|
|
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:01 | |
| Weet iemand of dit en dit plaatje bezet is? |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:01 | |
| Oh no Hawkie ;___________________; Waag het hem een watje te noemen! :C |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:03 | |
| Watje! >3 Nee hoor, het is echt superlief! <33 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:10 | |
| Sadistic one woz here c:
Nieuwe bijnaam gekregen op school vandaag :/ |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:12 | |
| - Firework schreef:
- Watje! >3 Nee hoor, het is echt superlief! <33
:C @Ass;; Why?:c Yes Birchie, you should probs attack your mentor hahahah |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:17 | |
| Soof;; enig meisje in de klas van keuzevak dier waarvan ik enkele vissen opschoonde, ofwel, kieuwen doormidden snijden en ingewanden uithalen. Maar ah, het is ook goed voor onderzoek, en aangezien we toch van die lange handschoenen aanhadden leek het me niet echt erg xd
Hmm heb zo'n vreselijke honger, maar straks zullen we pas eten ;/ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:22 | |
| @Gen; Mij noemen ze wel een pyromaantje, omdat ik altijd met vuur zit te spelen tijdens labo. Just ignore them. Want drie lessen later, deed een nader met me mee. Samen minpuntje? Why not! ;3
Wat klinkt er beter; -Mazeflight -Mazelost -Mazelock -Mazesin -Mazecry -Mazeheart -Mazesoul -Mazescreech -Mazesky -Mazefall
Ik weet niet welke ik moet nemen :c |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:23 | |
| - Nevermind schreef:
- @Gen; Mij noemen ze wel een pyromaantje, omdat ik altijd met vuur zit te spelen tijdens labo. Just ignore them. Want drie lessen later, deed een nader met me mee. Samen minpuntje? Why not! ;3
Wat klinkt er beter; -Mazeflight -Mazelost -Mazelock -Mazesin -Mazecry -Mazeheart -Mazesoul -Mazescreech -Mazesky -Mazefall
Ik weet niet welke ik moet nemen :c Mazelock klinkt wel cool :3 @Ass;; Ach jah d: Je doet tenminste je schoolwerk goed, right? (': |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:32 | |
| @Bobo Mazesoul of mazefall ;3 Wat betekend Maze eigenlijk?
------ Meehw, waarom komen de examens zo dichtbij? ;c |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:34 | |
| Bo; hehe zie het mezelf nog doen... 2 jaar geleden ;p maar toen had ik zeker weten het lokaal willen opblazen ;p
Soff;; het was trouwens een verrassing vd leerkrach, dus we krijgen er niet meer of niet minder punten door hoor ^^
Mara vind het jammer dat het vandaag niet door gegaan is om de honden mee te nemen naar school, zal voor na de vakantie zijn, want volgende week is het PTI@work, en hebben we geen lessen.. en de week daarop vakantie ofcourse xd
Jara;; wij hebben nog ruim de tijd hoor ^^ de week voor de paasvakantie ;p maar die valt anders in BE dan in NL is me al opgevallen ;p |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:38 | |
| @Soof; Tx @Jara; Tx + Maze = Doolhof ^^ @Gen; Yeah, ik zie het je ook doen. Zo heel random de gaskraan open laten en dan... xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:48 | |
| |
|
| |
Jara 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 18:54 | |
| @Bobo No problem ^^ Snap niet dat jullie altijd zoveel namen hebben.. Ik moet altijd zo lang zoeken ;o
@Assie Mijn examens zijn zo uit mijn hoofd 12 mei, in ieder geval begin mei ;p En mijn mondelingen in de week van 10 maart al, pfoe.. Succes alvast! ^^ |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 19:09 | |
| Jara;; ik weet zelf niet wanneer we beginnen ^^ iig, volgende week vrijdag ben ik thuis, daarna nog een weekje school, krokus vakantie (voor een week ??) en vanaf dan geloof ik 3 weken of zo voor de examens beginnen ?? *kijkt opvallend naar bo* jij weet het wel natuurlijk xd
Bo;; yeah, lekker met de brique aan de gaskraan gaan staan xd zie het me allemaal zo doen 2 jaar geleden ;p gelukkig hoef ik nu niet meer in de labo's te komen ;p handig als je bso gekozen hebt ipv bio xd |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 19:46 | |
| *Hugs Blecky*
My little superhero-wannabe c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:06 | |
| Ik heb niet echt een hekel aan Valentijnsdag, maar als die rozen op school worden uitgedeeld, wil ik altijd het liefst wegkruipen x'D Niet dat ik ZO desperate ben om er een aan mezelf te sturen hahahah xD |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:34 | |
| Eindelijk alle lootjes getrokken, nu nog versturen. Pff, het is meer werk dan ik dacht D; |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:36 | |
| Sharon@ Never underestimate x'D Ik moest er rond de 40 voor de SS
Soof@ Ik heb dit jaar een roos verstuurd :'D |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:38 | |
| @Babs Oehh ;3 Ik heb nog nooit een roos gestuurd ofzo.. ;o |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 feb 2014 - 20:39 | |
| Wij doen daar niet aan bij ons op school *is so happy* Dan kom je tenminste niet forever alone over als je geen roos krijgt Xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|