| The Community || Aanmeldingen&Overleg | |
|
|
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 19:07 | |
| Kan je gewoon al beginnen met je rpg topic? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 19:08 | |
| Je mag je RPG topic gewoon aanmaken. ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 19:20 | |
| Naam: Echopaw Geslacht: Kater Leeftijd: 7 Moons Rang: Apprentice Familie: Skyline {Father || RIP} & Ashtree {Mother || RIP} || Cometpaw {Brother || RIP} & Teardrop {Sister || RIP} Clan: MistClan Crush/mate: x Eventueel plaatje: Klik |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 19:38 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 19:59 | |
| Naam: Cypressdance Geslacht: She-cat Leeftijd: 15 Moons Rang: Cat/Warrior Familie: ~ Clan: NatureClan Crush/mate: ~ Eventueel plaatje: ~
Naam: Lightningrush Geslacht: She-cat Leeftijd: 15 Moons Rang: Sorrow/Warrior Familie: ~ Clan: MightClan Crush/mate: ~ Eventueel plaatje: ~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:06 | |
| Cypressdance is geaccepteerd ~~
|
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:08 | |
| Echopaw is geaccepteerd, Hij word toegevoegd in de lijst ~ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:11 | |
| Naam:Mistheart Geslacht:She-cat Leeftijd:19 moons Rang:Deputy? Familie:Fallentail(Dad. R.I.P) Lightmist(Mother R.I.P) Shinepaw(sister R.I.P) Clan:Sunshineclan Crush/mate:~ Eventueel plaatje:- Mistheart:
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:14 | |
| ~Mistheart, accept, ik zet je even op mn mentale lijstje voor Deputy. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:23 | |
| Naam: Icekit~Paw~Cream Geslacht: Poes Leeftijd: 23 moons Rang: Kitten Familie: / Clan: Sunshineclan Crush/mate: Nog geen Eventueel plaatje: - icecream:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:24 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 20:26 | |
| ~icecream, accepteerd, ik zet je op het lijstje, ik zal de rgp snel aanmaken |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg wo 26 feb 2014 - 21:17 | |
| Naam: Burstfur Geslacht: Female Leeftijd: 27 moons Rang: (Deputy?) Warrior Familie: They all died. Clan: Misty Clan Crush/mate: None jet. - Eventueel plaatje:
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 feb 2014 - 13:52 | |
| Naam: Miraclesoul Geslacht: kater Leeftijd: 25 moons Rang: Warrior Familie: Dreamheart x Dusksong Clan: Mightclan Crush/mate: open :3
Eventueel plaatje: https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/64o6yp.jpg
NOTE; SunshineClan's RGP is open~
Laatst aangepast door Stormypaw op do 27 feb 2014 - 14:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 feb 2014 - 14:54 | |
| Ik zou persoonlijk het graag zien dat de hoge rangen worden opgevuld door mensen die zelf nog geen clan hebben, zodat iedereen mee kan doen. (: Maar de eindbeslissing laat ik bij de clanleaders. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 feb 2014 - 14:55 | |
| Ah, oke ik verander het wel anders dan nu. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 feb 2014 - 16:03 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik zou persoonlijk het graag zien dat de hoge rangen worden opgevuld door mensen die zelf nog geen clan hebben, zodat iedereen mee kan doen. (: Maar de eindbeslissing laat ik bij de clanleaders.
Ow Xd Klein beetje te laat :'3 We zoeken trouwens nog steeds een medicine cat apprentice (healing cat apprentice) bij natureclan ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg do 27 feb 2014 - 16:38 | |
| Miraclesoul is geaccepteerd en word toegevoegd in de lijst ~
Kleine note;; Ghostbranch van Isa is Medicine Cat ~:3
eDIT;; Sorry Burstfur, ik zag je per ongeluk over het hoofd D: Ik noteer dat je eventueel deputy wilt worden, voor nu warrior ~ |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg vr 28 feb 2014 - 15:53 | |
| Naam: Rosepaw > Roseleaf Geslacht: She-Cat Leeftijd: 6 Moons Rang: Growing Healing Cat? Familie: Leafbloom [Mother, R.I.P.] x Unknown [Father] Clan: NatureClan Crush/mate: x Eventueel plaatje: Klik & Klik
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg vr 28 feb 2014 - 19:07 | |
| Geaccepteerd~ Ik hou je voor nu nog even in gedachten als Healing cat apprentice, vooral omdat er net een ceremonie geweest is, maar je zult het in de rpg wel te weten komen denk ik ^^ Je mag wel gewoon posten etc. Enzo natuurlijk :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Community || Aanmeldingen&Overleg | |
| |
|
| |
|