We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 21:04
Birchpaw, schreef:
Icyrose schreef:
Birchpaw, schreef:
Icyrose schreef:
@Soof; [You still here?] Let's make Nighty & Ashie gay :'D
Omg ja hahahahahaah :DD *Ashie steekt tong uit naar Snowy* Maar dan wel poor Little xD
Maar Little x Nighty kan toch nooit werken x'D Sorry Chi (A). En Nighty is veel te awkward om een normale relatie met iemand aan te gaan .w.
Relatie met Ashie zou ook helemaal niet normaal zijn (; Het kan werken hahahahha
Tuurlijk kan dit werken xD. En that's why I said that any normal relationship can not work with Nighty. Dus een weird relatie met Ashie zou wel werken xd *Mijn logica*
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 21:06
I vote for Nighty x Ashie. :'D
---
Durf ik me nog met dit acc in algemene onzin te vertonen? :') At any rate, ze heeft een nieuw setje. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 21:09
I love Snowy's new avatar and sig :3
Firework
StarClan
Tha Eminem!! 881 Actief
CAT'S PROFILE Age: ••Age does not matter now Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 21:12
Appleblossom schreef:
Tallkit schreef:
Lítill schreef:
@Babs; met flippende Leaf al helemaal ;') Nee, het was sws super awesome <3 @Emma; SORRY IS NOT ENOUGH. IT WONT HEAL THE WOUNDS >:C
The ones that Snowy made? *kijkt naar Babs*
Soof, I'll do anything *bigger puppyeyes* ~
Ashie x Nighty? x'D
Mweh. Ik moest kiezen oké? ;3; Someone was going to get hurt. -trekt capuchon over hoofd-
Dat, of ik kill Snowy af en we zijn van alle problemen af. :'D
Kill Snowy? In zekere zin zou dat echt hilarisch zijn x'D Ash en Thrush beiden echt zo van 'ze is van mij, nee van mij, nee van mij, Snowy is… Snowy? Snowy!'
~ Nice setje trouwens
EDIT- Heeft Night ook een nieuw setje? Want ik lief deze a lot!
Laatst aangepast door Firework op wo 26 feb 2014 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt