Frenzy - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Frenzy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blossom •
Member
Frenzy - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Frenzy   Frenzy - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 22:50

Appleblossom beet licht op haar lip terwijl ze nadacht. Nergens was dus veilig. Dan moest ze het risico dus nemen...? Er was altijd de kans dat er iets mis ging en haar kennende, zochten de problemen haar toch al op. Ze zuchtte mentaal lichtjes. Het was niet anders, ze had dit leven gekozen en ze moest doorleven. Want terug naar de Riverclan kon ze toch niet meer. Als verrader zou ze nooit meer opgenomen worden in hun rangen. Zeker niet nu ze wist wat er van haar moeder was geworden. Maar ze trok haar kop met een ruk op toen ze hoorde wat Silverthorn vertelde. "Ik zou best samen met je willen jagen, of zelfs voor je jagen, als je je hier wilt verschuilen," zei ze aarzelend. Vol ongeloof staarde Appleblossom de poes aan. "Maar ik ben maar een oude kat en... en kan nauwelijks mezelf in leven houden. Ik vrees dat ik meer een last zou zijn dan een hulp." De poes beet weer lichtjes op haar lip. "Dat wil ik ook niet! Ik wil niet een last zijn voor nog een kat en ik weiger dan ook dat nog te zijn. Dus het spijt me, ik zou uw aanbod niet eens willen aannemen. Ik ben een rogue geworden en zal het dus ook op mijn eigen houtje moeten redden." Haar pels ging iets omhoog staan en het was duidelijk dat ze niet zo heel erg veel vertrouwen had in haar eigen ideeën, maar het was een begin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Frenzy - Pagina 2 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Frenzy   Frenzy - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 12:03

Silverthorn wist niet of ze zich beledigd of opgelucht moest voelen, toen Appleblossom haar aanbod afsloeg. Ze besloot voor het laatste te gaan. Appleblossom had een punt – ze was nu een Rogue en moest voor zichzelf kunnen zorgen. Gevaar of niet. Silverthorn knikte begrijpelijk naar Appleblossom en zag dat de poes zichzelf nog niet helemaal overtuigd had van haar eigen kunnen. Silverthorn besloot dat het minste wat ze kon doen, was dat ze Appleblossom een beetje vertrouwen mee kon geven. ‘Ik weet zeker dat je een goede Rogue zult worden, Appleblossom,’ zei ze vriendelijk. ‘De eerste maan zal het natuurlijk moeilijk zijn, nu alle herinneringen nog vers in je geheugen zitten, maar het zal steeds makkelijker gaan, dat zul je zien. De herinneringen zullen nooit... misschien nooit helemaal verdwijnen, maar je zult er mee leren leven, dat weet ik zeker.’ Ze nam een korte pauze en vervolgde toen, haast dwingend, maar eerlijk en oprecht, alsof ze het tegen haar eigen familie had: ‘Je bent een sterke kat Appleblossom. Je bent van ver gekomen en hebt veel meegemaakt... Beloof me dat je zult proberen die herinneringen te gebruiken als een bron van kracht en niet als een zwakte.’ In stilte dacht ze daarachteraan: Beloof me dat je het anders zult doen dan ik.
En toen gaf ze, geheel tegen haar eigen principes en angsten in, voorzichtig een opbeurend kopje tegen Appleblossom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden

Frenzy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: