|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:19 | |
| Meep! *springt in topic* OMG! IK HEB VOOR DAT LABO WAAR IK GISTEREN VOOR PANIEKEERDE 19.5/24 EN DE HOOGSTE PUNTEN VAN DE KLAS! >3 |
|
| |
M.A.R.I.E.K.E. 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:22 | |
| dangit, waarom lijkt het alsof ik het tekenen van katten aan het verleren ben :c |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:28 | |
| @Bo;; Congraaaaaaaaaaaaaaaaaaaats hun! C: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:28 | |
| - ~Silverkit schreef:
- dangit, waarom lijkt het alsof ik het tekenen van katten aan het verleren ben :c
Ik ben nu met AT bezig omdat ik het mezelf weer eens goed wil leren (: |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:30 | |
| Yeah bo join the club xd Lekker de beste in dierenprincipes met 27/30 voor de toets ;p
Rugpijn :/ En toch moet ik van mezelf m'n topic afwerken... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:41 | |
| - Otterflight schreef:
- ~Silverkit schreef:
- dangit, waarom lijkt het alsof ik het tekenen van katten aan het verleren ben :c
Ik ben nu met AT bezig omdat ik het mezelf weer eens goed wil leren (: sorry, het wil gewoon niet lukken om de tekening fatsoenlijk te krijgen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:42 | |
| Heb jij dat atm ook? x) Ik probeer een Ref. Sheet te maken voor Otter maar dat valt nog vies tegen T.T |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 21:57 | |
| Posten met Losty<3 Enige post die ik ga maken vandaag voordat ik mn bed in duik :') |
|
| |
TAKAPYON 8D 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 22:12 | |
| HOLY CR---- JORRIT BERGSMA WON DE 10000M IK DACHT DAT DAT SVEN KRAMER ZOU ZIJN WTFSD:LKFHSJHDJHKAS //is taken aback//
Zo dat is eruit..... ///hides in corner// |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 22:14 | |
| - Goldmocker schreef:
- HOLY CR---- JORRIT BERGSMA WON DE 10000M IK DACHT DAT DAT SVEN KRAMER ZOU ZIJN WTFSD:LKFHSJHDJHKAS //is taken aback//
Zo dat is eruit..... ///hides in corner// Maak je maar geen zorgen, ik was ook zo verrast o; MAAR ORANJE PODIUM SO I DON'T REALLY CARE AHAHAHAHHAA. Svennie keek wel heel boos :c |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 22:17 | |
| *Glimlacht moeizaam met een twitching eye*
Post ... weg ... overnieuw ... beginnen *twitch* |
|
| |
TAKAPYON 8D 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 22:29 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Goldmocker schreef:
- HOLY CR---- JORRIT BERGSMA WON DE 10000M IK DACHT DAT DAT SVEN KRAMER ZOU ZIJN WTFSD:LKFHSJHDJHKAS //is taken aback//
Zo dat is eruit..... ///hides in corner// Maak je maar geen zorgen, ik was ook zo verrast o; MAAR ORANJE PODIUM SO I DON'T REALLY CARE AHAHAHAHHAA. Svennie keek wel heel boos :c OHH JAAAAA DE 4e AL oMGLSDKJFKLJHK//spazzes// DIT OLYMPISCH SEIZOEN IS ZO GOED VOOR NEDERLAND//WOOTS and is proud even though she didn't do anything lol// en ja Sven was boos in het begin |'D, maar hij was een sportieve verliezer, dat wel. |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 22:32 | |
| - Goldmocker schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Goldmocker schreef:
Zo dat is eruit..... ///hides in corner// Maak je maar geen zorgen, ik was ook zo verrast o; MAAR ORANJE PODIUM SO I DON'T REALLY CARE AHAHAHAHHAA. Svennie keek wel heel boos :c OHH JAAAAA DE 4e AL oMGLSDKJFKLJHK//spazzes// DIT OLYMPISCH SEIZOEN IS ZO GOED VOOR NEDERLAND//WOOTS and is proud even though she didn't do anything lol// en ja Sven was boos in het begin |'D, maar hij was een sportieve verliezer, dat wel. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, alleen met schaatsen xD Sowieso geen winnaar, maar we hebben al zooooo veel medailles op dat onderdeel >:DD |
|
| |
Djoex 40
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 feb 2014 - 23:54 | |
| Jup^^ oranje schaatspros c:< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 9:21 | |
| Ik moet wiskunde maken, maar mijn werkboekschriftding ligt nog op school xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 9:58 | |
| In de les. *Zucht*
Alsof ik mijn hoofd daar bij kan houden nu mijn vriend in het ziekenhuis ligt .. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 10:00 | |
| Beterschap en sterkte D; Is ie ernstig ziek?
--
Heb ik overal gepost waar ik moet posten..? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 10:05 | |
| 'T is behoorlijk ingewikkeld maar het komt er op neer dat hij vorige week dinsdag een operatie heeft gehad om plaatmateriaal uit zijn benen te verwijderen. Nu maakte zijn lichaam te weinig antistoffen aan en is hij eergisteren hard onderuit gegaan. Ze houden hem nu in het ziekenhuis ter observatie. Ik wil zo graag weg uit de les nu, om gewoon naar België te gaan :/ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 10:09 | |
| Oh.... Sterkte naar zowel jou als hem :/ Ze kunnen het je niet kwalijk nemen dat je je niet kunt concentreren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 feb 2014 - 10:12 | |
| 'T probleem alleen is dat ik mijn aandacht erbij móét houden, het is allemaal toets-stof die besproken wordt. *Zucht diep*
Op dit soort momenten haat ik afstand. Klere OV is dik 4 uur als het meezit. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|