|
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: {Check for her kittens} ma 24 feb 2014 - 17:37 | |
| Hallo beste mensen! Zoals jullie hier zien ga ik Leafstorm dus weer oppakken. Ter informatie: Leafstorm is de zus van Spottedleaf en ze hebben nog een onbekende zus: Honeyblossom. Ze heeft twee nestjes kittens gehad, de 1e was van Fearlightning, die al niet meer leeft, en de andere is van Blithesoul. In dit topic heb ik dus even een check voor haar kittens, gezien ik alles weer even op rolletjes wil hebben! Als te veel kittens van het 2e nest zich niet melden zullen er eventuele nieuwe gekozen worden!
1e nest: Whisperpaw - Viktor - gemeld.
2e nest: Pearkit - Daan - gemeled Fearkit - Viktor - gemeld Sootkit - Charlie - nog niet gemeld Icekit - Hanna - gemeld Finchkit - ? - nog niet gemeld Fadingkit - Melissa - gemeld
Jullie hebben de tijd om je te melden tot zaterdag, zo niet, dan zullen we de aanmeldingen openen voor nieuwe kittens - dit is alleen als er meer dan 3 mensen van het laatste nest niet gemeld hebben.
Laatst aangepast door Leafstorm op do 27 feb 2014 - 7:03; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} ma 24 feb 2014 - 18:47 | |
| Ice meld zich :'3 sorry, ik was d'r helemaal vergeten... |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} di 25 feb 2014 - 7:00 | |
| Het geeft niet hoor Hanna ;D Het hele nest was een beetje vergeten x'D |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} wo 26 feb 2014 - 13:48 | |
| Ik meld Fadingkit |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} wo 26 feb 2014 - 17:26 | |
| Super! De rest heeft tot zaterdag om zich te melden! |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} wo 26 feb 2014 - 18:12 | |
| Whisperpaw & Fearkit melden zich (; |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} vr 28 feb 2014 - 21:14 | |
| De andere 2 kits hebben nog tot morgen 17:00 om zich te melden! |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 10:48 | |
| Naja ik denk niet dat ze zich nog gaan melden, so het 2e nestje bestaat nu alleen nog maar uit: Pearkit, Fearkit, Fadingkit & Icekit ;D Ik zou willen vragen om de kittens op 3 moons te zetten, en ze uiteraard actief te gaan maken! |
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 10:57 | |
| Ik ga Fadingkit wel actief maken maar ik heb nu nog een hoop huiswerk, gaat het hele verhaallijn met Leafstorms dood trouwens nog door? Daar was ze wel een beetje voor gemaakt en anders weet ik niet echt wat ik met haar moet doen |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 11:12 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 12:39 | |
| @Melissa, ik ben er nog niet zeker van hoe ik dat ga doen, maar Leafstorm gaat wel dood ja ;D Ik wacht nog even af hoe het gaat lopen met de nieuwe verhaallijn deze Leafbare, want misschien komt ze wel om in een gevecht ofzo. Maar, voorlopig blijft ze nog even leven ;D |
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 14:32 | |
| Dan is het goed xD het maakt niet echt uit hoe het gebeurt, maar dan heb ik in iedergeval geen problemen met inspirstie enzo en kan zij actief blijven fijn trouwens dat ze dan weer actief wordt en dat het dan toch allemaal door gaat |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} zo 2 maa 2014 - 14:35 | |
| okay, ik ga met d'r posten ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Check for her kittens} | |
| |
|
| |