Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Snowdot
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:01

Weet iemand of dit en dit plaatje bezet is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:01

Oh no Hawkie ;___________________; Waag het hem een watje te noemen! :C
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:03

Watje! >3 Nee hoor, het is echt superlief! <33
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:10

Sadistic one woz here c:

Nieuwe bijnaam gekregen op school vandaag :/
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:12

Firework schreef:
Watje! >3 Nee hoor, het is echt superlief! <33
:C

@Ass;;
Why?:c

Yes Birchie, you should probs attack your mentor hahahah
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:17

Soof;; enig meisje in de klas van keuzevak dier waarvan ik enkele vissen opschoonde, ofwel, kieuwen doormidden snijden en ingewanden uithalen. Maar ah, het is ook goed voor onderzoek, en aangezien we toch van die lange handschoenen aanhadden leek het me niet echt erg xd

Hmm heb zo'n vreselijke honger, maar straks zullen we pas eten ;/
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:22

@Gen; Mij noemen ze wel een pyromaantje, omdat ik altijd met vuur zit te spelen tijdens labo. Just ignore them. Want drie lessen later, deed een nader met me mee. Samen minpuntje? Why not! ;3

Wat klinkt er beter;
-Mazeflight
-Mazelost
-Mazelock
-Mazesin
-Mazecry
-Mazeheart
-Mazesoul
-Mazescreech
-Mazesky
-Mazefall

Ik weet niet welke ik moet nemen :c
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:23

Nevermind schreef:
@Gen; Mij noemen ze wel een pyromaantje, omdat ik altijd met vuur zit te spelen tijdens labo. Just ignore them. Want drie lessen later, deed een nader met me mee. Samen minpuntje? Why not! ;3

Wat klinkt er beter;
-Mazeflight
-Mazelost
-Mazelock
-Mazesin
-Mazecry
-Mazeheart
-Mazesoul
-Mazescreech
-Mazesky
-Mazefall

Ik weet niet welke ik moet nemen :c
Mazelock klinkt wel cool :3

@Ass;;
Ach jah d: Je doet tenminste je schoolwerk goed, right? (':
Owyn
Member
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:32

@Bobo
Mazesoul of mazefall ;3
Wat betekend Maze eigenlijk?

------
Meehw, waarom komen de examens zo dichtbij? ;c
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:34

Bo; hehe zie het mezelf nog doen... 2 jaar geleden ;p maar toen had ik zeker weten het lokaal willen opblazen ;p

Soff;; het was trouwens een verrassing vd leerkrach, dus we krijgen er niet meer of niet minder punten door hoor ^^

Mara vind het jammer dat het vandaag niet door gegaan is om de honden mee te nemen naar school, zal voor na de vakantie zijn, want volgende week is het PTI@work, en hebben we geen lessen.. en de week daarop vakantie ofcourse xd

Jara;; wij hebben nog ruim de tijd hoor ^^ de week voor de paasvakantie ;p maar die valt anders in BE dan in NL is me al opgevallen ;p
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:38

@Soof; Tx
@Jara; Tx + Maze = Doolhof ^^
@Gen; Yeah, ik zie het je ook doen. Zo heel random de gaskraan open laten en dan... xD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:48

Bekaf, net thuis xD
Asha
Member
Jara
58
Actief

CAT'S PROFILE
Asha
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:54

@Bobo
No problem ^^
Snap niet dat jullie altijd zoveel namen hebben.. Ik moet altijd zo lang zoeken ;o

@Assie
Mijn examens zijn zo uit mijn hoofd 12 mei, in ieder geval begin mei ;p
En mijn mondelingen in de week van 10 maart al, pfoe..
Succes alvast! ^^
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 19:09

Jara;; ik weet zelf niet wanneer we beginnen ^^ iig, volgende week vrijdag ben ik thuis, daarna nog een weekje school, krokus vakantie (voor een week ??) en vanaf dan geloof ik 3 weken of zo voor de examens beginnen ?? *kijkt opvallend naar bo* jij weet het wel natuurlijk xd

Bo;; yeah, lekker met de brique aan de gaskraan gaan staan xd zie het me allemaal zo doen 2 jaar geleden ;p gelukkig hoef ik nu niet meer in de labo's te komen ;p handig als je bso gekozen hebt ipv bio xd
Blecky
Member
Superkat
276

CAT'S PROFILE
Blecky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 19:46

*Hugs Blecky*

My little superhero-wannabe c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:06

Ik heb niet echt een hekel aan Valentijnsdag, maar als die rozen op school worden uitgedeeld, wil ik altijd het liefst wegkruipen x'D Niet dat ik ZO desperate ben om er een aan mezelf te sturen hahahah xD
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:34

Eindelijk alle lootjes getrokken, nu nog versturen. Pff, het is meer werk dan ik dacht D;
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:36

Sharon@ Never underestimate x'D Ik moest er rond de 40 voor de SS

Soof@ Ik heb dit jaar een roos verstuurd :'D
Owyn
Member
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:38

@Babs
Oehh ;3
Ik heb nog nooit een roos gestuurd ofzo.. ;o
Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:39

Wij doen daar niet aan bij ons op school Very Happy *is so happy*
Dan kom je tenminste niet forever alone over als je geen roos krijgt Xd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: