|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:19 | |
| Last minute besloten om naar Cloudy with a chance of Meatballs te gaan x'D I"M GOING TO SEE THA STRAWBERRY O: |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:21 | |
| Soof, Ik heb weer gereageerd bij Marrow (: Nu ga ik bij Fadedkit reageren :33 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:26 | |
| - Icy schreef:
- weet iemand een opleiding (na middelbare dan bedoel ik) met tekenen en zo?
Ik toonde gister aan mijn lerares een paar van mijn tekeningen voor een schoolopdracht en ze hamerde er echt op dat ik daar iets mee moest gaan doen later omdat het puur zonde zou zijn als ik dat niet deed :') DEnk je er wel aan dat dat soort opleiding altijd heeel hard zijn. Je moet heel goed tegen kritiek kunnen, want docenten daar geven meestal alleen aan wat je allemaal verkeerd doet in plaats van je te complimenteren op wat wel goed gaat. Ze laten letterlijk mensen janken. |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:31 | |
| - Firestar schreef:
- Icy schreef:
Ik toonde gister aan mijn lerares een paar van mijn tekeningen voor een schoolopdracht en ze hamerde er echt op dat ik daar iets mee moest gaan doen later omdat het puur zonde zou zijn als ik dat niet deed :') DEnk je er wel aan dat dat soort opleiding altijd heeel hard zijn. Je moet heel goed tegen kritiek kunnen, want docenten daar geven meestal alleen aan wat je allemaal verkeerd doet in plaats van je te complimenteren op wat wel goed gaat. Ze laten letterlijk mensen janken. Dat verschilt per opleiding denk ik... Ik heb zelf in ieder geval geen slechte ervaringen met de opleiding die ik zelf doe. Oké, toegegeven, die richt zich op meer dan alleen animatie en is meer een mengelmoesje van allerlei creatieve dingen, maar toch. Maar je hebt wel gelijk, sommige opleidingen kunnen heel hard zijn. En voor alle animatieopleidingen geldt: je moet er heel veel tijd in stoppen wil je echt goed worden, ook buiten schooltijden om. (Maar dat geldt voor de meeste andere opleidingen ook, denk ik zo). Maar tof, Icy, dat je zo'n opleiding wil gaan doen! Ik hoop dat je er één kunt vinden die bij je past. ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:35 | |
| - Silverthorn schreef:
- Firestar schreef:
- Icy schreef:
Ik toonde gister aan mijn lerares een paar van mijn tekeningen voor een schoolopdracht en ze hamerde er echt op dat ik daar iets mee moest gaan doen later omdat het puur zonde zou zijn als ik dat niet deed :') DEnk je er wel aan dat dat soort opleiding altijd heeel hard zijn. Je moet heel goed tegen kritiek kunnen, want docenten daar geven meestal alleen aan wat je allemaal verkeerd doet in plaats van je te complimenteren op wat wel goed gaat. Ze laten letterlijk mensen janken. Dat verschilt per opleiding denk ik... Ik heb zelf in ieder geval geen slechte ervaringen met de opleiding die ik zelf doe. Oké, toegegeven, die richt zich op meer dan alleen animatie en is meer een mengelmoesje van allerlei creatieve dingen, maar toch. Maar je hebt wel gelijk, sommige opleidingen kunnen heel hard zijn. En voor alle animatieopleidingen geldt: je moet er heel veel tijd in stoppen wil je echt goed worden, ook buiten schooltijden om. (Maar dat geldt voor de meeste andere opleidingen ook, denk ik zo).
Maar tof, Icy, dat je zo'n opleiding wil gaan doen! Ik hoop dat je er één kunt vinden die bij je past. ^^ Ja snap ik wel (: goed, ik heb nog twee jaar om te beslissen iig. Ik denk dat het iets met tekenen wordt of wel iets met forensische, denk dat het swso alle twee wel wat kritiek gaat geven van mijn ouders dus moet nog goed denken wat ik doe ook. |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:44 | |
| Lol ik ben te geobsedeerd met het infinity teken xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:52 | |
| LINN, heb je zin om nog wat te doen met Comet & Arctic? I forgot about wc omg |
|
| |
66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 14:52 | |
| "can i borrow a pencil?" ya here Dat ben ik xD Ik geef altijd mijn rotste potlood dan hahahaha |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 15:12 | |
| Paard is mank en rat heeft zijn poot gebroken....
-Sigh- |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 15:16 | |
| ↑ Awh, da's niet leuk! D': ↑
Wat kan Lizardkit toch zo heerlijk overdrijven! <3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 15:21 | |
| - Icy schreef:
- LINN, heb je zin om nog wat te doen met Comet & Arctic? I forgot about wc omg
Sounds interesting xD Ik heb al een tijdje niets meer gedaan met Arctic though :') |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 15:56 | |
| Ik ben speciaal van acc veranderd omdat ik Never's 300ste post voor Aury wil sparen x'3Mijn rug is me aan het vermoorden, letterlijk, de pijn is onverdragelijk *pakt doos pijnstillers en trekt ze open* *ziet dat er gaan pillen meer zijn* Ah, nee niet opnieuw ><" Dan maar zonder pijnstillers. *vliegt terug naar Never om te posten* |
|
| |
Aimee 359
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 16:12 | |
| |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 16:15 | |
| Ik wil wel een topic? c: Welke acc heb je in de aanbieding? ;D |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 16:27 | |
| Dat moment waarop je een geweldig plaatje vindt voor een kat, terwijl je niet eens zocht.
Nieuwe avatar.
Lissy-if you don't mind- Autumnleaf of Raindance? |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 16:49 | |
| Raindance x Roseheart? Moet nu wel gaan paardrijden... x$ Kan jij dan even maken? Ik reageer normaal gezien morgen dan ~ |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 16:53 | |
| Eey people ;D
Moet echt wat leuks gaan verzinnen voor little Glorious.. |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 17:02 | |
| @Maartje, ik wil wel een topic wanneer Jabber geaccepteerd is?
heb de zin drie keer overnieuw moeten typen. xD |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 17:05 | |
| Road's motto; Dream without limits Think without limits Kill without limits Mwhuahua >:'D |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 maa 2014 - 17:08 | |
| Ik namen nodig met Wolf of Ghost... Weet iemand wat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |