|
|
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:42 | |
| Dustkit is ftw lief :c En ik weet niet hoe ik aan die post van Spider moet beginnen, Cees heeft me toch weten te verbazen met Squirrel. xD |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:46 | |
| Oke guys ik heb jullie hulp nodig met een warriornaam voor Aurypaw xD Het moet iets met een vogel zijn, maar Aurybird vind ik eigenlijk niet heel leuk. Weet iemand nog iets? ;3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:48 | |
| Auryteel klinkt wel leuk toch? : D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:53 | |
| Auryheron Aurysparrow Auryfeather Aurydipper Auryrobin Aurywing Aurygull Auryswan ?? xD Da's best moeilijk.. xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:54 | |
| - Gravelpaw schreef:
- Dustkit is ftw lief :c
En ik weet niet hoe ik aan die post van Spider moet beginnen, Cees heeft me toch weten te verbazen met Squirrel. xD Thank you <'3
Nu is Dustkit verliefd op een roos, hehe, dat wordt vanaf nu zijn favoriete bloem~! |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:55 | |
| Aurywing (wing is een onderdeel van een vogel?xd) EDIT; @Linn, Aww, da's zo schattig. <3 Ben nu al benieuwd hoe hij als apprentice zal zijn. :') |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:56 | |
| @Isa, ik dacht eerst aan Aurysplash, maar dat is niet met een vogel :'3
misschien een van deze? Aurywing Auryfalcon Auryfinch Aurythrush Auryflight Aurywren
man dit is moeilijk :'3
Laatst aangepast door Bitterkit, op za 15 feb 2014 - 13:02; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Cris. 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:57 | |
| Oewhh long time ago~~
Iemand die een setje voor me wil maken ;'3? |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 12:58 | |
| Chi: Well xD
- zo:
Flirt || Eigenlijk begint deze eigenschap zich al te vorderen wanneer hij 5 manen oud is. Maar wanneer hij echt apprentice word zullen katten het steeds meer gaan ontdekken. Hij houdt ervan om met anderen te flirten, gewoon weg omdat hij heel snel verliefd raakt op een ander. Zowel katers als poezen vallen bij hem in de smaak en niets houdt hem tegen om met iemand te flirten. Zelfs een partner niet. Romantic || Je kunt hem echt een Romeo noemen op dit gebied. Hij is zo romantisch dat poezen en katers wel voor hem vallen. De jonge kater weet wat romantisch is. Een prachtig bosje bloemen en samen kijken naar de zonsondergang, is voor hem geen rare zet. Hij verzint altijd wel iets anders. Independent || Je kunt hem niet bepaald een kat noemen die afhankelijk is van een ander. Hij doet wat hij moet doen en weet ondertussen ook nog tijd te maken voor zijn eigen privé zaken. Problemen lost hij vaak zelfstandig op. Loyal || Ook al heeft hij vaak meer dan een vriendje/vriendinnetje, hij is een enorm loyale kater en zal degenen waar hij van houd nooit laten vallen. Hij zegt zelf dat hij een groot hart heeft en hij het gewoon niet aankan om maar van een persoon te houden. Hij valt gewoon op veel katten en als iemand het hem vraagt geeft hij ook eerlijk toe dat hij zijn hart ook deelt met anderen. Toch houd hij van iedereen waar hij iets mee heeft/wil krijgen evenveel en zal hij diegene nooit in de steek laten. Zelfs als dat persoon hem niet meer wilt, zal hij haar/hem altijd beschermen en lief hebben. Het zal dan ook zijn hart breken als iemand het met hem uitmaakt. + de eigenschappen die hij nu gewoon heeft xD Dat vrolijke, en veel vragen stellen en alles :') Ik weet het nog niet zeker, maar misschien dat hij altijd wel iets kinderlijks in zich zal houden xD En ik heb ook al een favoriete kleur voor hem, maar dat moet ik nog ontwikkelen ooit, in een ander topic xD |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:06 | |
| Hahaha, geweldig. x'D @Tigerkit, stuur plaatjes maar~! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:10 | |
| - Dawnflight schreef:
- Oke guys ik heb jullie hulp nodig met een warriornaam voor Aurypaw xD
Het moet iets met een vogel zijn, maar Aurybird vind ik eigenlijk niet heel leuk. Weet iemand nog iets? ;3 Auryfeather Aurysong Aurywhistle Auryflute Aurysoar Aurypecker Aurymagpie Aurycrow Auryfowl Ik kan er nog meer verzinnen ^^ |
|
| |
Cris. 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:19 | |
| Thanks voor de namen guys, ik heb al wel een idee wat t wordt maar ik ben er nog niet zeker van :3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:27 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:27 | |
| |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 13:36 | |
| Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save. Better lock it in your pocket, taking this one to the grave. If I show you that I know you, won't tell what I said. 'cause two can keep a secret if one of them is dead...
Waarom zit dit liedje in mijn hoofd o.O |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 14:06 | |
| OHHHH HET IS WEEKEND WEET NIET WAT JE DOEET FISSA FISSA FISSA FISSA IS WAT IK ZOEK :DD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 14:07 | |
| meh, ik ben al van 7 uur op, en ik heb nog altijd niet ontbeten... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 feb 2014 - 14:53 | |
| Goedemiddag peoples :3 Post is bezorgd, dus ik ben vrijuit >D |