I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dyingblack
StarClan
I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 16:36

Dyingpaw

"Dyingpaw wacht!" Blijkbaar was Cinderpaw achter hem aan gestrompeld. Hij liet zijn kopje zakken en wachtte even, tot Cinderpaw hem ingehaald had. De zwarte kater keek om. Zijn blauwe ogen ontmoetten de hare, en meteen keek hij weg. "Ik.. Ik kan het niet, Cinderpaw..", fluisterde hij. Een traan rolde over zijn wang en drupte op de grond. "Het is te veel voor me.." Hij keek de grijze poes weer even aan voor hij langzaam verder liep naar de uitgang. Als ze achter hem aan ging, zou hij haar misschien een kans geven..
TAG: Cinderpaw.WORDS: 92NOTES: Sorry, beetje korter dan normaal :O
©Kuksie
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 17:01

De zwarte kater keek om,in haar ogen. Meteen draaide de kater zijn kop weg. "Ik.. Ik kan het niet, Cinderpaw..", fluisterde hij. Een traan rolde over zijn wang en drupte op de grond. "Het is te veel voor me.." Hij keek haar even aan voor hij verder liep,richting de uitgang. Koppig strompelde ze achter hem aan. 'Je kunt me toch een kans geven?',antwoordde ze koppig. Als het moest zou ze hem volgen,nee beter! Stalken!

~Geeft niet,maakt het toch grappig XD

Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 19:16

Dyingpaw

Je kunt me toch een kans geven?", antwoordde de grijze poes koppig. Hij hoorde dat ze achter hem aan bleef lopen, maar Dyingpaw kon ook koppig zijn. Zonder antwoord te geven liep hij verder, steeds sneller, tot hij al huilend naar de uitgang rende. Maar voor hij erbij aankwam, stortte hij in. Hij zakte letterlijk door zijn poten. Waarom deed Dyingpaw dit haar aan? Aan zowel Cinderpaw en Stormypaw? Op dit moment wou hij gewoon DOOD! Dood!, gilde hij, zo hard hij kon. Niet meer leven in deze wereld die hem alles leek te geven op exact het verkeerde moment, ervoor zorgen dat iedereen om hem heen hem iéts wou.. Ergens voor wou.. En toen werd het zwart voor zijn ogen.
TAG: Cinderpaw.WORDS: 122 NOTES: Hij stort compleet in Xd Wat doe ik hem toch aan x'd
©Kuksie
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 19:25

Ze volgde de kater nog steeds. 'Dyingpaw...',probeerde ze. Ze keek de kater aan die ook koppig bleef doorlopen. Hij gaf geen antwoord en begon te rennen. Ze probeerde hem achter na te gaan. Echter schrok ze toen doe kater ineen zakte. Ze strompelde snel naar hem toe. 'Dying?',vroeg ze bezorgd. 'Dood!',gilde de kater. 'Dyingpaw! Rustig! Kalmeer even!',sprak ze rustig. Toen de kater buiten bewustzijn was sleepte ze en pakte ze(beide half) hem mee naar de Medicine Cat den. Ze legde de zwarte kater met moeite neer op haar nestje en ging wat achteruit waar ze ging zitten.

~Arme Dying,gelukkig is Cinder toch behulpzaam~

Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 20:20

Dyingpaw

Er kwam schuim uit zijn bek toen Cinderpaw hem terug naar de medicine cats den sleepte. Dyingpaw verzette zich niet, hij bleef levenloos en met kwijl uit zijn bek liggen. Zijn ogen stonden bewolkt en ondoordringbaar toen hij ze weer opendeed. Vaag hoorde hij Cinderpaw nog iets kalmerends zeggen, maar eigenlijk kon het hem allemaal niet schelen. Toen ze in de medicine cats den waren, bleef hij gewoon liggen. Er kwam geen teken van leven van de zwarte kater. het enige waaraan je kon zien dat hij wel degelijk nog leefde, was aan zijn ademhaling, die snel en gejaagd doorging.
TAG: Cinderpaw.WORDS: 100 NOTES: Net beslist dat 'ie een of andere gekke ziekte heeft en dus een tijdje bij Cinder in de medicine den blijft liggen, hehehe En misschien moeten we er is een medicine cat bijhalen? Xd >D
©Kuksie
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 20:26

Ze keek naar de zwarte kater en gaf hem even een paar likken over zijn oor. 'Ik haal Brindlepool er even bij',mompelde de jongen poes en liep naar buiten opzoek naar de Medicine Cat die haar zou kunne helpen.

~Even Flut maar makkelijker om even zo aan te geven voor hulp,zal dit topic ook even melden voor hulp.~

Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 20:14

Brindle stapte uit haar den en strekte even haar poten. Ze kwam aardig wat kruiden te kort, maar met deze sneeuw waren ze moeilijk te vinden. Het witte pak had het gehele landschap bedekt waardoor ze de kruiden zelfs moeilijk kon ruiken, als ze er überhaupt wel waren. Brindle liep verder voor een klein rondje door het kamp, om te kijken of ze nog ergens nodig was. Plotseling kwam Cinderpaw naar haar toe. Fronsend keek ze haar aan. ''Kan ik je ergens mee helpen, Cinderpaw?'' vroeg ze en wachtte op een antwoord van de apprentice.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 20:22

''Kan ik je ergens mee helpen, Cinderpaw?''vroeg Brindlepool toen ze naar haar toe hinkte. 'Dyingpaw is ineengezakt voor de Campingan,ik heb hem naar je den gebracht. Er druipt schuim uit zijn bek en hij riep 'dood',en hij ademt ook snel.', vertelde ze snel aan de Medicine Cat. Ze hinkte richting de den naar Dyingpaw toe. Hopend dat de kater niks ergs had.

Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 19:42

De zwarte kater ademde gejaagd door zijn neusgaten. Tonnen schuim stroomden uit zijn bek en zijn ogen rolden weg in zijn oogkassen. Het leek eeuwen te duren, maar uiteindelijk zag hij de grijze schim van Cinderpaw terugkeren met Brindlepool. Nu hij dat wist, viel de zwarte kater zachtjes in slaap, hoewel zijn speekselklieren nog steeds van geen ophouden wisten.

~Eventjes topicje afronden voor Dying ^^Dying is dus nu het topicje uit Wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}   I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw} - Pagina 2 Icon_minitime

I heard from your accident.. Is everything okay? {Cinderpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: