|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. do 6 maa 2014 - 11:54 | |
| "Goed gedaan Summerpaw"zei Springleaf want hij zag dat ze het heel goed en voorzichtig gedaan had. "Je begint al een echte medicinecat te worden" vervolgde hij." De volgende keer wordt het moeilijker want dan moet je een gebroken poot genezen. En ik weet hoe lastig dat is." |
|
| |
Ash 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. do 6 maa 2014 - 20:36 | |
| ''Ik aanvaard het dat u mee gaat. Maar weet u zeker dat u sterk genoeg bent voor de reis naar de Moonpool?''. Silver lachte zwakjes als reactie op haar vraag. Ze had in vele situaties stand gehouden tegen het kwaad, bestond uit krachten die werden overschat. Ze was wijs, intelligent maar toch gekleineerd door haar zwakke uiterlijk. Binnen in haar groeide er een beest die zich alleen laat voeden met ervaring. Silver ontblootte haar tanden en keek haar geamuseerd aan. "Ik, SilverDawn, ben in vele situaties belandt, o' grote leader," Haar ogen kleurde donkerder van tint terwijl ze een kort lachje liet glijden over haar lippen. "Een kat kent alleen haar krachten, wanneer ze haar zwakte confronteert. En u moet me geloven, ik had een grote zwakte voor avontuur," |
|
| |
Ash 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. do 13 maa 2014 - 22:50 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. vr 14 maa 2014 - 18:20 | |
| Summerpaw - Med. cat Apprentice - Camp
Summerpaw was net klaar met het verzorgen van Shadowstone's poot toen hij werd weggeroepen en Springleaf kwam aanlopen "Goed gedaan Summerpaw" de kattin straalde van trots en luisterde aandachtig wat de kater verder te zeggen had "Je begint al een echte Medicine Cat te worden. De volgende keer wordt het moeilijker want dan moet je een gebroken poot genezen. En ik weet hoe lastig dat is." ze knikte begrijpelijk en mauwde "Bedankt Springleaf!" |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. za 15 maa 2014 - 8:47 | |
| |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. ma 17 maa 2014 - 19:57 | |
| |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. di 18 maa 2014 - 16:24 | |
| Real name: Denise Cat name: Dovewing Cat gender: Female Karakter cat: Dovewing is een rustige, aardige she-cat. Ze houdt totaal niet van gevechten maar als het moet, vecht ze voor haar clan met haar leven. Gewenste rang: Warrior Uiterlijk: - Spoiler:
Leeftijd: 15 moons Extra: nope
Laatst aangepast door Stormypaw op di 18 maa 2014 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Moonclan. di 18 maa 2014 - 18:15 | |
| Denise, Hollyflame is al deputy. {Hollyflame is mine btw} |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. di 18 maa 2014 - 18:28 | |
| Whoops, foutje. Ga ik veranderen |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. za 22 maa 2014 - 18:16 | |
| ~~Accept~~ . |
|
| |
Ash 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. zo 13 jul 2014 - 11:51 | |
| Silver kwam stappend op het grote bevolkte kamp aan en ging in de dansende schaduwen van de takken en bomen staan, zittend op een grote uitstekende boomwortel terwijl ze een van haar sierlijk witte poten ophief en langzaam en grondig begon schoon te maken met haar rozige kleine tong. Ze keek nonchalant op over het kamp en haalde verveeld haar adem in. Er waren nu al dagen verstreken waarin er niets omging. Er melde zich vele poezen en katers, maar avontuur bleek er niet echt in te zitten. Jagen kon ze niet, omdat haar maag nog gevuld was van het vogeltje die ze eerder uit zijn lijden verloste. De elder liet zich zakken tegen de grote uitstekende boomwortel en telde de seconde van rust na. "Zelfs rust blijkt de honger in me niet te stillen, de honger naar avontuur." Verzuchte de poes. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. zo 13 jul 2014 - 12:50 | |
| Real name: Je kent me al xD Izza dus of Isabelle, what u want Cat name: Firetwist xD ik kon het niet laten Karakter cat: Firetwist is een rustige, vriendelijke kat, maar een sterke. Je kunt hem nauwelijks pist maken, maar als hij het is, berg je dan maar! Hij is een redelijke jager en een goede vechter. Gewenste rang: Warrior Uiterlijk: https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/eioad4.jpgLeeftijd/Age: (Die van mijn kat of van mij?) Kat=6jr ikzelf=11jr met 2 jr RPG-ervaring Extra: ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Moonclan. | |
| |
|
| |
|