|
|
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:06 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:07 | |
| - Stormypaw schreef:
- Nou ik ben nog tot over twee weken fairy tail aan het kijken :3 waarom is het zo leuk?
Anime is gewoon verslavend ;'D Ik moet ook weer dringend verder met FT, but oh well xD |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:11 | |
| Running & Lightning <3 |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:12 | |
| - Milkypaw schreef:
- Stormypaw schreef:
- Nou ik ben nog tot over twee weken fairy tail aan het kijken :3 waarom is het zo leuk?
Anime is gewoon verslavend ;'D Ik moet ook weer dringend verder met FT, but oh well xD Jup, gister begonnen met Another, ben gisteravond tot episode 7 gekomen :'D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:16 | |
| - Birchpaw, schreef:
Running & Lightning <3
Übercute!! |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 18:24 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Birchpaw, schreef:
Running & Lightning <3
Übercute!! +1 <3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:20 | |
| Dying word warrior bij de volgende ceremonie ^^ |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:22 | |
| Gesprek met een zatlap op skype ;s Goeie avond trouwens iedereen |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:27 | |
| |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:33 | |
| Ok, nevermind, maar die had het serieus diep zitten 0.0 wil hij zo skype afsluiten, zegt hij zo tegen me: love you xd en dat dan terwijl hij op jongens valt ;p heb ik daar dan een date mee dit weekend 0.0 Maar dat terzake, nu wil ik natuurlijk dankzij jou*kijkt opvallend naar bo* een queen worden en een partner voor één van m'n katten xd Nog es dit terzake, maar ik ben zooooooooo heel blij morgen gaan we op school proberen de pony te laten springen/jumpen, blijkbaar heeft ze een verborgen talent xd echt schattig om haar te zien springen xd |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:50 | |
| Crimson is zo hard, Arme Summer x'D
~
Weet iemand nog een topic waar ik moet posten? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:51 | |
| - Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 19:54 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) Die zin was klikbaar ^^ Wil je? Please :3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:00 | |
| - Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) Die zin was klikbaar ^^ Wil je? Please :3 Owh, nie gezien Xd Maar ik denk niet dat het gaat werken, ze gaat namelijk alleen het camp nog binnen als lijk c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:02 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) Die zin was klikbaar ^^ Wil je? Please :3 Owh, nie gezien Xd Maar ik denk niet dat het gaat werken, ze gaat namelijk alleen het camp nog binnen als lijk c: Die smiley x'D Bo, Tall heeft serieus respect voor Never, applaus is op zn plaats *applaudisseert* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:08 | |
| - Tallkit schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) Die zin was klikbaar ^^ Wil je? Please :3 Owh, nie gezien Xd Maar ik denk niet dat het gaat werken, ze gaat namelijk alleen het camp nog binnen als lijk c: Die smiley x'D
Bo, Tall heeft serieus respect voor Never, applaus is op zn plaats *applaudisseert* Ik had het zelf nooit verwacht xD @Bunny; Aja, ok xD |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:19 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:21 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallkit schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- @Gen; Whut? xD
*is verliefd op Never's VL* <3 Iemand die nog een Elder of Queen heeft liggen {Van SC}? :3 Ik heb flowertime wel als queen, maar die ligt momenteel in het territorium met een nest kittens waarvan er net een gestorven is, en ze is van plan om binnenkort zelfmoord te plegen c: (niet dat dat zo positief is Xd) Die zin was klikbaar ^^ Wil je? Please :3 Owh, nie gezien Xd Maar ik denk niet dat het gaat werken, ze gaat namelijk alleen het camp nog binnen als lijk c: Die smiley x'D
Bo, Tall heeft serieus respect voor Never, applaus is op zn plaats *applaudisseert* Ik had het zelf nooit verwacht xD
@Bunny; Aja, ok xD I know ^^ Cute hé? @Bo (?): You get the problem :3 |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:29 | |
| geen van mijn tekeningen lijkt te lukken vandaag D: |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 feb 2014 - 20:30 | |