The camp



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The camp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 16:48

Springleaf zocht naar Coralkit maar die was nergens te bekennen. "Coralkit waar ben je! Ach ik kom hem wel tegen. Oh, koud." Hij was midden in een half bevroren plas gaan staan. Hij hoorde iemand lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 17:00

Coralkit was wat aan het rondlopen door het kamp, maar de sneeuw maakte het voor haar nog geen makkelijke opgave. De laag sneeuw was op sommige plekken nog wel aardig dik, waardoor ze bijna helemaal in de sneeuw verdween. "Coralkit waar ben je! Ach ik kon hem wel tegen. Oh, koud." Het was duidelijk dat iemand naar haar op zoek was en daardoor klom ze uit de sneeuw en zocht ze om haar heen naar degene die haar had kunnen roepen, alleen het werd haar nog niet echt duidelijk, dus wachtte ze maar af tot iemand naar haar toe zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 17:09

Springleaf liep verder. Daar was ze. "Coralkit daar ben je. Ik heb je overal gezocht."zei hij. Coralkit keek om. Springleaf liep nog wat harder. "Ik dacht dat je het kamp uit was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 17:23

Coralkit zag hoe een kater naar haar toe kwam lopen en herkende hem als Springleaf. "Coralkit daar ben je. Ik heb je overal gezocht." Ze had toch niks gedaan? Ze was hooguit een keer verdwenen in de sneeuw, maar de kater was misschien al wel even naar haar op zoek. "Ik dacht dat je het kamp uit was." Ze keek omhoog naar de kater en schudde haar kop even. "Ik was het kamp niet uit, maar de sneeuw is op sommige plekken nogal diep." Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 17:34

"Oh sorry, ik dacht echt dat je het kamp uit was. Maar in de sneeuw zakken is lang niet zo erg als met je poot in half bevroren water staan hoor." zei hij," Wil je naar het ijs? Daar kan je leuk schaatsen en vissen. Heb je het ooit gezien?" Hij verwachte van niet maar het vragen deed toch niemand kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 18:34

"Oh sorry, ik dacht echt dat je het kamp uit was. Maar in de sneeuw zakken is lang niet zo erg als met je poot in half bevroren water staan hoor." Coralkit was zelf gelukkig nog niet in water gaan staan en daar was ze ook wel blij mee, maar sneeuw vond ze ook niet echt een pretje als ze eerlijk was. "Wil je naar het ijs? Daar kan je leuk schaatsen en vissen. Heb je het ooit gezien?" Ze was inderdaad nog niet naar het ijs geweest, dus ze wilde het ook wel proberen. "Dat lijkt me wel leuk om te proberen." Zei ze tegen de kater. Ze hoopte alleen dat ze niet door het ijs zou zakken, want het water zou dan vast koud zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 18:48

"Kom maar, maar schrik niet als je uitglijd want het ijs is wel glad." Zei hij," oh en wat wil je? Schaatsen of vissen?" happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimema 17 feb 2014 - 19:20

"Kom maar, maar schrik niet als je uitglijd want het ijs is wel glad." Coralkit liep voorzichtig mee, want ze wilde niet uitglijden. Het leek haar namelijk helemaal niet fijn om op het ijs te belanden met haar lichaam. "oh en wat wil je? Schaatsen of vissen?" Schaatsen leek haar toch beter, want dan hoefde ze niet in het water. "Schaatsen!" Gaf ze als antwoord. Vissen zou wel komen als het wat warmer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterstone
Member
The camp DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Waterstone
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 15:15

Waterstone kwam aangelopen. Ze had die kater al wat vaker gezien maar nog nooit gesproken. "Hallo, ben jij niet Coralkit?" Ze ging naast de kater zitten. " Hoe heet jij eigenlijk? Want ik heb jou al vaker gezien maar ik weet je naam niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 15:30

Er kwam een poes aangelopen die Springleaf wel kende. "Hai waterstone, ik ben Springleaf. Wil je mee schaatsen?" Hij wachte een beetje ongeduldig want ze wachte lang met antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterstone
Member
The camp DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Waterstone
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 15:32

Ze zag dat Springleaf een beetje ongeduldig Werd dus ze zei maar nee. "Sorry, ik ga nog wat prooien vangen want ik begin een beetje honger te krijgen." Nadat ze dit had gezegd liep ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 15:41

Coralkit keek naar de poes die aan kwam lopen. Ze herkende de poes zo niet, dat kwam waarschijnlijk omdat ze de meeste katten niet bij naam kende, maar wel qua uiterlijk. Springleaf kende de poes blijkbaar wel en gaf dan ook de naam Waterstone. De poes wilde blijkbaar niet met hun mee schaatsen, maar dat maakte voor haar niet uit. Ze wilde namelijk wel graag weten hoe het schaatsen was en dan maakte het niet uit met hoeveel ze zouden gaan. Ze keek verwachtingsvol naar Springleaf, want ze was niet van plan om als eerste het ijs op te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 16:01

Springleaf zag Coralkit bedenkelijk kijken dus ging hij maar als eerste het ijs op. "Kijk is hoe leuk dit is. Het is wel koud aan je pootjes maar na een tijdje voel je het niet meer." Zei hij en hij schaatste een paar rondjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 16:44

"Kijk is hoe leuk dit is. Het is wel koud aan je pootjes maar na een tijdje voel je het niet meer." Coralkit wilde de kater best geloven, maar ze was niet van plan om het te geloven zonder het eerst zelf uit te vinden. Ze zette voorzichtig haar pootjes op het ijs en merkte inderdaad dat het best koud aanvoelde. Voorzichtig begon ze over het ijs te bewegen en merkte dat het ijs best glad was waardoor ze haar best moest doen om haar evenwicht te behouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 9:05

Springleaf zag dat Coralkit moeite had met het behouden van haar evenwicht. Dus hij vroeg maar: "Zal ik je helpen?" Hij liep naar haar toe. "Eerst je evenwicht vinden. Dat doe je door je nagels in het ijs te zetten. Kijk maar." Hij liet haar zien hoe je je nagels in het ijs moest zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 10:46

Coralkit vond haar evenwicht nog steeds niet. Als ze niet eens haar evenwicht kon vinden, dan kon ze het schaatsen ook wel vergeten. "Zal ik je helpen?" Doordat ze teveel bezig was geweest met haar evenwicht vinden had ze niet opgemerkt dat Springleaf naar haar toe was gekomen. "Eerst je evenwicht vinden. Dat doe je door je nagels in het ijs te zetten. Kijk maar." Waarom had ze daar niet aan gedacht? Ze klapte haar nageltjes uit en zette ze voorzichtig in het ijs. Ze merkte wel dat ze nu meer evenwicht had en daardoor probeerde ze voorzichtig vooruit te schaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 10:52

"Ja, zo gaat het beter." Ze Springleaf. En hij schaatste naar Caralkit toe. "Je wordt steeds beter, strakjes ben je de beste van de kittens." happy wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 11:08

"Ja, zo gaat het beter." Coralkit keek even naar de kater en concentreerde zich toen weer op het schaatsen. Ze was namelijk van plan om het helemaal onder de knie te krijgen. "Je wordt steeds beter, strakjes ben je de beste van de kittens." Ze hoopte wel dat Springleaf gelijk had, maar er waren vast nog wel andere kittens die beter dan haar waren. Plotseling gleed één van haar poten onder haar uit en viel ze plat op het ijs. Het ijs was koud en hard, maar ze was niet van plan om hier lang te blijven liggen en voorzichtig stond ze weer op en probeerde haar evenwicht weer te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
The camp DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 11:16

Springleaf zag dat Coralkit viel en hij moest een beetje grinniken maar kwam wel wel naar haar toe. "Gaat het?" Vroeg hij en hij hielp haar overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralpaw
Member
The camp DPKsfdL
Cynthia
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Coralpaw
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 11:35

"Gaat het?" Ze wist wel dat Springleaf bezorgd was, maar ze was niet zo blij dat iemand haar had zien vallen. Het moest er vast stom uit hebben gezien. "Het gaat wel." Zei ze en begon toen weer te schaatsen. Ze wilde de kater niet in zijn ogen kijken, want hij zou haar vast van binnen uit willen lachen. Waarom moest ze nou weer vallen? Alleen ze wist nu wel dat het ijs niet alleen koud was, maar ook nog eens hard en dat vallen nog best wel pijn deed. Ze was alleen niet van plan om dat te zeggen tegen Springleaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The camp   The camp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The camp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: