| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 14:00 | |
| Je hebt geweldige charies, maakt prachtige setjes, en nog gefeliciteerd met je hoge rang ;3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 14:11 | |
| Je bent hartstikke aardig en getalenteerd |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 14:33 | |
| Je maakt mooie posts, heb mooie char's, en een leuk setje xD Kortom, je lijkt me een geweldig mensje met leuke ideeën ^-^ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 14:36 | |
| Je hebt echt awesome karakters, ook al ken ik je niet zo goed~ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 14:38 | |
| Je bent gaaf en daarom stalk ik je |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 15:43 | |
| Je bent -iniedergeval op 't forum- altijd heel vrolijk en gezellig! I admire that |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 16:35 | |
| Your posts are awesome, so is your personality!! I love you!! : D |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 16:36 | |
| Je bent een heel erg aardig persoon en kan zo heerlijk enthousiast zijn. ^-^~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 16:37 | |
| Je bent altijd vriendelijk en kan echt geweldig goed katten tekenen :O |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 16:51 | |
| je bent een awesome persoon met leuke karakters^^ |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 17:32 | |
| Ik vind dat je heel leuk post en vind het wel grappig dat er geen H op het einde van je naam hoort. Verder ben je een supercoolaardigliefcute persoontje! |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 17:34 | |
| Je kan altijd zo enthousiast overkomen c: En je setjes en kaders zijn super mooi! <3 |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 17:39 | |
| Je hebt echt superleuke accountjes, een goed gevoel voor humor, en ik heb echt respect voor de geweldige setjes die je maakt! |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 17:41 | |
| Je maakt geweldige post, Ik zou heel graag ooit eens een topic met je doen (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 17:46 | |
| Je bent echt heel aardig en ik heb vaak met je kunnen lachen. Ik vind je gewoon een geweldig persoon en voel me heel warm bij jou. <3 Ik hoop je nog veel te spreken!! : D |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 19:49 | |
| Ik ken je echt al zoveel jaar en het is altijd gezellig met je (: |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 19:53 | |
| Jouw setjes zijn altijd heel erg mooi <3 |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 20:05 | |
| Je hebt echt superleuke accountjes, en post echt geweldig
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 20:06 | |
| Crimson is gewoon zo'n awesome naam voor alweer zo'n awesome karaktertje van jou~ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 3 maa 2014 - 20:23 | |
| Super gezellig persoon die heel leuk tekent |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|