| The Community || Aanmeldingen&Overleg | |
|
|
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg vr 28 feb 2014 - 19:32 | |
| Lightningrush en Miraclesoul Geaccepteerd |
|
| |
Dani 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg zo 2 maa 2014 - 0:38 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg zo 2 maa 2014 - 14:18 | |
| voor nu geaccepteerd als normale apprentice~:3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg zo 2 maa 2014 - 20:16 | |
| Naam:Shadowkit Geslacht:She-cat Leeftijd:1 moon i think Rang:Kitten Familie:~ Clan:SunshineClan Crush/mate:~ Eventueel plaatje:- Shadowkit:
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg ma 3 maa 2014 - 7:44 | |
| ~ Shadowkit geaccepteerd, ik zet je in het lijstje |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 6 maa 2014 - 13:29 | |
| *bump Xd* Ik dacht voor de borders van Natureclan misschien aan de ene kant met Mistyclan en aan de andere kant dan met Sunshineclan? Dan heeft Mightclan een border met Misty en Sunshine, maar niet met Nature ^^ Als jullie het daarmee eens zijn, natuurlijk ^^" Ik heb trouwens ook een kaart gemaakt van Natureclan: - Kaart:
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 19 maa 2014 - 9:07 | |
| *laat* @bunny, ik ben het daarmee wel eens, als jullie willen kan ik er misschien een erg mislukte kaart van de grenzen maken? |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 19 maa 2014 - 15:45 | |
| @Denise: das goed voor mij, als de anderen dat ook oké vinden ^^ Ik heb trouwens even een snelle schets gemaakt. Als iedereen het ermee eens is kunnen dat de borders worden? Dus dan in het midden Starclan ^^" |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 20 maa 2014 - 9:00 | |
| Ik vind dat wel prima, de anderen ook? |
|
| |
Jamie~ 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 20 maa 2014 - 16:52 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 20 maa 2014 - 17:08 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 20 maa 2014 - 17:09 | |
| Okay, ik zit een beetje te prutsen met de map, maar zo te zien is dat geregeld :3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 20 maa 2014 - 18:00 | |
| Ik wil anders ook wel een apart kaartje van elk territorium maken, als jullie dat willen :3 |
|
| |
Quinty 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 10:50 | |
| Naam: Stripetail Geslacht: Poes Leeftijd: 26 manen Rang: Med. Cat Familie: Followheart (mom) x Willowleaf (dad) Clan: Shinestar Crush/mate: none Eventueel plaatje: - click:
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 10:54 | |
| ~accepted! Ik zet je in het lijstje
@bunny, als je dat wilt, ik heb nu niet wcht veel tijd meer voor de map van alle gebieden door school *zucht* |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 12:37 | |
| Jep, ik zal ook nog ff geen tijd hebben hoor ^^Klein vraagje: wanneer laat je de kittens van Shinestar gboren worden? :3 |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 13:38 | |
| @bunny, ik dacht eraan om dat na de ceremonie te doen. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 16:03 | |
| Dat is helemaal oké voor mij ^^ |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 maa 2014 - 16:10 | |
| Ik ben nu al bezig om die te faan schrijven, dus het zal al snel gebeuren. Na de ceremonie laat ik Shine de Nursery intrekken dus echt snel al ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg | |
| |
|
| |
|