We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:08
Daykit\" schreef:
Nevermind schreef:
Owyn schreef:
@Bobo Woon jij ook in België? ;o
Ja~ ^^
EDIT:: Ik ga off, bye mensjes ^^
Bye ^^
@Brightkit (Marijn dacht ik?): Je moet nog reageren op topicje met Day Xd
Done ^^
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:09
Als Promessi scoort bij z'n debuut [ik huilde bijna toen ik zag dat ie ook nog eens begon ;____;] dan krijgen jullie een HELE blije Soof xD SO PROUD OMG :C
Owyn
Member
Jara 257 Actief
CAT'S PROFILE Age: 20 moons of pure darkness Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:11
@Bunny & Assie Ik vind het accent van Belgen zo leuk eh ;3 Het is niet dat ik zelf in België zou willen wonen, hou gewoon van de achterhoek hier, maar vind het zeker een mooi land om op vakantie te gaan! De mensen daar zijn zo vriendelijk ^^
Glowstick
Member
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:12
Owyn schreef:
@Bunny & Assie Ik vind het accent van Belgen zo leuk eh ;3 Het is niet dat ik zelf in België zou willen wonen, hou gewoon van de achterhoek hier, maar vind het zeker een mooi land om op vakantie te gaan! De mensen daar zijn zo vriendelijk ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:18
Jara;; *kuch* Jullie zijn toch lievere mensjes dan m'n klasgenoten hoor xD Ik zeg natuurlijk niet dat er geen uitschot is, dat is er wel in beide landen, maar jullie buurtjes zijn toch aangenamer om tegen te spreken ^^ Komt mss ook omdat we elkaar niet kennen, en ons dan anders gaan gedragen, maar nou en, ik heb veel liever die mentaliteit dan mn klasgenoten die brutaal en (soms) rechtuit zijn, maar meestal achterbaks
Trouwens, voor iedereen met die 'accenten', mocht je niet weten hoe het klinkt, lijkt, volgens mij toch het west-vlaams op het Fries bij jullie ^^
Zop ff gaan posten
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:49
@Marieke, same here. Sims 3 is leuk :3 Alleen ik heb geen sims 3 middeleeuwen..
Owyn
Member
Jara 257 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:50
@Assie Haha ik weet dat ik leuk ben ^^ Nee maar dat klopt wel, ik zie het ook hoor. Hier kun je lekker jezelf zijn (of juist niet) en mensen accepteren je zoals je bent. Op school moet je er maar bij horen anders ben je meteen raar. Gelukkig heb ik daar niet zo veel last van op school en kan ik mezelf zijn zonder raar gevonden te worden, maar het is toch anders. ;3
@Marieke Haha, me too! ;d Ik heb sims 3 huisdieren, nachtleven, sterren nogwat, buurtleven, seizoenen, levensweg, eiland nogwat en heel veel uitbreiding sets met meubels enzo. Ik mag de sims middeleeuwen lenen van een vriendin die nu op vakantie is, maar eigenlijk snap ik er niet zo heel erg veel van ;o
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 21:57
Ik wou mn signatures een beetje veranderen, maar blijkbaar heeft mn pc zin om te te irriteren, sloom te doen, en te zorgen dat ik alles weer opnieuw mag doen ^^'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 22:09
Jara;; ik ben mezelf op school hoor, nou ja, eig niet, want thuis ben ik een echte lawijt, kan ik echt als de beste discussiëren en roepen en etc op m'n gezin, en op school, ben ik het klasplantje xD ben altijd enorm stil in school, maar anderzijds, mag ik alles vertellen op school, ze zullen me wel begrijpen hoor. Op een paar mensen na, die wel es lachen omdat ik 'anders' ben (ASS) of vanwege m'n geaardheid, maar zo'n mensen heb je ook altijd eh... maar eig is het de eerste middelbare school waar ik nog nooit gepest geweest ben in 5 jaar tijd, dus dat zegt wel iets
Dapplepaw,
Member
Bo ~ 271 Actief
CAT'S PROFILE Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣ Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 22:12
Dapplewapple <3
Owyn
Member
Jara 257 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 22:46
@Assie Achja, haters gonna hate ^^ Of je nou super knap bent, super lelijk, heel vriendelijk of een echte teef, er zijn altijd wel mensen die iets aan te merken hebben. Maarja dat zegt meer over hun dan over jezelf, toch? ;3 Ik bedoel, de gene die iets kwetsend over jou zeggen zijn zelf hartstikke onzeker en zien niet in dat juist het geve dat anders is aan iemand die persoon mooi maakt. n.n
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 22:50
DAAAAAAAAAAAAAAAAPS <3
Ugh, deze wedstrijd is zo saai x'D Verloren jongens! :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"