|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:27 | |
| Haha idd, maar bedankt! (: Ik had eventueel ook nog Loverush bedacht |
| | | Djoekz 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:30 | |
| Morgen nog twee lesuurtjes en ik heb Vakantie!!! |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:31 | |
| - Rainsong schreef:
- Morgen nog twee lesuurtjes en ik heb Vakantie!!!
Moet je vrijdag niet meer gaan? oO Ik moet nog twee daagjes, VOLLE dagen, met nog die *** 2 uren LO :c |
| | | Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:33 | |
| Ik had een week geleden vakantie :0 |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:34 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Moet je vrijdag niet meer gaan? oO Ik moet nog twee daagjes, VOLLE dagen, met nog die *** 2 uren LO :c Jij hebt geluk! Ik moet morgen 7 uurs lang in de klas zitten grr en dan vrijdag nog 4 uurs+3 uurs praktijk. |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:34 | |
| Ik heb nog twee dagen, 8 lesuren school en dan.... VAKANTIE MENSJES >3 En ik zie het echt zitten. Ik had het nodig :'3 |
| | | <Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:36 | |
| Nog twee volle daagjes stressen en dan skiën <333 -- @Esmée; Cute. In welke clan ga je ze steken (of hij) |
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:39 | |
| Verveel me(probeer onder hw uit te komen XD) Dus wie een topic met me heeft en waar ik op gereageerd heb,reageer maar XD |
| | | Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:40 | |
| Waarom stress ik als ik de naam Esmée zie staan? xD Ik krijg dan de neiging om te reageren /: |
| | | <Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:41 | |
| Amy; wil je anders een topic met Mothkit. (Als je een ThunderClanner hebt natuurlijk) Anders met Scarletwish. - @Esmée. Ik heb verschillende namen gehad op warrior cats (weet ze alleen niet meer) en daardoor moet ik twee keer nadenken als ik mijn echte naam zie staan. ^^ |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:42 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Moet je vrijdag niet meer gaan? oO Ik moet nog twee daagjes, VOLLE dagen, met nog die *** 2 uren LO :c Jij hebt geluk! Ik moet morgen 7 uurs lang in de klas zitten grr en dan vrijdag nog 4 uurs+3 uurs praktijk. Hoezo geluk? oO Morgen 7 lesuren waarvan de laatste twee LO (Ugh) Overmorgen ook 7 lesuren. Hoewel het laatste meevalt, das Latijn ^^ (gestoorde leerkracht Xd) Maar goed, Vrijdag hebben we in ieder geval 's middags een broodje >D Iemand geïnteresseerd in de vakken die ik morgen en overmorgen heb? Xd |
| | | PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:43 | |
| |
| | | iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:43 | |
| - Glowpaw schreef:
- GUYS, I HAVE GIMP WHOOP WHOOP~
iemand sheet/ava/os? |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:45 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Moet je vrijdag niet meer gaan? oO Ik moet nog twee daagjes, VOLLE dagen, met nog die *** 2 uren LO :c Jij hebt geluk! Ik moet morgen 7 uurs lang in de klas zitten grr en dan vrijdag nog 4 uurs+3 uurs praktijk. Hoezo geluk? oO Morgen 7 lesuren waarvan de laatste twee LO (Ugh) Overmorgen ook 7 lesuren. Hoewel het laatste meevalt, das Latijn ^^ (gestoorde leerkracht Xd)
Maar goed, Vrijdag hebben we in ieder geval 's middags een broodje >D
Iemand geïnteresseerd in de vakken die ik morgen en overmorgen heb? Xd Volg je Latijn? Lol, dat is zow een moeilijke richting xD Ik zit in het vierde biotechnische wetenschappen en we hebben ongeveer 11-12 uur wetenschappen in de week >3 Lekker veel bio & stuff. But yeah, tell me, in welke vakken ga je morgen slapen leren? :3 *vraagt een random vraag omdat ze zich verveelt xD* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:46 | |
| - Glowpaw schreef:
- Glowpaw schreef:
- GUYS, I HAVE GIMP WHOOP WHOOP~
iemand sheet/ava/os? Suree |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:48 | |
| - Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Moet je vrijdag niet meer gaan? oO Ik moet nog twee daagjes, VOLLE dagen, met nog die *** 2 uren LO :c Jij hebt geluk! Ik moet morgen 7 uurs lang in de klas zitten grr en dan vrijdag nog 4 uurs+3 uurs praktijk. Hoezo geluk? oO Morgen 7 lesuren waarvan de laatste twee LO (Ugh) Overmorgen ook 7 lesuren. Hoewel het laatste meevalt, das Latijn ^^ (gestoorde leerkracht Xd)
Iemand geïnteresseerd in de vakken die ik morgen en overmorgen heb? Xd Volg je Latijn? Lol, dat is zow een moeilijke richting xD
Ik zit in het vierde biotechnische wetenschappen en we hebben ongeveer 11-12 uur wetenschappen in de week >3 Lekker veel bio & stuff. But yeah, tell me, in welke vakken ga je morgen slapen leren? :3 *vraagt een random vraag omdat ze zich verveelt xD* Latijn valt best mee hoor Xd (nu nog) (kzit pas in't tweede hé :3) Maargoed, morgen op donderdag heb ik: Frans, Engels, Latijn, Nederlands, Godsdienst, Lo, Lo (in die volgorde) En Overmorgen: Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, Natuurwetenschappen, Engels, Latijn. (ook in die volgorde ^^) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:52 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Iemand geïnteresseerd in de vakken die ik morgen en overmorgen heb? Xd Volg je Latijn? Lol, dat is zow een moeilijke richting xD
Ik zit in het vierde biotechnische wetenschappen en we hebben ongeveer 11-12 uur wetenschappen in de week >3 Lekker veel bio & stuff. But yeah, tell me, in welke vakken ga je morgen slapen leren? :3 *vraagt een random vraag omdat ze zich verveelt xD* Latijn valt best mee hoor Xd (nu nog) (kzit pas in't tweede hé :3)
Maargoed, morgen op donderdag heb ik: Frans, Engels, Latijn, Nederlands, Godsdienst, Lo, Lo (in die volgorde) En Overmorgen: Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, Natuurwetenschappen, Engels, Latijn. (ook in die volgorde ^^)
@Bunny reageer je op topic Dying x Cinder? XD @rest,ik heb donderdag eerst Wiskunde,nog een vak Xd Informatica,Godsdienst,Dier en Leefmilieu,Nederland & Frans(film kijken XD) |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:53 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Ik zit in het vierde biotechnische wetenschappen en we hebben ongeveer 11-12 uur wetenschappen in de week >3 Lekker veel bio & stuff. But yeah, tell me, in welke vakken ga je morgen slapen leren? :3 *vraagt een random vraag omdat ze zich verveelt xD* Latijn valt best mee hoor Xd (nu nog) (kzit pas in't tweede hé :3)
Maargoed, morgen op donderdag heb ik: Frans, Engels, Latijn, Nederlands, Godsdienst, Lo, Lo (in die volgorde) En Overmorgen: Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, Natuurwetenschappen, Engels, Latijn. (ook in die volgorde ^^) Meh al die talen xD Doet me denken aan vorig jaar. Toen zat ik in Handel-Talen. Ik had iets van 6u Frans, 4u Engels, 5u Nederlands, 2u Duits & 1u expressie {18u talen x.x}. Die richting was echt B O R I N G... Ik heb morgen-donderdag-: 2u Labo chemie - 2u Wiskunde - 1u Engels - 2u Lo {Hey, op hetzelfde uur xD} En vrijdag: 1u Wiskunde - 1u Frans - 2u Theorie Chemie - 1u Nederland - 1u Godsdienst - 1u Studie en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.... VAKANTIE >3 |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:55 | |
| - Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Rainsong schreef:
Maargoed, morgen op donderdag heb ik: Frans, Engels, Latijn, Nederlands, Godsdienst, Lo, Lo (in die volgorde) En Overmorgen: Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Godsdienst, Natuurwetenschappen, Engels, Latijn. (ook in die volgorde ^^) Meh al die talen xD Doet me denken aan vorig jaar. Toen zat ik in Handel-Talen. Ik had iets van 6u Frans, 4u Engels, 5u Nederlands, 2u Duits & 1u expressie {18u talen x.x}. Die richting was echt B O R I N G... Ik heb morgen-donderdag-: 2u Labo chemie - 2u Wiskunde - 1u Engels - 2u Lo {Hey, op hetzelfde uur xD} En vrijdag: 1u Wiskunde - 1u Frans - 2u Theorie Chemie - 1u Nederland - 1u Godsdienst - 1u Studie en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.... VAKANTIE >3 Ik heb maar 5 uur Latijn (denk ik), 3 uur Frans (denk ik) 4 uur Nederlands en 2 uur Engels. En voor die laatste twee dezelfde leerkracht, dus als die de Furball op je heeft ben je 6 uur per week aan het klooien Xd |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 14:58 | |
| Bunny,wil je reageren?(Heb ik een uitvlucht om HW te mijden XD) |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |