|
|
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:26 | |
| //Jamie,Danii en Assie Thanks xD Heb er ook maar gelijk een bijpassende avatar voor gemaakt, bc im bored ;p |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:27 | |
| Thinking of... Iem suggesties voor een warriornaam voor slenderpaw ? Zo hoef ik daar geen zorgen meer in te mAken voor later xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Verveling heerst bij mij XD |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| - Dyingpaw schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Flowertime schreef:
- Ik huilde bijna toen ik de post schreef waarin Flowertime stierf :'c
"Zo stierf Flowertime, moeder van vier kittens en trouwe warrior van Shadowclan. Zo stierf Flowertime, die niet sterk genoeg was geweest voor wat het lot voor haar in petto had gehad. Zo stierf ze, haar kittens op een meter van haar vandaan, voor het eerst écht alleen." Voor wie het ook wil lezen: https://www.warriorcatsnl.com/t14665-life-is-not-always-lucky-melonkit-lemonkit-cherrykit-firekit#374280
*Snik* Dawwwh D; Zal ik dan maar inspringen met Snowdot of doen we een nieuw topic? Dat weet ik niet, dat moet je aan Bregje vragen ^^(Melonkit etc.) Choppedpaw IS Bregje / Melonkit / Snowdot / Nightbreeze .. xD Isa, PRACHTIG <3 ;d |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:31 | |
| - Roseheart schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Choppedpaw schreef:
- Flowertime schreef:
- Ik huilde bijna toen ik de post schreef waarin Flowertime stierf :'c
"Zo stierf Flowertime, moeder van vier kittens en trouwe warrior van Shadowclan. Zo stierf Flowertime, die niet sterk genoeg was geweest voor wat het lot voor haar in petto had gehad. Zo stierf ze, haar kittens op een meter van haar vandaan, voor het eerst écht alleen." Voor wie het ook wil lezen: https://www.warriorcatsnl.com/t14665-life-is-not-always-lucky-melonkit-lemonkit-cherrykit-firekit#374280
*Snik* Dawwwh D; Zal ik dan maar inspringen met Snowdot of doen we een nieuw topic? Dat weet ik niet, dat moet je aan Bregje vragen ^^(Melonkit etc.) Choppedpaw IS Bregje / Melonkit / Snowdot / Nightbreeze .. xD
Haha, idd |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:36 | |
| Thus, m'n accs op Spider na dan, zijn actief, so mag ik van mezelf m'n rogue gaan actief maken Dus wie wil een topicje ? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:37 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Verveling heerst bij mij XD
Gereageerd >3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:39 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
Gereageerd >3 Thanx,ik denk dat ik Cinder achter hem aan stuur XD |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:40 | |
| NVM volgens mij kennen m'n klasgenoten toch echt niet 'WOLO' hoor 0.0 althans, hen kennen alleen maar YOLO en YOSO xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:43 | |
| - Ezo schreef:
- NVM volgens mij kennen m'n klasgenoten toch echt niet 'WOLO' hoor 0.0 althans, hen kennen alleen maar YOLO en YOSO xD
wat is YOSO? De rest ken ik :3 |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:44 | |
| You only SHOWER once Je kunt wel menen dat ik met racisten in klas zit ;s |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:45 | |
| //Assie Ik heb mijn kittypet Jack nog om met je Rogue te gaan praten? Hij moet echt actiever xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:45 | |
| - Ezo schreef:
- You only SHOWER once
Je kunt wel menen dat ik met racisten in klas zit ;s Ow xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:47 | |
| Ik ken enkel Yolo xD Oké, ik doe een gokje; We Only Live Once - You Only Live Once - You Only Sleep Once (a day) xD Wie verzint toch zo'n dingen?! O_o Ghehe :33 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:53 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
Gereageerd >3 Thanx,ik denk dat ik Cinder achter hem aan stuur XD Zo Cinder is achter Dying gehinkeld XD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:53 | |
| Goed ik was nieuwsgierig :') Milkypaw: All posts: 598 RPG Posts: 177 Topics: 27 Finished Topics: 7 Cats met: 20 - Thunderclan Cats:
Perishkit
Clearpaw Starlingpaw Gravelpaw Swiftpaw./-kit Peachpaw
Roseheart Applenose Spottednose Dogdance Swiftheart Cherrypelt Graystripe Specklestem/-paw Maskheart
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
Aurypaw - SC Skewpaw - RC
That took a while xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 14:55 | |
| |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:04 | |
| - Aurypaw schreef:
- //Assie
Ik heb mijn kittypet Jack nog om met je Rogue te gaan praten? Hij moet echt actiever xD Great, dan maak ik een topic aan ??! Heb nu toch niet veel te doen dan setje(s) maken voor mn acs en wat prutsen xD Roseheart;; you only sleep once geldt niet voor mij xD ik heb echt veel meer slaap nodig dagelijks xD Cool plaatje trouwens ^^ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:07 | |
| Iemand van jullie die Walking Dead kijkt? |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:08 | |
| - Milkypaw schreef:
- Goed ik was nieuwsgierig :')
Milkypaw: All posts: 598 RPG Posts: 177 Topics: 27 Finished Topics: 7 Cats met: 20
- Thunderclan Cats:
Perishkit
Clearpaw Starlingpaw Gravelpaw Swiftpaw./-kit Peachpaw
Roseheart Applenose Spottednose Dogdance Swiftheart Cherrypelt Graystripe Specklestem/-paw Maskheart
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
Aurypaw - SC Skewpaw - RC
That took a while xD Wow… Moet je dan al je posts langsgaan om te kijken welke in de RPG waren? Of is daar een knopje voor…? Hema cadeaukaart op straat gevonden waar nog 10 euro opstaat *vrolijk dansje* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|