PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:52 Nightkit. schreef: Hallo iedereen (: ben nieuw hier, straks even setje aanpassen, want ben niet tevreden.. 1. Welkom op Warrior Cats
2. Ik vind je setje nu ook mooi :3
Laatst aangepast door Bassdrop op zo 23 feb 2014 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
21 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:54 @bassdrop, Dankje
Ik ben echt benieuwd hoe het hier gaat lopen, nog nooit op een katten RPG gezeten.
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:54 @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen?
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:54 Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong?
Bo~ 27 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:54 @Soof; Maar vanbinnen was ie vast ook echt zwaar pissig ;c En ja, dat is wel erg K om op dat punt te verliezen >:c ____________________ Omg yes :'DDD Daisypool is yellooow <3 Nu kan ik met der posten C:
Faye 38 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:57 Fawnstep schreef: Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong? Ik kan Musicvibe Copper laten tegenkomen, hij gaat trippen.
Amy But cal me AA 1106 CAT'S PROFILE Age :
My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:59 Pouncepaw schreef: Fawnstep schreef: Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong? Ik kan Musicvibe Copper laten tegenkomen, hij gaat trippen. Doe beide anders? Cinder is toch zwaargewond XD
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:06 Cinderpaw. schreef: Pouncepaw schreef: Fawnstep schreef: Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong? Ik kan Musicvibe Copper laten tegenkomen, hij gaat trippen. Doe beide anders? Cinder is toch zwaargewond XD Jep Xd
Topic waar je op kan reageren:
https://www.warriorcatsnl.com/t15239p15-so-white-as-a-lion-in-the-snowwhithelion#371094 Eventueel kan je ook reageren met je windclan kat die gewoon in het camp blijft, als je wil ^^
Amy But cal me AA 1106 CAT'S PROFILE Age :
My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:06 Whitelion schreef: Cinderpaw. schreef: Pouncepaw schreef: Fawnstep schreef: Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong? Ik kan Musicvibe Copper laten tegenkomen, hij gaat trippen. Doe beide anders? Cinder is toch zwaargewond XD Jep Xd Topic waar je op kan reageren: https://www.warriorcatsnl.com/t15239p15-so-white-as-a-lion-in-the-snowwhithelion#371094 Eventueel kan je ook reageren met je windclan kat die gewoon in het camp blijft, als je wil ^^ Zou ik Cinder voor ceremonie van maart al aanmelden als Elder?
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:07 Cinderpaw. schreef: Whitelion schreef: Cinderpaw. schreef: Pouncepaw schreef: Fawnstep schreef: Whitelion schreef: @AA: okie ^^ @Rest: iemand me teen windclan kat die graag een zo goed als vermoorde apprentice naar het camp terug wil dragen? Ik heb Coppersong? Ik kan Musicvibe Copper laten tegenkomen, hij gaat trippen. Doe beide anders? Cinder is toch zwaargewond XD Jep Xd Topic waar je op kan reageren: https://www.warriorcatsnl.com/t15239p15-so-white-as-a-lion-in-the-snowwhithelion#371094 Eventueel kan je ook reageren met je windclan kat die gewoon in het camp blijft, als je wil ^^ Zou ik Cinder voor ceremonie van maart al aanmelden als Elder? Doe wat je niet laten kunt ^^
*fluit onschuldig*
Ik ga een voorsteltopic voor Goldendingske maken ^^
41 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:08 is het vreemd als ik vraag waar dit topic nou helemaal om draait?
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:09 Zane. schreef: is het vreemd als ik vraag waar dit topic nou helemaal om draait? Nope Xd Het draait namelijk nergens om, hier kun je gewoon je gedachten kwijt en al dan niet onnozele discussies voeren ^^
Amy But cal me AA 53 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:11 Bunny,heeft Stonerain eigenlijk al een apprentice gehad? Om haar actief te maken ga ik haar aanmelden.
41 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:11 ok bedankt voor de info ^^'
1176 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:11 Heey c: @Zane het is gewoon een soort chat topic (;
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:15 Stonerain schreef: Bunny,heeft Stonerain eigenlijk al een apprentice gehad? Om haar actief te maken ga ik haar aanmelden. Newpaw was haar apprentice, maar ik weet niet of 'ie actef is ofzo ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:18 Whitelion schreef: Stonerain schreef: Bunny,heeft Stonerain eigenlijk al een apprentice gehad? Om haar actief te maken ga ik haar aanmelden. Newpaw was haar apprentice, maar ik weet niet of 'ie actef is ofzo ^^ Die lijkt me niet echt actief,achja. Stone kan wel een nieuwe start gebruiken.
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:18 VIDEO Merp, I need to stop spammin' PTX stuff .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:22 Ik zal Stone wel op Cinder afgaan XD
Assie 69 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 20:32 Damn niets lijkt nog te werken als ik ermee werk, zelfs de printer niet meer, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen: ik klik reverse pages aan, en wat doet hij, hij print maar lekker enkelvoudig af.. Aargh nou verspilt hij zo'n 36 ipv 18 pagina's.. Ik heb een hekel aan die laptop en printer, en blijkbaar zij ook aan mij
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic