We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 0:14
Jij ook even onder je bed kijken he? c:
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 0:15
Ezo schreef:
Ash;; veel succes ermee xD wellicht ben je éen vd weinigen hier die mensen mét kleding tekent ?? Ik waag me er iig niet aan xD
Ik ben ook es slapen Doegsels
Ik heb er al eentje gedaan en weet niet al dat het rot werk is x'D Mn moeder had alleen wel meteen kritiek op dingen en ik dacht zo van; dude, dit is mijn eerste mens ;x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 0:20
Jeff ;; Hoogslaper ^^ en ik lig allang in bed hoor xD Nog alleen maar gezelschap van die kleine rosse krijgen die weigert om van die koude vensterbank te komen...
Ik kraam weer es onzin uit.. Dus tweede en laatste maal: farewell xD
Ash;; daarom toon ik ook nooit mijn tekeningen aan iemand xD ofwel kijken ze er zelf naar en complimenteren ze me... Ofwel kan ik uren door mijn map staan bladeren zonder dat iemand iets zegt erover xD lekker handig, als je tenminste een complimentje wilt xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 10:53
Gezellig 4 uur lang optrekken met 4 andere klasgenoten waarvan er twee een koppel met elkaar zijn en voortdurend schattig doen met elkaar, en de andere twee ook niet kunnen zwijgen over hun partner :/ Heel leuk als je zelf al maanden geen lief gehad hebt..