daylight [1] Wagtail ik vind het gewoon een awesome naam :'3 Dat is eigenlijk wel een awesome naam Xd Maar ik ga toch gaan voor Daylight ^^ Daykit komt eraan >D Nu nog beslissen of ze in Shadow of Thunder komt :3
Bunny,steek haar in Shadow,kan ik zusje voor de'r aanmaken,heb coole namen(dankzij iemand) XD Neh, eigenlijk wil ik der liever in Thunder hebben ^^ En ik wil dat haar hele familie gestorven is, dus dat gaat 'em ook niet worden Xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|