|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:06 | |
| Lekker eten en computeren tegelijk XD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:21 | |
| Net gewoon bijna gehuild van geluk toen de gelijkmaker in de LAATSTE minuut werd gemaakt. Ik zweer, deze wedstrijd was zo slecht xD |
|
| |
Bo~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:25 | |
| - Shrewstar schreef:
- Net gewoon bijna gehuild van geluk toen de gelijkmaker in de LAATSTE minuut werd gemaakt. Ik zweer, deze wedstrijd was zo slecht xD
;_______________; Dat was zó gemeen >:C Ik dacht eindelijk dat we konden winnen eh D: Maar ach, vrede, beide niet gewonnen of verloren x'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:25 | |
| - Shrewstar schreef:
- Net gewoon bijna gehuild van geluk toen de gelijkmaker in de LAATSTE minuut werd gemaakt. Ik zweer, deze wedstrijd was zo slecht xD
Eind goed al goed XD Shrew is trouwen een coole setje! |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:29 | |
| - Spoiler:
Als iemand hier een simpel setje zonder naam en shiz van maakt Wuv u *^* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:30 | |
| - Daisypool schreef:
- Shrewstar schreef:
;_______________; Dat was zó gemeen >:C Ik dacht eindelijk dat we konden winnen eh D:
Maar ach, vrede, beide niet gewonnen of verloren x'D Je weet niet hoe kwaad ik was op die rotzak Mulder, rotzak nam drie minuten de tijd om de bak goed te leggen. Flauw. Het hele stadion ontplofte echt toen Martina scoorde, ik kan niet hard genoeg lachen. Maar we waren slecht, ontzettend. Feyenoord nam deze lans echter niet aan om het te beslissen d: Maar inderdaad xD @Amy;; Naja, voor vandaag xD & Thanks! :DD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:32 | |
| @AA: je moet nog reageren op topic Paradise x Island >D @Grell: ik wil wel, komt in je inbox terecht als 'ie af is ^^ |
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:34 | |
| good evening people.......
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:36 | |
| - Whitelion schreef:
- @AA: je moet nog reageren op topic Paradise x Island >D
@Grell: ik wil wel, komt in je inbox terecht als 'ie af is ^^ o.O Arme Cindercorn,zo hard toegetakeld! XD Zal zo even reageren met Paradise. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:37 | |
| - .Snowpaw schreef:
- good evening people.......
Goeienavond ^^ Vanwaar zoveel puntjes, als ik vragen mag? ^^' |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:38 | |
| - Shrewstar schreef:
- Daisypool schreef:
- Shrewstar schreef:
;_______________; Dat was zó gemeen >:C Ik dacht eindelijk dat we konden winnen eh D:
Maar ach, vrede, beide niet gewonnen of verloren x'D Je weet niet hoe kwaad ik was op die rotzak Mulder, rotzak nam drie minuten de tijd om de bak goed te leggen. Flauw. Het hele stadion ontplofte echt toen Martina scoorde, ik kan niet hard genoeg lachen. Maar we waren slecht, ontzettend. Feyenoord nam deze lans echter niet aan om het te beslissen d: Maar inderdaad xD
@Amy;; Naja, voor vandaag xD & Thanks! :DD OMG XD http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31294_%5Bvideo%5D%20Pelle%20reageert%20zich%20af.phpHeb je dit gezien? xDD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:41 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Shrewstar schreef:
- Daisypool schreef:
- Shrewstar schreef:
Maar ach, vrede, beide niet gewonnen of verloren x'D Je weet niet hoe kwaad ik was op die rotzak Mulder, rotzak nam drie minuten de tijd om de bak goed te leggen. Flauw. Het hele stadion ontplofte echt toen Martina scoorde, ik kan niet hard genoeg lachen. Maar we waren slecht, ontzettend. Feyenoord nam deze lans echter niet aan om het te beslissen d: Maar inderdaad xD
@Amy;; Naja, voor vandaag xD & Thanks! :DD OMG XD http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31294_%5Bvideo%5D%20Pelle%20reageert%20zich%20af.php Heb je dit gezien? xDD Ik zag dat ie meteen wegliep. Raa gedrag vind ik dat :/ Aanvoerder onwaardig (; |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:43 | |
| - Shrewstar schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Shrewstar schreef:
- Daisypool schreef:
- Shrewstar schreef:
@Amy;; Naja, voor vandaag xD & Thanks! :DD OMG XD http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31294_%5Bvideo%5D%20Pelle%20reageert%20zich%20af.php Heb je dit gezien? xDD Ik zag dat ie meteen wegliep. Raa gedrag vind ik dat :/ Aanvoerder onwaardig (; Hij was gewoon boos, dat was iedereen, ook Stefan, weet ik zeker ;D |
|
| |
Faye 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:45 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:46 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Whitelion schreef:
- @AA: je moet nog reageren op topic Paradise x Island >D
@Grell: ik wil wel, komt in je inbox terecht als 'ie af is ^^ o.O Arme Cindercorn,zo hard toegetakeld! XD Zal zo even reageren met Paradise. Zo ik heb gereageerd met Paradise. Oh Bunny,laat de o zo 'ontschuldige' wat zeg ik nu? Die kater is gewoon schuldig XD Whitelion maar hulp halen XD Misschien kan ik haar beter al aanmelden als Elder XD |
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:48 | |
| - Whitelion schreef:
- .Snowpaw schreef:
- good evening people.......
Goeienavond ^^ Vanwaar zoveel puntjes, als ik vragen mag? ^^' Ik wou nog wat zeggen maar wist niet meer wat xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:49 | |
| @Bo;; Vanaf mijn oogpunt was Stefan niet bezig met tijdrekken, ik heb het hem noot zien doen althans. Dus hij was nog redelijk sportief d: Maar goed iedereen is boos, want gelijk spelen vanaf daar is wel.. stom xD |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:50 | |
| Hallo iedereen (: ben nieuw hier, straks even setje aanpassen, want ben niet tevreden.. |
|
| |
Faye 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:51 | |
| |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 feb 2014 - 19:52 | |
| |