Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W] vr 14 maa 2014 - 20:48 | |
| "Nee, dat heeft hij nooit echt verteld. Stiekem wist ik niet eens dat hij dan weg was... Zie je, ik ben een goede slaper." Leafpaw lachte even, waarna ze alles wat ze wist over de Gathering vertelde. "Cool! Misschien zijn jouw vader en mijn vader wel vrienden, zoals wij!" zei de kater met een glimlach. "Ik hoop het" snorde ze. Toen, uit het niets schoten haar blauwe ogen wijd open, nee. Niet nu! "I-ik moet gaan Glowpaw." zei ze snel. "Er komt een RiverClan patrouille aan, en ik wil niet dat jij in de problemen komt." zei ze tegen de kater. Ze trippelde richting de rivier en stond met een poot in het water toen ze nog een keer naar Glowpaw keek. "Ga nu maar weg, ik zie nog wel eens een keer toch?" vroeg ze toen ze al het water in gleed. Ze zuchtte terwijl ze het koude water voelde langs haar langharige vacht. Waarna ze de kant beklom en tussen het hoge riet verdween richting het kamp.
- Leafpaw Topic uit, Nieuw topic waarin ze kan 'uithuilen' bij Glow over haar pa? :3 - |
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W] vr 14 maa 2014 - 22:01 | |
| Hij schrok toen haar ogen open schoten, wat nou weer? Hij keek erg bang op het moment, bezorgd over zijn nieuwe vriendin. "Patrouille... Juist... Nee is goed, snap ik, ik zou ook niet willen dat jij in problemen komt." Hij glimlachte lief maar zuchtte er even kort bij. "Ja hoor!" Riep hij toen uit en keek even na hoe ze soepel het water in ging maar draaide zich om toen zij ook in het riet verdween.
-Sure! Jij opent ; ) |
|