|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:14 | |
| |
|
| |
Daan 14 Actief
| |
| Yeah 't is gelukt <3 *looks proud at sig*
@Bo, je zei dat je ergens in het art-hoekje iets had staan van GIMP zodat ik weet hoe ik met GIF's moet werken? Kan 't niet vinden D: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:17 | |
| Okay :3 It's on it's wat :3
Moet er een naam op? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:18 | |
| Nope niks, just een randje xD Je weet toch dat ik van simpel houd.. (Behalve glows sig, forever in love with that) |
|
| |
Daan 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:19 | |
| Thx Bo! *gaat meteen aan de slag* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:25 | |
| - Code:
-
[img]http://i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/Pouncepawgif_zps085b8098.gif[/img] @Iro; Like this? :3 @Daan; You're welcome ~ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:30 | |
| .-. Het lukt voor geen ene meter D: |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:35 | |
| Waarom zo helderziend zijn, waarom zag ik het al die tijd al aankomen... Kan like niet meer op internet met de laptop want de modem brandt rood ipv blauw... Wss door een virus. Urgh hate it nu moet ik w8en tot vanaav tot mn stiefpa thuis is... Stomme laptop, (stom virus) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:41 | |
| - Jaytail schreef:
- Code:
-
[img]http://i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/Pouncepawgif_zps085b8098.gif[/img] @Iro; Like this? :3 @Daan; You're welcome ~ Awesome thanks sweety~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 11:43 | |
| - Glowpaw schreef:
- Jaytail schreef:
- Code:
-
[img]http://i950.photobucket.com/albums/ad346/lovewido/Pouncepawgif_zps085b8098.gif[/img] @Iro; Like this? :3 @Daan; You're welcome ~ Awesome thanks sweety~ Yw <3 EDIT;; Deze of degene die ik nu heb? ;u; |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:06 | |
| Yeah terug internet op laptop Jaytail;; die andere is mooi gemaakt c: maar ben stiekem ook verliefd op je huidige xd *pretty useless* Uh ik weet niet hoe ik verder moet met m'n os :/ ik weet geen goeie plaats voor de naam te plaatsen :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:11 | |
| @Assie; That's my problem too xD
_______________________________ Mmm :c Wel Jaytail laten aangevallen worden door een hond of niet? *sigh* |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:14 | |
| Hi everybody, someone in for a topic? |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:17 | |
| Ik zou wel willen mocht ik het al niet druk genoeg hebben ;s Jay;; - prtSc:
And you'll see :/ Mss toch nog es een ander lettertype proberen ?? En ik heb een hekel aan m'n internet ... maar dat boeit al niet meer ;q |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:20 | |
| @Assie; Call me Bo (': Maar uhm, probeer de naam is aan de andere kant? Dus rechts onderin? |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:27 | |
| Al geprobeerd, ook geen enkele zin :/ vind het persoonlijk ook niet zo mooi staan... En een naam met gif maken lukt ook niet want ik kan maar simpele gifs doen met het plaatje zelf :/ Weet persoonlijk zelf niet meer wat ik zou kunnen doen met de naam zelf...
Iem die trouwens een idee heeft om een browser uit je systeem te verwijderen ?? wil es proberen om chrome en safari te verwijderen... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:44 | |
| Kwam op mijn werk, had iemand anders mijn post al meegenomen xD... Kwam er dus voor nop.
Hier ben ik dus weer ;'D |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 feb 2014 - 12:44 | |
| Haha xD Naja, wel een dagje vrij dan ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|