Moonclan. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Moonclan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Hurricanesteps
Member
Moonclan. - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 16:32

''Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich bij de High Stone verzamelen voor een clanvergadering!'' hoorde Hollyflame zachtjes. Meteen stopte ze met jagen en keek in de richting van de stem. Het was Moonstar, de leader. De reden waarom hij de katten bijeen riep kon ze zo snel niet bedenken. In een drafje liep ze in de richting van de High Stone. Echter zodra ze besefte dat dit nog wel eens belangrijk kon zijn veranderde het drafje in hard geren. Ze rende zo hard als ze kon, ze mocht dit niet missen. Nog net op tijd kwam Hollyflame aan bij de High Stone. ''Zoals jullie weten moet ik vandaag nog mijn nieuwe commandant benoemen. En dat ga ik nu ook doen. Ik spreek deze woorden voor de Starclan,zodat de geesten van onze voorouders het kunnen horen en mijn keuze goedkeuren. Mijn nieuwe Deputy is Hollyflame. Je hebt bewezen mij loyaal te zijn en de clan te beschermen met je leven. Jij zal mij opvolgen als leader en de clan later kunnen leiden,'' hoorde ze Moonstar zeggen. Haar bek viel open van verbazing, dit had ze zeker niet verwacht. Met grote ogen keek ze Moonstar aan, ze wist niet goed waarom zij juist de deputy was geworden. Er waren nog zo vel andere katten die het op z'n minst net zo goed zouden doen als zij. Maar zij was gekozen, dus nu moest ze het waarmaken ook. Snel sloot ze haar bek en gaf een kort knikje naar Moonstar. "Goede keus Moonstar!" hoorde ze achter haar. Het was Shadowstone, een kater uit de clan. Kort knikte ze ook naar deze kat. ''Laat Starclan me bijstaan op de weg van Deputy!'' riep ze.

OOC: Hey niet beginnen zonder mij, ik heb deze week nog school hoor XD
Oja het is HollyFLAME en niet HollyLEAF voor de duidelijkheid....
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 16:51

Sorry Razz. Ik was vanmorgen even verstrooit  lol 

Moonstar hoorde een bijval van Shadowstone: " Goede keus Moonstar!". Moonstar wierp hem een dankbare blik en richtte zich tot Hollyflame. '' Het is niet erg als je moet wennen aan het Deputy zijn. Daar zal ik je gerust de tijd voor geven ''. Zei ze zachtjes tegen hem. Moonstar wou nog één ding tegen haar clan vertellen: ''Ik ga vanavond ook naar de Moonpool bij de Moonwaterfall. Ik wil graag de Starclan spreken. Zou een clankat mee willen gaan om mij te begeleiden naar de Moonpool?''. Moonstar wachtte even op andwoorden. Zei was ondanks haar sterke eigen wil nooit het type geweest die katten zomaar uitkoos. Ze was eerder het type om eerst te kijken wie wou en wie niet... Zelfs in moeilijke tijden. Moonstar zou de Starclan graag snel willen spreken... Ze wist niet waarom... Maar ze voelde onraad in de lucht hangen...

Ik heb best wel zin in een verhaallijntje Razz. Iemand ideeën? Pb ze ff Wink.
NightShadow
Member
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 17:01

Blub even tussendoor ~ Hollyflame is een she-cat dus een zij ~ volgens mij ben je nog steeds een beetje verstrooit
Sorry dat ik de hele tijd op andere accounts aan het reageren ben btw... (ergens in m'n OS kun je wel zien wat allemaal mijn accounts zijn)

Ik heb teveel verhaallijn ideeën...
Maar k zal je wel ff een pm sturen met een kort ideetje van me
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 17:10

''Zucht'' je hebt gelijk  Rolling Eyes .

Maakt niet uit hoor Wink.

En nice Wink. Ik heb namelijk geen ideeën Sad.
NightShadow
Member
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 17:33

En wat vind je er nou van? (m'n verhaallijntjes?)
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 23:33

Silver' staart golfde mee met de wind om de perfecte harmonie te vinden in haar hoofd, haar zachte neurie die haar ervan weerhield om weg te varen met de rust in haar hoofd. Na enkele secondes sprak Sprucetail eindelijk naar de ervaren poes. "Niets goed.Nu de bladkaal zo streng is moeten we bij de twolegplace en de horseplace gaan jagen...'' Ze sloot haar ogen en concentreerde zich op elk woordje dat uit de mond van Sprucetail kwam, heel nauwkeurig volgde ze elke klank, elk woord en elke zin. Alsof ze al verwachtte wat hij zou zeggen. ''Het is eigenlijk niet alleen het jagen...Maar Moonstar moet voor maanhoog een nieuwe commandant hebben benoemt...En ik hoop eigenlijk dat ik dat word...'' Silver' mondhoeken schoten zacht omhoog, licht geamusseerd door de woorden van de krijger zakte ze door haar poten om de rust te bewaren in haar lichaam. ''Eh... Sorry'' Ze hoorde meteen de onzekere toon in zijn stem rillen, alsof de woorden die hij vrijsprak schaamte opwekte. Silver lachte zwakjes en liet haar tong over haar scherpe snijtanden glijden. "Maak je geen druk, warrior,, Ze haalde diep adem en sloot haar ogen voor een paar secondes. "Er is geen reden om je excuses te bieden, er is geen fout die je begaan hebt,, Silver' oren tintelde zacht en draaide om, om de zwakke trillingen van de verte op te nemen. ''Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich bij de high stone verzamelen voor een clanvergadering!'' Silver grijnsde en knikte naar Sprucetail "Het ziet ernaar uit dat de baas ons roept, laten we dan maar snel beantwoorden. Haar poten duwde zich in de grond om zo nonchalant mogelijk over te komen en liep ze gracieus, met haar kin opgeheven naar Moonstar om zich aan te bieden.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 23:35

{Sorry voor de late reactie, ik had het vandaag nogal druk met studeren voor morgen. Proefwerken, So's en Mo's te maken}

XAsh
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 7:39

Maakt niet uit joh Wink. Ik was ook gwn te ongeduldig dat ik meteen wou beginnen.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 7:55

{Nee nee, het lag totaal niet aan jou. Ze hebben mij die proefwerken en so's + Mo's echt veel te laat opgegeven waardoor alles zo moeilijk gaat}
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 8:54

Summerpaw

Summerpaw wou net het kamp uitlopen om te zoeken naar kruiden toen ze de stem van Springleaf, haar mentor, hoorde. Ze stak verrast haar kopje, draaide haar oren en liep naar de kater toe. "wat is er Springleaf?" niet veel later kwam er een kater aan, hij leek een manke poot te hebben wat de jonge she-cat noeuwsgierig maakte hoe dat kwam. Uit de zin op te maken leek de kater haar nog niet op te merken "Eh, Springleaf? kan je mijn poot verzorgen want hij is gewond geraakt toen ik bij de Cliff was om even uit te rusten voor de ceremonie." verwachtingsvol keek Summerpaw naar haar mentor, benieuwt wat hij zou zeggen. "Dat wil ik wel doen maar ik denk dat het een goede oefening is voor Summerpaw. Niet waar Summerpaw?" Springleaf keek haar verwachtingsvol aan "Doe jij het maar Summerpaw." ze knikte enthousiast en mauwde "Oke Springleaf!" ze begeleide Shadowstone naar haar den en begon de goede kruiden te zoeken, welke waren: Smeerwortel, voor als hij misschien zijn been had gebroken, Goudsbloem, want van zo een val is er wel jammer genoeg een wond. 

~ sorry dat ik zo laat ben. Ik had nog niet gezien dat de rgp er al was.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 16:47

Silver' gedachte was ver van aarde, haar geaarde geest had zich los gewikkeld en liet zich branden aan de schoonheid van de geestelijke wereld, daar waar ze non-stop kon denken, daar waar haar geheugen werd opgeslagen. De woorden van Moonstar galmde nog een paar keer door haar hoofd om de verandering te kunnen accepteren. ''Zoals jullie weten moet ik vandaag nog mijn nieuwe commandant benoemen. En dat ga ik nu ook doen. Ik spreek deze woorden voor de Starclan, zodat de geesten van onze voorouders het kunnen horen en mijn keuze goedkeuren. Mijn nieuwe Deputy is Hollyleaf. Je hebt bewezen mij loyaal te zijn en de clan te beschermen met je leven. Jij zal mij opvolgen als leader en de clan later kunnen leiden'' Silver opende haar ogen en voelde haar geest weer terug stormen in haar lichaam. Haar zilver blauwe ogen glimlachte naar haar prooi die onopmerkelijk stond rond te rennen, hupsend en dansend met de wind.  Silver zorgde ervoor dat haar geur uit de wind bleef. Ze voelde haar nagels al uitsteken, klaar om aan te vallen. Maar geduld verijsde zich als een meester jager. Ze was nu zo dichtbij dat ze haar smaakpapillen kon voelen tintelen. "Jammer dat het zo moet eindigen met je wereld, maar geen zorgen, ik verlos je wel uit je lijden, en ook wel snel,, De aanval weergalmde nog een paar keer door de bossen heen, het zwakke geluid van de konijn ebde weg naar mate Silver hem leven aan het villen was. "Het was mij een eer, rust in vrede,, Ze sloot haar tanden in de hals van haar avondmaal en liep met de zelfde kalmte weer terug naar het kamp.
Ermine
Member
Moonclan. - Pagina 2 2u637l3
Anouk
35
Actief
Piece by piece, I'm collecting myself off the ground where you abandonned me. Piece by piece I'll fill the holes that you burned in me at six moons old.

CAT'S PROFILE
Rank:
Ermine
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:16

Half slapen sjokte Hollyflame door het bos, vannacht had ze amper geslapen. Met haar gedachten was ze nog steeds bij het feit dat ze nu Deputy was geworden. Kort zuchtte ze waarna ze wat met haar kop schudde. Moonstar vertrouwde haar deze rang toe, nu moest ze het waarmaken ook. Ze zou zo veel doen als ze kon om de clan te beschermen, en de andere een goed leven te laten lijden. Stevig doorstappend liep Hollyflame naar het gebied waar ze zou gaan jagen vandaag. Ze wist best dat het misschien beter was om aan Moonstar te vragen wat ze nou precies moest doen als Deputy. Echter had ze hier geen zin in en was gewoon gaan jagen. In de verte zag ze een witte kat aankomen, waarna ze meteen haar neus de lucht in stak. Moonclan... Aan de geur van de kat te ruiken was het een kat van haar clan. "Hallo silver," zei Hollyflame redelijk vrolijk zodra ze de kat herkende.

OOC: Moest gwn even snel reageren... en weet dus dat het flut is
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:35

"Hallo Silver," Silver spitste haar oren en hoorde een vaag bekende stem trillen op haar trommelvliezen. Ze knielde neer en verloste haar avondmaal uit haar hongerige snijtanden en liet het dode dier rusten op de grond. Ze keek opzij en liet haar zilver blauwe ogen rustte op de naderende poes. Ze plantte haar achterste op de grond en keek haar met volle aandacht aan, elk detail van haar bestaan die kalmpjes maar toch mentaal gedeerd naar haar toe wandelde. "Het is me een eer, Hollyflame,, Silver sloot haar ogen en knikte zacht met haar hoofd als teken van een eervolle groet. "Wilt het u lukken met de jacht?,, De zachte tonen van haar stem sidderde als het ware over haar tong, als blijk dat ze geamuseerd was van haar plotselinge bezoek.

{OCC: Geeft niet hoor, en zo slecht was het niet}
Hurricanesteps
Member
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:46

De witte she-cat sloot haar ogen en knikte zacht. "Wilt het u lukken met de jacht?" vroeg deze vervolgens aan haar. Hollyflame zette nog een paar stappen in de richting van de kattin. "Nou.. ikk heb niet zo fantastisch geslapen dus kan er niet altijd met m'n hoofd bij blijven," antwoorde Hollyflame op de vraag van de andere kat. "En noem me alstublieft niet u. Dat hoefde je eerst niet en nu ik Deputy ben hoeft het ook niet hoor. Eigenlijk moet ik u met u aanspreken omdat je altijd respect moet hebben voor Elders," zei ze vervolgens. Dit was echter misschien niet het slimste om te zeggen, sommige katten zouden het als een belediging aannemen. Zacht zuchtte ze en keek kort naar de grond. Daar zag ze een dood konijn liggen, deze had SilverDawn waarschijnlijk gevangen. "Zo te zien heb jij wel een goede jacht gehad," zei Hollyflame op een vriendelijke en rustige toon.

OOC: Hopelijk is het niet verwarrend dat ik met meerdere accounts reageer.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:05

Silver' staart krulde om haar poten terwijl de she-cat zwak knikte naar haar. "Nou.. ikk heb niet zo fantastisch geslapen dus kan er niet altijd met m'n hoofd bij blijven," Silver' ogen gaven een kleine kick van onrust. Ze liet de scherpte in haar ogen even wegvagen en liet haar geest rusten in haar gedachtes. Het was niets voor HollyFlame om zo slaapdronken te zijn, wat zou er aan de hand zijn. Na enkele secondes van de wereld weggeard te zijn was ze weer terug in haar vaste lichaam en knipperde ze zacht met haar ogen. "En noem me alstublieft niet u. Dat hoefde je eerst niet en nu ik Deputy ben hoeft het ook niet hoor. Eigenlijk moet ik u met u aanspreken omdat je altijd respect moet hebben voor Elders, Silver' mondhoeken krulde zwakjes omhoog toen ze de she-cat hoorde zuchten. Ze zag hoe haar zintuigen het karkas oppikten op de grond. Ze zag de zachte tinten van honger in haar ogen branden, al had ze het zelf niet echt opgemerkt. "Zo te zien heb jij wel een goede jacht gehad," Na een tijdje haar woorden te horen glijden van haar tong, besloot ze eindelijk allen van hen te beantwoorden. "Ten eerste, wijze poes: Respect behoort tot onze generatie van Elders, maar na vraag om je bij deze als een van mijn trouwen bondgenote te verklaren zal ik je voortaan zo dan maar aanspreken,, Silver hief haar poot op en liet al haar nagels een voor een uitschieten en likte daarna haar smetteloze vacht schoon. "Ten tweede, wij Elders knielen neer voor die wie we onze vertrouwen kunnen gunnen,, Silver glimlachte haar vriendelijk toe en boog haar hoofd naar de karkas om het haar kant op te rollen. "Nu moet je echt iets doen aan die fluisterende honger. Alsjeblieft, tast toe,,
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:26

Moonstar

Moonstar had zich het liefst in haar hol opgerold en een maan achter elkaar geslapen maar ze had nog meer te doen. Ze moest en zou de Starclan spreken en ze zocht naar een warrior of andere cat die wel met haar mee kon. Hollyflame moest op het kamp letten dus zei viel jammergenoeg af... Moonbow wist meteen al wie ze mee zou nemen. Ze zocht het kamp door naar Shadowstone. ''Shadowstone!''. Riep ze.

Sorry dat dit zo flut is geschreven. Ik heb het vandaag druk druk druk gehad. (En daarmee bedoel ik 5 minuten tussen alles :/)
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 20:56

Na haar maal te delen met HollyFlame liep de wijze poes weer verder naar het kamp, ze had al genoeg tijd besteed in haar conversatie en maaltijd. Onderweg naar het kamp hoorde ze een bekende stem roepen naar Shadowstone. Silver spitste haar oren en keek om, haar zilver blauwe ogen die even bleven rusten op haar, Moonstar. Silver glimlachte zwakjes en ontblootte haar tanden. Ze liep met gratie naar haar bondgenoot, haar licht afwerpende witte staart die smetteloos in de lucht hing terwijl ze met vreugde naar haar toeliep. "Goeie avond, Moonstar,, Ze knikte zacht met haar hoofd als een teken van buiging en respect. "Het ziet er naar uit dat u contact zoekt met iemand?,,
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 7:37

Moonstar hoorde plotseling een bekende stem achter zich.Ze draaide zich om en zag dat het Silverdawn was. "Goeie avond, Moonstar,,. Zei de poes die toen zacht met haar hoofd buigde. "Het ziet er naar uit dat u contact zoekt met iemand?,,. Moonstar knikte als andwoord en zei: ''Ik voel dat er onraad op komst is. Of in ieder geval gaat er iets gebeuren... Maar ik weet nog niet wat... Ik zoek een Warrior om naar de Moonpool te reizen.'' . Moonstar zwiepte zenuwachtig met haar staart. ''En het liefst wil ik vanavond gaan''. Ging ze verder. Moonstar maakte een fierre lik over haar voorpoot en keek naar de hemel. De maan was opgekomen en het zou niet heel lang meer duren voor die bovennaan de hemel stond.
SilverDawn
Member
Ash
22
Actief

CAT'S PROFILE
SilverDawn
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 13:49

Silver knikte weer kort naar de poes, haar gedachte bleef even hangen bij Moonstar ze zag de wanhoop in haar ogen, ze wist geen raad en riep willekeurig naar namen die misschien niet eens de gelegenheden hadden om zich voor te plaatsen naar een plaats waar ze geen kijk op hebben. Silver glimlachte haar tanden bloot en rechtte haar rug. "Ik mag dan geen warrior meer zijn, maar heb wel veel ervaring gehad met het bereizen naar plaatsen zoals de Moonpool. Als u het niet erg vindt, bied ik me vrijwillig aan om met u naar uw bestemming te reizen," Voordat ze ook maar klaar was met haar zin zei ze nog snel iets achter om haar manieren te uiten. "Natuurlijk alleen als u dat wilt,"
Moonbow
Member
44
Actief

CAT'S PROFILE
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 7:40

"Ik mag dan geen warrior meer zijn, maar heb wel veel ervaring gehad met het bereizen naar plaatsen zoals de Moonpool. Als u het niet erg vindt, bied ik me vrijwillig aan om met u naar uw bestemming te reizen," Zei Silverdawn. Dat Moonstar daar niet aan had gedacht... Ze was ook nog gewoon veel te kort en te jong leader geworden na de dood van Cloudstar. "Natuurlijk alleen als u dat wilt,". Zei Silverdawn respectvol. Moonstar neeg haar kop en andwoorde: ''Ik aanvaard het dat u mee gaat. Maar weet u zeker dat u sterk genoeg bent voor de reis naar de Moonpool?''. Dat 'u' kwam eigenlijk vooral omdat Moonstar meer dan de meesten respect had voor oudsten. Silverdawn was al warrior toen zei als piepklein kittentje ter wereld werd gebracht. Moonstar wachtte geduldig af op een andwoord.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Moonclan.   Moonclan. - Pagina 2 Icon_minitime

Moonclan.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: