|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:40 | |
| - Dogdance schreef:
- Sharon@ Never underestimate x'D Ik moest er rond de 40 voor de SS
Soof@ Ik heb dit jaar een roos verstuurd :'D Oeh romantic Babs? (; Ik heb geen idee naar wie ik het zou moeten sturen, maar ik zal waarschijnlijk een yolo act uitvoeren in mn 6e jaar >:DD |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:40 | |
| Bij ons is het sinds dit jaar :') Morgen laatste lesuur worden ze blijkbaar uitgedeeld, lol, ik zou heel vreemd opkijken moest ik er een krijgen xDD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:41 | |
| Bij ons deden we vroeger rozen..nu, geen idee, maar je kan wel een liedje aanvragen ofzo.^^ En wafels kopen! |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:49 | |
| Nee, absoluut niet romantic x'D Omdat ik mijn rijbewijs had gehaald, had een vriendin van me zo'n chocolade hart gegeven en die verkoper dacht dat het voor valentijnsdag was. Dus die had het ingepakt met hartjeslint en helemaal mooi folie enzo, haha. Dus sindsdien noemt ze mij voor de grap "haar Valentijntje." Dus nu heb ik om haar terug te pakken een roos naar haar gestuurd 'van haar valentijntje ; )' x'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:49 | |
| Bij ons op school moet iedereen zo veel mogelijk rood aan, en de klas met het meeste rood aan krijgt een taart xD Maar het gaat over de hélé school, en in één jaar zitten als zo'n 200 leerlingen... 6 x 200 = 1200 leerlingen ^^' Je maakt dus niet erg veel kans... Maar ik kan morgen niet naar school omdat ik ziek ben D: |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:53 | |
| Bij ons komen ze dan in de klas en gaan ze foto's maken, not my kind of thing xD Maar is toevallig Spottedleaf hier ergens? Haar account wil geen PBs ontvangen .. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:53 | |
| - Sassypaw schreef:
- Bij ons komen ze dan in de klas en gaan ze foto's maken, not my kind of thing xD
Maar is toevallig Spottedleaf hier ergens? Haar account wil geen PBs ontvangen .. Das Chi toch? (': |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:59 | |
| Bedoel je niet SpottedleaP? Want Chi is al lang niet meer online geweest met Spottedleaf.. Da's Amy / Cinderpaw dacht ik^^" ;3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 21:03 | |
| - Hiddendance schreef:
- Bedoel je niet SpottedleaP? Want Chi is al lang niet meer online geweest met Spottedleaf.. Da's Amy / Cinderpaw dacht ik^^" ;3
Jep typfout xD. Ik mail haar andere account wel eventjes (: |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 21:47 | |
| Gelukkig doet onze school er ook niet aan mee xd hoewel ik wel denk dat de richting bloemsierkunst voor het winkeltje morgen op school bloemstukjes zullen maken xd
Eééén ik ben blij, dat ik morgen avond de avond met m'n ouders kan doorbrengen c: lekker niet forever alone soaps kijken met een pot ijs xd wat niet mogelijk zou zijn aangezien we morgen zullen vertrekken met de mobilhome ;p
En ik wil zo graag een nieuw acc aanmaken... Maar moet mezelf tegenhouden het niet te doen. Aargh |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 22:10 | |
| Mazelock <3 Wat vinden jullie van haar setje? ^^ In welke clan zou ik haar proppen? ><" --- Bleh, morgen toneeltje voor kleuters; Ik speel het meisje met de Zwavelstokjes en ik ben het meisje. En ik wilde geen hoofdrol xD |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 23:11 | |
| Al bijna klaar met mijn valentijn's cadeautje ;3 |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 1:09 | |
| ^^ Bo, Nice!! Windclan of Shadowclan, als je een topicje wilt, I'm here *steekt hand op* ~ M'n vader is echt komisch, serieus, ik heb net in de auto Saturday Night Fever geluisterd, voor TWEE uur lang!!! x'D http://g.co/doodle/25wzh6^^ Happy Valentines Day!!!! |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 6:54 | |
| Nu ik ap die dramatopics zie krijg ik zin om te posten .. xD (Dogdance, Fawnstep.. :'3) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 7:30 | |
| Goeiemorgen & happy valentines day mensjes ;3
@Emma: ik denk day ik haar in SC ga proppen want anders heb ik teveel WC xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 9:26 | |
| Goeeeedemorgen peoples :3 |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 9:32 | |
| Valentijn vandaag, en ik zit ziek thuis... Ik zou nu veel liever op school zitten dan hier forever alone in de zetel bij m'n oma x'D Ach, dan maar valentijn cadeautje maken voor de lootjes ;$ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 9:43 | |
| Ach, Valentijn kan best leuk zijn ^-^ Wie weet is Valentijns dag misschien ooit de beste dag van je leven. You never know. Ik zit alleen niet te wachten op een roos moet ik eerlijk zeggen. x'D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 13:18 | |
| Nieuw setje voor m'n kleine Twiliih (: Naja, nieuwe ava en 'oude' os *made by Soof* Ben ik 'm nu echt aan het... verwaarlozen? D': *gaat snel posten om het goed te maken* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|