☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:21 Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht*
Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;')
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:22 Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? We laten het topic zijn beloop doen ok?
( Schets van Shadekit en Silvertorn zijn af c: )
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:26 Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht* Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;') Nawh ;c Helaas wel ja. En ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen xD Ik heb zoveel ideeën :')
Soof: OK>> YOU ARE ON THE LIST.
So-of 777 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:27 Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht* Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;') Nawh ;c Helaas wel ja. En ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen xD Ik heb zoveel ideeën :') Soof: OK>> YOU ARE ON THE LIST. Whut?
@Eminem;;
JAAAAAAAAAAAAA >:DD *boks*
Bunny~ 1451 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:28 Otter!! Ze is af ^^
Check je inbox >D
@De nieuwsgierige anderen:
^^
Best goed gelukt, niet?
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:28 Starlingpaw schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht* Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;') Nawh ;c Helaas wel ja. En ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen xD Ik heb zoveel ideeën :') Soof: OK>> YOU ARE ON THE LIST. Whut? @Eminem;; JAAAAAAAAAAAAA >:DD *boks* The list of cats that Dustpaw will stalk for sure. xD
--
Anywayyy, het wordt eens tijd dat ik weer ga posten met Dust hier~!
Amy But cal me AA 1106 CAT'S PROFILE Age :
My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:29 Die is nice BunnyIk stalk je als je het nog niet door had XD
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:29 Starlingpaw schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht* Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;') Nawh ;c Helaas wel ja. En ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen xD Ik heb zoveel ideeën :') Soof: OK>> YOU ARE ON THE LIST. Whut? @Eminem;; JAAAAAAAAAAAAA >:DD *boks* Team Stall! *komt er ineens achter dat die naam best faalt…* Team Starll? Oh well, x'D
Linn, you should totally make a kill-list!!! x'D
Bunny^^Nice!
So-of 777 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:30 Dustkit schreef: Starlingpaw schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: Dustkit schreef: Tallkit schreef: ^^ We'll see Linn, just you wait x'D ^^ Rebecca… Ik ben echt m'n hoofd aan het breken over Broken en Otter… Are they ready yet? Ik weet het nu al zeker.. ergens xD Of Tall is een beetje gay..? xD Ya neva know baby x'D Nope, you're right… Dust zal dat topic wss het onderwerp van spot worden x'D HHAHHAHA xD I already know what to do :"D *kijkt suspicious…* Wat ga je doe Linn… Wat ga je doen?! x'D Helaas zullen de twee nog ff vijf maantjes moeten wachten *zucht* Soof, Box!! Awesome x'D All against Dust ;') Nawh ;c Helaas wel ja. En ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen xD Ik heb zoveel ideeën :') Soof: OK>> YOU ARE ON THE LIST. Whut? @Eminem;; JAAAAAAAAAAAAA >:DD *boks* The list of cats that Dustpaw will stalk for sure. xD -- Anywayyy, het wordt eens tijd dat ik weer ga posten met Dust hier~! Dan moet ie oppassen, want straks is er geen Dustie meer (; xD
Bunny~ 1451 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:31 @AA: bedankt ^^Ik ga topic maken >D En reageren met m'n andere accountjes Xd @Em-nogwat: Bedankt ^^
•Miss Emma• 79 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:35 Dyingpaw schreef: @AA: bedankt ^^Ik ga topic maken >D En reageren met m'n andere accountjes Xd @Em-nogwat : Bedankt ^^ Nogwat?!! *diepbeledigdesnuif* *open mond*
You haven't forgotten my name now right?: VIDEO
Soof x'D Hou 'm nog ff levend, hij moet nog een topic met Shrew's zoon x'D
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:36 Soof: D-dat doe je mij toch niet aan? :c Emma: Team Starll xD NOU! Ik zit lekker in team Squst!
8 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:36 Hi! -- @Rebecca; hier is de kat waar je mee vecht. :] -- Blub
•Miss Emma• 79 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:37 Dustkit schreef: Soof: D-dat doe je mij toch niet aan? :c Emma: Team Starll xD NOU! Ik zit lekker in team Squst! Squst… Geniaal! <'3 Dat klinkt trouwens als een gekke broodsoort x'D Des te beter!
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:39 Yush
Maak jij topic Scarlet?
So-of 777 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:41 Of team Tarling (; @Linn;; Ey! Jij lokt uit met Dustie! :c
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:41 Scarletwish schreef: Hi! -- @Rebecca; hier is de kat waar je mee vecht. :] -- Blub Hii C:
Okay, me is happy xD
So-of 777 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:42 Bassdrop schreef: Scarletwish schreef: Hi! -- @Rebecca; hier is de kat waar je mee vecht. :] -- Blub Hii C:Okay, me is happy xD Why? (':
•Miss Emma• 79 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:44 Starlingpaw schreef: Of team Tarling (; @Linn;; Ey! Jij lokt uit met Dustie! :c Tarling it is ;')
Zal je zien dat dat terugkomt zodra Tall Warrior is hoor x'D
~
Nu moet ik eigenlijk echt gaan posten...
8 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 feb 2014 - 19:45 Starlingpaw schreef: Bassdrop schreef: Scarletwish schreef: Hi! -- @Rebecca; hier is de kat waar je mee vecht. :] -- Blub Hii C:Okay, me is happy xD Why? (': ? :]
--
Mijn lens is weer eens kwijt, en zoeken op het midden van de speelplaats is onnozel. ^^'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic