I never saw you here ~ [G L O W]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I never saw you here ~ [G L O W]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimema 17 feb 2014 - 20:09



Met rustige stappen had Leafpaw het kamp verlaten. Je had zo kunnen zeggen dat ze klaar was met trainen, haar moeder had haar goed getraind, maar nu was ze bezig met Smokekit verzorgen. Ugh, het was haar broertje niet eens! Ze schudde even haar vacht uit, het was koud, er lag sneeuw, maar toch had ze de dwang om te zwemmen. Zo koud was het nou ook weer niet, en het water was niet bevroren. Ze gleed het koude water in, en zwom maar een tijdje. Toen ze eenmaal op de kant kwam, was er iets anders. Het leek wel niet hun territorium. Ze rook even, en ja hoor, ze was in het deel van ThunderClan. Ookal was ze de dochter van Mousefur en Stormstar, ze kon altijd nog gewond raken.

[&Glowpaw :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimema 17 feb 2014 - 20:17

Zijn pootjes deden al redelijk pijn. Zo'n lange tocht was niet niets, blijkbaar is het best logisch dat kittens nog in het kamp moesten blijven. Hij deed zijn hoofd even schuin en rook een rare geur van een... Een poes. Hij keek haar even goed aan van een afstandje. Nee. Hij had haar nog noit gezien.. Hmm... En haar geur was ook heel anders. Hij liep naar haar toe, en zijn schouderbladen waren uit angst een beetje "opgezet". "H-hoi... Ik heb jou hier nog nooit gezien.. En je geur is ook apart." Zei hij en voelde zich raar.. Was het wel aardig om zoiets te zeggen? Toen drong het tot hem door. Andere geur, rivier. Zijn ogen schoten wijd open en automatisch zette hij een paar passen naar achter. "Ben.. Ben ik op een ander territorium? Dit is toch wel Thunderclan gebied? Zeg me dat dit het Thunderclan territorium is" Sprak hij angstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimema 17 feb 2014 - 20:25



Toen ze opeens een rooie kater op haar af zag lopen dacht ze eerst dat het Firestar was, maar toen ze goed keek zag ze dat dat niet eens kon. Hij was kleiner, en had blauwe ogen in plaats van groene ogen. Dit was... een apprentice? Maar alsnog, de kater kon klikken bij Firestar, en dan kwam haar vader in de problemen. "H-hoi... Ik heb jou hier nog nooit gezien.. En je geur is ook apart." Leafpaw durfde uit angst niks te zeggen, bang dat haar vader in de problemen kwam. Opeens schoten de ogen van de kater groot ogen, en zette hij een paar passen achteruit. "Ben.. Ben ik op een ander territorium? Dit is toch wel Thunderclan gebied? Zeg me dat dit het Thunderclan territorium is" ze slikte even, maar sprak toen alsnog. "Het spijt me, ik ben op het verkeerde territorium. Ik was aan het zwemmen, en ben toen per ongeluk op jullie territorium beland, het spijt me." zei ze waarna ze even haar kopje boog. "Ik ben Leafpaw trouwens, als je het eventueel tegen Firestar wilt zeggen dat ik hier ben beland." ze hoopte natuurlijk van niet, ze wou haar vader niet in de problemen brengen, haar moeder ook niet. Ze hadden beide al veel aan hun hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 23:44

"Uh.. Oh" Zei hij en blooste licht. "Ach..achja, je deed het niet expres toch? Ik denk dat Firestar je het ook niet kwalijk zou nemen." Hij glimlachte vriendelijk. "Mijn naam is Glowpaw. Leuk je te ontmoeten, Leafpaw." Zei hij met een lieve toon. "Hoe is het om een Riverclan kat te zijn? Zijn vissen lekker?" Vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 1:32

Blijkbaar vond de kater het niet zo erg, dus ze besteedde er ook maar geen aandacht meer aan. De kater vroeg hoe RiverClan was, en hoe vis smaakte. "Nat" zei ze met een glimlach. "Maar ik denk dat in principe alle Clans hetzelfde zijn, het enigste wat verschilt is dat de landschappen anders zijn, waardoor ze anders jagen en zich hebben aangepast aan de omgeving." zei ze, maar besefte dat het misschien een iets te lang antwoord was. "Hoe is ThunderClan? Is Firestar een aardige leader?" vrieg de zwart-witte kattin aan de rooie kater. Sommige katten zeiden wel eens in haar Clan, goh wat lijkt ze op haar moeder. Maar ze was kwa karakter verschillend. Zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 11:54

Hij grinnikte. Nat. Wat anders. Oké. Ander landschap. Dus dan zou hij het nu wel zo'n beetje moeten weten waneer hij op een ander territorium was beland. "Eehh.. Ik weet niet hoe hij voor andere is, maar waarschijnlijk echt heel lief, net zoals tegen mij! Ik ken hem, uhm, nogal goed. Het is namelijk me leider, vader en mentor! En, uuuh, wat was het? Stormstar. Hoe is Stormstar als leider?" hij glimlachte en toen schoot hem wat te binnen. "Maar, zeg, het schiet me nu te binnen. Is het niet superkoud om nu te gaan zwemmen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 16:20



"Eehh.. Ik weet niet hoe hij voor andere is, maar waarschijnlijk echt heel lief, net zoals tegen mij! Ik ken hem, uhm, nogal goed. Het is namelijk me leider, vader en mentor! En, uuuh, wat was het? Stormstar. Hoe is Stormstar als leider?" vroeg de kater met een glimlach. Dus hij was de zoon van Firestar? "Stormstar is een wijze kater, tenminste, zo spreekt hij altijd tegen de Clan." Begon ze met een glimlachje. "We hebben wat gemeen, mijn vader is Stormstar, mijn moeder Mousefur." zei ze met een glimlachje, waarna ze vervolgde; "Maar ach, ik ben het gewend om in de kou te zwemmen." vervolgde ze kalm. "En omdat wij de enige Clan zijn doe vis eten, hebben we ook lekker veel." Leafpaw knipoogde even, als een soort grap ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 18:02

TAG: xx

WORDS:xx

NOTES:aw
















GLOWPAW

Zijn oogjes lichte op. Dus nog een kind van een leider? Awesome! Wacht.. Mousefur was toch de Deputy van Stormstar? Of niet... Hmm, volgens hem wel. Dat zou extra cool zijn! Hij begon zachtjes te lachen. "Is vis lekker?" Vroeg hij toen en haalde zijn 'wenkbrauwen' wat op, wat er best wel schattig uit zag.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 21:29



"Is vis lekker?" vroeg de kater terwijl hij zijn ogen wat groter maakten om het maar te zeggen. Even was Leafpaw erin verloren, maar toch kwam ze weer bij zinnen. "Heerlijk, maar gelukkig dat wij de enige Clan zijn die ze eten, anders zou de rivier snel leeg zijn. Haha" zei ze waarna een lachje haar mond verliet. "Ik mag jou wel Glowpaw, je hebt niet veel katten waarmee je iets gemeen hebt." zei ze met een glimlachje. "Of ze zijn niet zo vriendelijk, dat kan ook nog eens." vervolgde ze, maar als haar vader wist dat ze een vriend had in ThunderClan, hij misschien boos kon worden, maar ach. Het was wel gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pouncepaw
Member
I never saw you here ~ [G L O W] DPKsfdL
Faye
38
Actief
Pouncepaw
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 21:46

Glowpaw schreef:
TAG: Leafpaw

WORDS:xx

NOTES:aw
















GLOWPAW

Hij glimlachte terug. "Ik mag jou ook wel!" Zei hij blij. "Nee, ik houd niet zo van boos doen! Ik wil katten blij maken, niet bang of verdrietig. En als ik weet dat ze op mijn territorium zijn beland, dan vraag ik eerst gewoon waarom!" Hij pratte alsof hij net de lotto had gewonnen, altijd blij.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 22:09



De rooie kater glimlachte naar haar, en zei vervolgens blij: "Ik mag jou ook wel!" Leafpaw snorde even vrolijk. "Nee, ik houd niet zo van boos doen! Ik wil katten blij maken, niet bang of verdrietig. En als ik weet dat ze op mijn territorium zijn beland, dan vraag ik eerst gewoon waarom!" vervolgde de kater enthousiast. Ze glimlachte even, "En zo vind ik ook zoals het hoort, gewoon eerst goed overleggen en uitleggen. Maar sommige worden echt boos, vooral als je een patrouille tegen komt." Zei ze met een glimlach. Ze kon de glimlach niet van haar gezicht krijgen, het was een aardige kater. Tenminste een die meer gaf om de kat zelf, en niet waar hij of zij vandaan kwam. "Je lijkt trouwens nog niet lang apprentice, als je nog niet weet wanneer RiverClan territorium begint." vroeg ze half aan Glowpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimedo 20 feb 2014 - 22:21

Hij knikte na haar zin. Precies! "Uhh.. Hehe, ben ik ook niet. Maar als ik eerlijk moet zijn, ik ben ook niet de slimste." Hij blooste en keek toen in haar ogen. Blauw, net als die van hem!


Sorry via ipad en lui xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 13:39



"Uhh.. Hehe, ben ik ook niet. Maar als ik eerlijk moet zijn, ik ben ook niet de slimste." De kater keek in haar blauwe ogen, waardoor zij ook in de zijne kon kijken. "Ach, jij kon het toch ook niet weten?" zei ze met een glimlach. "Mijn territorium zit achter de rivier, dus dat is makkelijk te onthouden voor je" Zei ze met een ietwat speelse knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 18:13

"Okidoo! Achter de rivier dus. Dat zou ik even moeten onthouden, haha. Komt vast goed. Achter het blauwe ding waar katten in zwemmen!" Hij glimlachte als antwoord op haar knipoog en zonk even in gedachten weg. Dus katten van andere clans konden gewoon lief zijn? Maar ik... Eigenlijk had hij gedacht dat je niemand moest vertrouwen en dat iedereen je aan zou vallen. Maar je kon vrienden zijn met andere clankatten? Oké, das even wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 19:36



"Okidoo! Achter de rivier dus. Dat zou ik even moeten onthouden, haha. Komt vast goed. Achter het blauwe ding waar katten in zwemmen!" waarna de kater glimlachte op haar knipoog. "Vergeet niet dat we er ook in vissen" zei ze er met een glimlachje achteraan. Ze had nooit kunnen denken dat dé zoon van Firestar aardig kon zijn, meestal waren die zeer loyaal, aan hun vader of moeder. "Wat is jullie hoofdprooi dan? Ik kan me geen Clan zonder vis voorstellen." vroeg ze aan de kater, maar het glimlachje wat ze had, kon ze er niet meer afkrijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimema 24 feb 2014 - 17:15

"Ohja..." Zei hij zacht. "Voor zover ik weet hebben we niet echt sen hoofdprooi. We eten hazen, vogels, muizen, insecten... Hmmm, en meer denk ik. Geen idee eigenlijk." Hij keek even naar haar glimlach, best schattig. Het voelde best raar met een andere clankat te zijn, maar ook best stoer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 20:24



"Ohja..." Zei de rooie kater zacht. "Voor zover ik weet hebben we niet echt sen hoofdprooi. We eten hazen, vogels, muizen, insecten... Hmmm, en meer denk ik. Geen idee eigenlijk." Leafpaw keek met grote ogen. "Wow, jullie hebben veel keuze! Wij eten vooral Vis, maar ook waterratten, af en toe een muis. Héél soms een Vogel of konijn, maar eigenlijk het meeste vis." vertelde ze met een glimlach. "Kom je trouwens ook naar de aankomende gathering? Dan is praten al helemaal legaal." zei ze ietwat speels. Ja, ze had het met de kater naar haar zin. Hij was écht aardig, en een van de weinige die een beetje zoals haar was. Die wist hoe erg je kan lijden omdat je ouder(s) een hoge rang hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 21:55

"Dat is toch saai? Alleen maar vis..." Lachte hij. Ja ze zei dat ze meer aten, maar als het vooralvis vis was dan was 't dus vaak vis dus wat het alleen maar vis. Hij glimlachte in zichzelf en keek toen weer in haar blauwe ogen. Gathering? "Gathering? Wat is dat?" Vroeg hij een blooste een beetje, zich best dom voelend. Gathering... Nee, nog nooit van gehoord. Waarom heeft niemand hem daar over verteld?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
I never saw you here ~ [G L O W] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 23:08

De kater lachte even over de vis. Eigenlijk was het wel saai, maar vis was er tenminste nog in leafbare. De kater keek in haar ogen, waardoor ze automatisch in de zijne keek. De kater vroeg over de gathering en Leafpaw keek verbaasd naar de kater. "Heeft je vader nooit verteld waarom hij elke moon 1 avond weg moest?" blijkbaar wist de kater er niks van. Maar ach, dan legde ze het wel even uit. "Een avond in een moon, als de maan helemaal vol is, komen alle clans bijeen. Het is een van de weinige avonden waar er ook echt vrede is. Clanleaders vertellen dan hoe het met de clans gaat, maar vertellen absoluuut niet over hun zwakke punten." vertelde ze met een glimlac. Ja, mentor worden leek haar later wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
I never saw you here ~ [G L O W] GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitimema 10 maa 2014 - 17:43

Hij liet de poes uitpraten, dat was wel zo beleefd toch? "Nee, dat heeft hij nooit echt verteld. Stiekem wist ik niet eens dat hij dan weg was... Zie je, ik ben een goede slaper." Lachte hij en bedacht wat ze ook al weer nog meer gezegd had. Ze wist er veel over!! "Cool! Misschien zijn jouw vader en mijn vader wel vrienden, zoals wij!" Glimlachte hij. Hij vond dat ze vrienden waren. Wat zij dacht, daar dacht hij op het moment niet aan. Maar ze was zó aardig, dat kon toch niet slecht zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I never saw you here ~ [G L O W]   I never saw you here ~ [G L O W] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never saw you here ~ [G L O W]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: