|
|
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:12 | |
| @Floriske; Haha xD
Ik ga deze gathering denk ik alleen Leafpaw sturen :') Daar gaat Dawnflight vast erg blij mee zijn :'D
Finest leert Ashy een les x'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:13 | |
| Finestheart tegen Ashdrizzle; "Krijg kittens"
Nighty is like; "But we caaaaaan't :C" |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:14 | |
| Thaanks<3 Ben ook heel blij met dit setje. xD |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:14 | |
| - Icyrose schreef:
- Finestheart tegen Ashdrizzle; "Krijg kittens"
Nighty is like; "But we caaaaaan't :C" Oh god xD "Krijg een partner dan -.-" - Finest |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:22 | |
| - Pearkit. schreef:
- Smokebreath schreef:
- Petalcloud schreef:
- Pearkit. schreef:
- Moonfall schreef:
- Icyrose schreef:
- Moonfall schreef:
- Ik wil zoveel katten naar de gathering slepen D: x'D
+1 x'D Icyrose kan sws niet vanwege de kittens, maar ik ben geneigd om Nighty & War nog te sturen x'D Ik wil sowieso Smoke en Straw eigenlijk nog sturen x'D
Ik heb eigenlijk geen normale actieve RC kat die naar de gathering kan D': xD Ergens zou ik Fawn ook wel willen sturen.. En Peachpaw, Coppersong.. Ik zie wel :'D Mensen, wij hebben gewoon veel te veel leuke accounts xD Wat dat betreft heb ik het makkelijk. Ik kan alleen Everstar en Crowpaw sturen. Queens mogen technisch gezien ook.xD Ja want Shrewstar is toch ook Queen :'D En in de boeken lees je inderdaad ook dat Queens meekomen.
Btw, leuk setje voor Smoke Babs! Haha, tja, ik denk niet dat Havikje erg blij zou worden als Petal hun kwetsbare kleintje alleen achterliet in de nursery. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:22 | |
| - Everstar schreef:
- Pearkit. schreef:
- Smokebreath schreef:
- Petalcloud schreef:
- Pearkit. schreef:
- Moonfall schreef:
- Icyrose schreef:
- Moonfall schreef:
+1 x'D Icyrose kan sws niet vanwege de kittens, maar ik ben geneigd om Nighty & War nog te sturen x'D Ik wil sowieso Smoke en Straw eigenlijk nog sturen x'D
Ik heb eigenlijk geen normale actieve RC kat die naar de gathering kan D': xD Ergens zou ik Fawn ook wel willen sturen.. En Peachpaw, Coppersong.. Ik zie wel :'D Mensen, wij hebben gewoon veel te veel leuke accounts xD Wat dat betreft heb ik het makkelijk. Ik kan alleen Everstar en Crowpaw sturen. Queens mogen technisch gezien ook.xD Ja want Shrewstar is toch ook Queen :'D En in de boeken lees je inderdaad ook dat Queens meekomen.
Btw, leuk setje voor Smoke Babs! Haha, tja, ik denk niet dat Havikje erg blij zou worden als Petal hun kwetsbare kleintje alleen achterliet in de nursery. +1 Ik denk ook niet dat Lionroar daar blij mee zou zijn xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:23 | |
| - Lightningkit. schreef:
- Everstar schreef:
- Pearkit. schreef:
- Smokebreath schreef:
- Petalcloud schreef:
- Pearkit. schreef:
- Moonfall schreef:
- Icyrose schreef:
- Moonfall schreef:
Btw, leuk setje voor Smoke Babs! Haha, tja, ik denk niet dat Havikje erg blij zou worden als Petal hun kwetsbare kleintje alleen achterliet in de nursery. +1 Ik denk ook niet dat Lionroar daar blij mee zou zijn xD Well, Twirl doesn't have a say in this matter>D x'D |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:25 | |
| iemand een topicje met Shade? ^-^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:29 | |
| Weet iemand een aam voor een kittypet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:32 | |
| @AA, Nanook? (uitgesproken; Nanoek, ik weet niet of hij al bezet is^^) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:33 | |
| Die kan,maar ik zoek meer iets dat erbij past,dekat gaat erg schuw zijn aangezien die blind is. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:34 | |
| Amy: Ik vind het altijd wel cool klinken als ze bestaan uit een echt woord. Zoals Arrow, Dancer, Lyric, Oak etc. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:35 | |
- Amy: Ik vind het altijd wel cool klinken als ze bestaan uit een echt woord. Zoals Arrow, Dancer, Lyric, Oak etc.
Idd,dat vond ik ook. Maar het probleem is dat ik niet direct op een naam kom,en als ik er een vind is die al bezet ofzo. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:38 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Lightningkit. schreef:
- Amy: Ik vind het altijd wel cool klinken als ze bestaan uit een echt woord. Zoals Arrow, Dancer, Lyric, Oak etc.
Idd,dat vond ik ook. Maar het probleem is dat ik niet direct op een naam kom,en als ik er een vind is die al bezet ofzo. Euhmm Karma, Rose, Lily, Ivy, Angel, Dawn, Holly, Cherry, Fawn, Jewel |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:39 | |
| KARMA! Maar dan moet je wel een b*tchy kitty hebben x'D Dan heb je een legit reason om Karma is a B*tch te zeggen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:41 | |
| @Amy, mag ik Nanook dan gebruiken? *heefd oppeens erg veel zin om een nieuw acc aan te maken '^^* |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:46 | |
- Cinderpaw. schreef:
- Lightningkit. schreef:
Idd,dat vond ik ook. Maar het probleem is dat ik niet direct op een naam kom,en als ik er een vind is die al bezet ofzo. Euhmm Karma, Rose, Lily, Ivy, Angel, Dawn, Holly, Cherry, Fawn, Jewel Of Mouse XD Tuurlijk,het was tenslotte jouw idee XD |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:47 | |
| - Icyrose schreef:
- KARMA! Maar dan moet je wel een b*tchy kitty hebben x'D Dan heb je een legit reason om Karma is a B*tch te zeggen x'D
Sounds amazing xD Dan moet ze wel echt iemand zijn die ook al veel heeft meegemaakt, blind is of zoiets en daardoor iedereen helemaal gaat afsnauwen en alles :'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:49 | |
| Ik weet welke naam ik ga pakken,Hidden. Past ook wel aangezien ze blind is zal ze zich eerder verbergen XD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 maa 2014 - 11:56 | |
| Net gepost op de gathering met Dawn en Aury, ik moet nog een paar andere posts plaatsen, maar daar is vakantie voor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|