I never saw you here ~ [G L O W] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I never saw you here ~ [G L O W]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:48



"Nee, dat heeft hij nooit echt verteld. Stiekem wist ik niet eens dat hij dan weg was... Zie je, ik ben een goede slaper." Leafpaw lachte even, waarna ze alles wat ze wist over de Gathering vertelde. "Cool! Misschien zijn jouw vader en mijn vader wel vrienden, zoals wij!" zei de kater met een glimlach. "Ik hoop het" snorde ze. Toen, uit het niets schoten haar blauwe ogen wijd open, nee. Niet nu! "I-ik moet gaan Glowpaw." zei ze snel. "Er komt een RiverClan patrouille aan, en ik wil niet dat jij in de problemen komt." zei ze tegen de kater. Ze trippelde richting de rivier en stond met een poot in het water toen ze nog een keer naar Glowpaw keek. "Ga nu maar weg, ik zie nog wel eens een keer toch?" vroeg ze toen ze al het water in gleed. Ze zuchtte terwijl ze het koude water voelde langs haar langharige vacht. Waarna ze de kant beklom en tussen het hoge riet verdween richting het kamp.

- Leafpaw Topic uit, Nieuw topic waarin ze kan 'uithuilen' bij Glow over haar pa? :3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:01

Hij schrok toen haar ogen open schoten, wat nou weer? Hij keek erg bang op het moment, bezorgd over zijn nieuwe vriendin. "Patrouille... Juist... Nee is goed, snap ik, ik zou ook niet willen dat jij in problemen komt." Hij glimlachte lief maar zuchtte er even kort bij. "Ja hoor!" Riep hij toen uit en keek even na hoe ze soepel het water in ging maar draaide zich om toen zij ook in het riet verdween.

-Sure! Jij opent ; )
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never saw you here ~ [G L O W]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: