Moonclan. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Moonclan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Springleaf
Member
Moonclan. - Pagina 3 DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 11:54

"Goed gedaan Summerpaw"zei Springleaf want hij zag dat ze het heel goed en voorzichtig gedaan had. "Je begint al een echte medicinecat te worden" vervolgde hij." De volgende keer wordt het moeilijker want dan moet je een gebroken poot genezen. En ik weet hoe lastig dat is."  happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:36

''Ik aanvaard het dat u mee gaat. Maar weet u zeker dat u sterk genoeg bent voor de reis naar de Moonpool?''. Silver lachte zwakjes als reactie op haar vraag. Ze had in vele situaties stand gehouden tegen het kwaad, bestond uit krachten die werden overschat. Ze was wijs, intelligent maar toch gekleineerd door haar zwakke uiterlijk. Binnen in haar groeide er een beest die zich alleen laat voeden met ervaring. Silver ontblootte haar tanden en keek haar geamuseerd aan. "Ik, SilverDawn, ben in vele situaties belandt, o' grote leader," Haar ogen kleurde donkerder van tint terwijl ze een kort lachje liet glijden over haar lippen. "Een kat kent alleen haar krachten, wanneer ze haar zwakte confronteert. En u  moet me geloven, ik had een grote zwakte voor avontuur,"
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 22:50

No Respond :$
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 18:20

Summerpaw - Med. cat Apprentice - Camp

Summerpaw was net klaar met het verzorgen van Shadowstone's poot toen hij werd weggeroepen en Springleaf kwam aanlopen "Goed gedaan Summerpaw" de kattin straalde van trots en luisterde aandachtig wat de kater verder te zeggen had "Je begint al een echte Medicine Cat te worden. De volgende keer wordt het moeilijker want dan moet je een gebroken poot genezen. En ik weet hoe lastig dat is." ze knikte begrijpelijk en mauwde "Bedankt Springleaf!"
Spotnose
Member
Lore
137

CAT'S PROFILE
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 8:47

Aanmeldlijstjes:
Real name: Lore
Cat name: Bubblekit
Karakter cat: Vrolijk, ondeugend, slim
Gewenste rang: kit
Uiterlijk: https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/tan8ck.jpg
Leeftijd/Age: 3 moons
Extra:
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 19:57

~~Accept~~  cool happy happy wink 
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 16:24

Real name: Denise
Cat name: Dovewing
Cat gender: Female
Karakter cat: Dovewing is een rustige, aardige she-cat. Ze houdt totaal niet van gevechten maar als het moet, vecht ze voor haar clan met haar leven.
Gewenste rang: Warrior
Uiterlijk:
Spoiler:
Leeftijd: 15 moons
Extra: nope

Laatst aangepast door Stormypaw op di 18 maa 2014 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 18:15

Denise, Hollyflame is al deputy.
{Hollyflame is mine btw}
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 18:28

Whoops, foutje. Ga ik veranderen
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 18:16

~~Accept~~ Wink.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 11:51

Silver kwam stappend op het grote bevolkte kamp aan en ging  in de dansende schaduwen van de takken en bomen staan, zittend op een grote uitstekende boomwortel terwijl ze een van haar sierlijk witte poten ophief en langzaam en grondig begon schoon te maken met haar rozige kleine tong. Ze keek nonchalant op over het kamp en haalde verveeld haar adem in. Er waren nu al dagen verstreken waarin er niets omging. Er melde zich vele poezen en katers, maar avontuur bleek er niet echt in te zitten. Jagen kon ze niet, omdat haar maag nog gevuld was van het vogeltje die ze eerder uit zijn lijden verloste. De elder liet zich zakken tegen de grote uitstekende boomwortel en telde de seconde van rust na. "Zelfs rust blijkt de honger in me niet te stillen, de honger naar avontuur." Verzuchte de poes.
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 12:50

Real name: Je kent me al xD Izza dus of Isabelle, what u want
Cat name: Firetwist xD ik kon het niet laten
Karakter cat: Firetwist is een rustige, vriendelijke kat, maar een sterke. Je kunt hem nauwelijks pist maken, maar als hij het is, berg je dan maar! Hij is een redelijke jager en een goede vechter.
Gewenste rang: Warrior
Uiterlijk: https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/eioad4.jpg
Leeftijd/Age: (Die van mijn kat of van mij?) Kat=6jr ikzelf=11jr met 2 jr RPG-ervaring
Extra: ~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 3 Icon_minitime

Moonclan.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: