|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:23 | |
| iemand een topicje met Owl? :3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:23 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:24 | |
| Sorry mensen die op berichtjes van me wachten. Ik heb het eventjes heel erg druk. x'D |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:24 | |
| - Owlpaw, schreef:
- iemand een topicje met Owl? :3
Volgens mij hadden we er nog eentje tussen Owl & Timber ergens (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:25 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Ik wil wel ^^
okay^^ @Chriss, kan jij maken? - en ik zal eens kijken voor dat topic met timber |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:40 | |
| IK MOET STUDEREN. MOET. PUNTEN. HALEN. *valt neer* --- Ik heb nog maar net een new acc en ik heb alweer 4 nieuwe ideeën voor nieuwe acc's. ><" |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 16:54 | |
| if you don't swim, you'll drown. but don't move, honey. |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 17:11 | |
| Mijn cosplay is al grotendeels af C: Gisteren is de bril binnengekomen en vandaag heb ik een pruik gekocht in een carnavalswinkel. En de kleding die ik nodig heb heb ik ook al :3 Dus eigenlijk hoef ik (lees: Moet mijn beste vriendin) alleen nog maar de hoorntjes op de haarband te lijmen en dan heb ik alles bij elkaar >:] *is happy* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 17:19 | |
| meh, ik moet zometeen naar het verjaardagsfeest van m'n oma... daar heb ik dus eigenlijk totaal geen zin in... |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 17:37 | |
| Pfffffff.... Verveling :c Ik weet niet wat te doen :c |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 17:48 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 17:58 | |
| Hi! ~ Ik heb een formidabele naam voor een kat: Icecream! Nu nog wachten op een geschikt nestje ^^ |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:04 | |
| icecream is een schattige naam
schattig |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:07 | |
| Meh, alle posts weg doordat mijn laptop crashte ;w; |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:09 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Hi!
~ Ik heb een formidabele naam voor een kat: Icecream! Nu nog wachten op een geschikt nestje ^^ Ik heb teveel goede namen op het moment :c Spitfire {Heethoofd; Spit=Landtong + Fire=vuur} Peafowl {pauw; Pea=erwt + fowl=gevolgte} Somewhere/body/times {does that needs an explination? xD} Enzo.... Maar ik heb al teveel acc's En als er iemand deze namen durft te pikken, dan zweer ik je dat het je beste dag niet word >c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:10 | |
| this made me laugh :'3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:10 | |
| Ik denk niet dat Somewhere enzo geldig zouden zijn ^^" Spitfire vind ik ook twijfelachtig, maar als ik hem aangemeld zou zien, zou ik 'm niet afkeuren. Peafowl is wel helemaal prima. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:16 | |
| @Bunny, kunnen we nog een topicje Golden x Owl doen? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:16 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik denk niet dat Somewhere enzo geldig zouden zijn ^^" Spitfire vind ik ook twijfelachtig, maar als ik hem aangemeld zou zien, zou ik 'm niet afkeuren. Peafowl is wel helemaal prima. xD
Eigenlijk twijfelde ik ook aan die Some namen, maar ik kon het altijd proberen. Ik dacht dat Somebody wel kon, some=enige en body=lichaam. Ik weet niet xD. Spitfire dacht ik ook, omdat een landtong een uitsteksel is in het landschap op zee en ik niet zeker wist of katten dat wel kende. ^^" Maar als er nog eens een awesome nestje komt dan zal ik eerst een aanmelding met Peafowl doen. --- Meh, posten wil niet lukken en tekenen ook niet. Waarom lukt er toch niks vandaag? ;.; |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 18:19 | |
| Iemand een topic met dit poesje of met Smokepaw?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|