| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 21:19 | |
| Je bent erg aardig en kunt mooi tekenen |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 21:28 | |
| Je bent echt supergezellig, en het is echt waanzinnig leuk om je over Pentatonix te horen praten! Ook kan je echt supermooie setjes maken |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 21:29 | |
| Ik vind dat je goed kunt posten, en ook vaak een gezellig persoon bent om mee te praten. :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 21:30 | |
| Je bent een gezellig leedje hier en je hebt erg leuke characters ^^ |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 21:52 | |
| Ik heb echt enorm respect voor je dat je ondanks je drukke schema toch zo betrokken bent bij de site en al je chars zijn gewoon zo awesome |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 22:01 | |
| Je bent een leuk en actief persoontje, met een mooi setje. En ik vind het leuk om posten van/over je te lezen >: D *Don't mind me, ik ben niet zo spraakzaam meer ;s* |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 22:15 | |
| ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een gezellig persoon^^ |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 4 maa 2014 - 22:02 | |
| Je hebt hele leuke char's en maakt mooie postjes. Ik houdt ervan om je topics te lezen |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 4 maa 2014 - 22:04 | |
| Ik ken je niet zo goed ofzo, maar ik vind het topic met Indi die we hadden leuk en je posten zijn goed, gemakkelijk te lezen ^^ Ook vind ik je naam gewoon super awesome! |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 5 maa 2014 - 1:33 | |
| Je posten zij echt leuk om te lezen. Je hebt leuke, eigenaardige chars, die goed fitten met je posts(tijl) Als persoon ben je erg aardig, en erg actief/aanwezig op het forum. Ps, I got a bean for Owyn Over welke naam had je het trouwens ? Spider was de naam van mn broer's overl. Kat(complimenten dus naar hem i.t.c) |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 5 maa 2014 - 10:42 | |
| Jij hebt altijd hele leuke, originele setje en ookal ken ik je niet zo goed vind ik je een heel leuk iemand : D |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 5 maa 2014 - 10:43 | |
| Je bent altijd zo hyperactief en vrolijk en bent gewoon een geweldig persoon C: |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 5 maa 2014 - 11:02 | |
| Je bent een erg gezellig persoon en ik ga jou en Chi ooit nog wel 'ns dwingen om ervoor te zorgen dat ik je in rl kan ontmoeten *Kijkt C's en Chi aan met een dwingende blik* Je bent de rol van Moderator en ex-deputy helemaal waard! <3 |
|
| |
Amy But cal me AA 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 5 maa 2014 - 11:04 | |
| Je kan geweldige setjes maken en je hebt toch van die awesome katten! |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 6 maa 2014 - 8:07 | |
| Ik ken je nog niet zo goed, maar je lijkt me super gezellig en je setje is echt prachtig~! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 6 maa 2014 - 9:28 | |
| Je lijkt me een leuk en actief persoontje die ik graag beter zou leren kennen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 6 maa 2014 - 10:55 | |
| Je lijkt me een heel erg aardig persoon en komt meestal erg vrolijk over. ^-^~ |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 6 maa 2014 - 11:01 | |
| Je karakters zijn altijd goed uitgewerkt en leuk, je bent een goede admin, je bent aardig, enz, enz, enz <3 |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 6 maa 2014 - 11:02 | |
| Je bent een goede vriendin van me en erg aardig C: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 8 maa 2014 - 0:01 | |
| Je bent echt awesome en weet me altijd vrolijk te krijgen, al is het maar door je Pentatonix fanship :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|